Dat zegt mij eigenlijk niet zoveel. In de kennel trimde je waarschijnlijk geen honden en bij de dierenarts stond je er niet in je uppie voor denk ik.Nanna schreef: 07 jul 2026, 23:14 Ik ben in heel mijn leven nooit gebeten en had kans zat.
Eerst in een kennel met 200 honden werken en daarna tien jaar bij een dierenarts. Nog geen schram.
Ik denk dat ze niet durven![]()
Ziekenhuis ingebeten
- Kells
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Ziekenhuis ingebeten
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik heb tig ruwharen getrimd. Sommige complete monsters.Kells schreef: 07 jul 2026, 23:25Dat zegt mij eigenlijk niet zoveel. In de kennel trimde je waarschijnlijk geen honden en bij de dierenarts stond je er niet in je uppie voor denk ik.Nanna schreef: 07 jul 2026, 23:14 Ik ben in heel mijn leven nooit gebeten en had kans zat.
Eerst in een kennel met 200 honden werken en daarna tien jaar bij een dierenarts. Nog geen schram.
Ik denk dat ze niet durven![]()

Geen hondenbeten maar wel door een paard en een aap. Paard was boos op zijn stalmaatje en daar stond ik tussen, aap was bij de apenopvang wat nu stichting aap is. De engerd trok me bijna door de tralies heen. Volgens de medewerker eigen schuld want ik stond te dichtbij. Wat natuurlijk wel waar was.
Mijn broer is ook door een aap gebeten ,op jonge leeftijd toen hadden sommige nog een aap in huis omdat het nog mocht.SuzanneS schreef: 08 jul 2026, 12:04 Geen hondenbeten maar wel door een paard en een aap. Paard was boos op zijn stalmaatje en daar stond ik tussen, aap was bij de apenopvang wat nu stichting aap is. De engerd trok me bijna door de tralies heen. Volgens de medewerker eigen schuld want ik stond te dichtbij. Wat natuurlijk wel waar was.
Het was in een klein tuincentrum in de buurt en de aap zat in de winkel aan een tuigje en lange lijn.
Mijn broer sprak tegen hem en daar had hij klaarblijkelijk even geen zin in
Was een behoorlijke beet in zijn bovenarm.
Inmiddels weten we beter en dit was overduidelijk geen manier van leven voor het aapje want het was een klein beestje.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Ben jaren geleden door een klein paardje in Oostenrijk gebeten in mijn rug. Een meisje was naar dat paardje toe gegaan en toen liet dat paardje haar niet meer met rust, haar ouders deden niks, maar dat meisje was ondertussen wel bang geworden dus toen heb ik dat paardje maar afgeleid. Toen kwam hij achter mij aan, eerst was ik nog niet zo bang maar toen hij in mijn rug beet ben ik gaan rennen om een hele grote kei heen, zal vast een leuk gezicht zijn geweest voor de toeschouwers hoe we beide rondjes om die grote kei aan het rennen waren gelukkig liep hij uiteindelijk rechtdoor en kon ik mijn weg weer verder vervolgen. Maar het deed aardig pijn die beet. Wordt nog liever door een hond gebeten.SuzanneS schreef: 08 jul 2026, 12:04 Geen hondenbeten maar wel door een paard en een aap. Paard was boos op zijn stalmaatje en daar stond ik tussen, aap was bij de apenopvang wat nu stichting aap is. De engerd trok me bijna door de tralies heen. Volgens de medewerker eigen schuld want ik stond te dichtbij. Wat natuurlijk wel waar was.

Tanja en Anne