Ik vind het altijd jammer dat de naam van de stichting er niet bij staat. Die kan je alleen zien als je een account hebt.
ja klopt. en daar mag je flink voor betalen. verhuisdieren zijn graaiers. maar meestal is het wel aardig te vinden met google gelukkig. "naam hond" -hond- en dan de plaats die vermeld staat, daar kom ik vaak wel ver mee. dus in dit geval Nami hond nijkerk
daarmee vond ik haar foto's op marktplaats. en op mp staat wel gewoon de stichting genoemd.
Ik vind het altijd jammer dat de naam van de stichting er niet bij staat. Die kan je alleen zien als je een account hebt.
ja klopt. en daar mag je flink voor betalen. verhuisdieren zijn graaiers. maar meestal is het wel aardig te vinden met google gelukkig. "naam hond" -hond- en dan de plaats die vermeld staat, daar kom ik vaak wel ver mee. dus in dit geval Nami hond nijkerk
daarmee vond ik haar foto's op marktplaats. en op mp staat wel gewoon de stichting genoemd.
Bedankt voor de tip! De hond Nami is gezien de filmpjes opgevangen in een 5-sterren resort. Die kan er bijna alleen maar op achteruit gaan. Gigantisch huis, ditto tuin met vijver en trampoline.
Marlett schreef: ↑05 nov 2023, 17:42
Volgens de DNA-test is Tosca voor een groot deel cockapoo, inderdaad leuk, maar ik zou haar in de bergen van Zwitserland niet los durven laten lopen.
Volgens de DNA-test is Tosca voor een groot deel cockapoo, inderdaad leuk, maar ik zou haar in de bergen van Zwitserland niet los durven laten lopen.
Het is ook zo'n mooi maatje: 40 cm en 8 kilo, ofzo. Geen piepklein hondje, maar als ze een beetje meewerkt, kan ze gewoon in de fietsmand. Of bij je voeten in de auto (bijrijdersplek). Ik wil echt geen drie honden, maar ik vind 'r prachtig.
Het is ook zo'n mooi maatje: 40 cm en 8 kilo, ofzo. Geen piepklein hondje, maar als ze een beetje meewerkt, kan ze gewoon in de fietsmand. Of bij je voeten in de auto (bijrijdersplek). Ik wil echt geen drie honden, maar ik vind 'r prachtig.
Snap ik, is ook helemaal mijn type
Over haar verstuikte pootje wordt niet meer gerept, zou dat helemaal hersteld zijn?
Alex schreef: ↑13 sep 2021, 19:11
Deel hier uw stille liefdes, de hondjes die nú wellicht niet passen maar ooohhh 'als het kon'.
Momenteel 4 stuks, die ik tegelijk zou willen nemen om er een fijne groep aan te hebben of van te maken. Nu simpelweg niet haalbaar, maar dromen mag....
Allemaal draadjes
Hylos schreef: ↑05 nov 2023, 12:40
Nadat we eens een Cockapoo in actie zagen in de bergen van Zwitserland.... waren we wel een beetje verliefd.
Wie weet ooit.. Als actief maatje voor Muis.
Tzijn echt leuke hondjes https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ialbuttons
De leukste hond van Takis staat ter adoptie.
Zena is als puppie gevonden met een vreselijke verwonding aan haar poot. Ze was te jong voor een amputatie en toen heeft de kleine meid de nare infectie overwonnen.
Célie schreef: ↑13 nov 2023, 14:00
Wat een lieverd. Heeft ze nou van die diepliggende ogen of lijkt dat maar zo?
Ja, dat viel mij ook op. Van die ingevallen ogen, waarschijnlijk door te weinig onderhuids vetweefsel schat ik zo in.
Op het filmpje oogt ze behoorlijk mager.
Wat een aandoenlijk tandenloos oudje.
Denk je dat hij jonger is?
als ik hem zie lopen zie ik niet een hondje lopen van 14 jaar
Het kan wel hoor. Hondje van mijn ouders zou 18 jaar zijn op de chip. Nu denken wij dat ze wel wat jonger is, maar wel een bejaard hondje. Maar als je die ziet lopen, spelen etc. de jongere garde is er niks bij.