Een fraai staaltje. Ik had zeven kleuren stront gescheten.
Kloteterriers.
Dat plasje ook op het laatst “en nou wil ik je hier niet meer zien!”
Zelfoverschatting
- Anneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Re: Zelfoverschatting
Maar waarom laat je je hond uit de auto als je weet dat er een beer zit?

Anneke en Bobbie
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Volgens mij liep hij al buiten de auto en probeerde ze hem er in te latenAnneke schreef:Maar waarom laat je je hond uit de auto als je weet dat er een beer zit?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ja volgens mij ookmalinois schreef: 30 jul 2026, 16:48Volgens mij liep hij al buiten de auto en probeerde ze hem er in te latenAnneke schreef:Maar waarom laat je je hond uit de auto als je weet dat er een beer zit?

Dat strak aankijken ook, en dan nog verder inlopen om even te gaan markeren ..
1 uithaal met de nagels uit en de hond had én een paar flinke snijwonden gehad en door de lucht gevlogen de plomp in.
Maar dat gebeurde gelukkig niet.
Wat een beest joh
Gelukkig zelf nooit zulke staaltjes meegemaakt, ja per abuis bijna..in de zoo bij de berenkuil en bij een vossenverblijf..
En een keer tussen de hooglanders komen te staan met Finn, maar dat was het dan wel..
Bluf had dan wel weer van die fratsen die gevaarlijk waren en zij gewoon altijd de neiging had om dingen te DOEN ipv NADENKEN of het wel verstandig was. Die moest ik ook vaak tegen zichzelf beschermen eerlijk gezegd.
1 uithaal met de nagels uit en de hond had én een paar flinke snijwonden gehad en door de lucht gevlogen de plomp in.
Maar dat gebeurde gelukkig niet.
Wat een beest joh
Gelukkig zelf nooit zulke staaltjes meegemaakt, ja per abuis bijna..in de zoo bij de berenkuil en bij een vossenverblijf..
En een keer tussen de hooglanders komen te staan met Finn, maar dat was het dan wel..
Bluf had dan wel weer van die fratsen die gevaarlijk waren en zij gewoon altijd de neiging had om dingen te DOEN ipv NADENKEN of het wel verstandig was. Die moest ik ook vaak tegen zichzelf beschermen eerlijk gezegd.