Een doodzieke hond
Re: Een doodzieke hond
fin dat hij opknapt, ik weet er alles van, van je zorgen
Dat klinkt hoopvol!
Heel fijn. Ik duim dat het doorzet!
Heel fijn. Ik duim dat het doorzet!
Hopelijk blijft het vooruit gaan 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- malinois
- Posts in topic: 51
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Zojuist heeft hij na 24 uur weer gepoept. Het eerste was mooi stevig het laatste wat flubberig maar voor nu ben ik heel tevreden, het is natuurlijk ook blikvoerpoep ipv vers. Hij eet goed drinkt goed en toont goed. Hopelijk zet zich dit door

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Contacteer:
Hij heeft me wel afgelopen nacht 3x voor niks naar buiten laten gaan om te laten zien hoe lekker weer het was, dat er katten lopen en dat er stokken liggen.. 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
malinois schreef: 05 aug 2026, 15:25 Hij heeft me wel afgelopen nacht 3x voor niks naar buiten laten gaan om te laten zien hoe lekker weer het was, dat er katten lopen en dat er stokken liggen..![]()
Laat je voor de zekerheid wel b12 nog checken? Mijn post erover gister weggehaald, maar zeker bij darminfecties ook kan daar tijdelijk tekort zijn ontstaan en dat heeft invloed op de voedselinname en dus automatisch ook op de ontlasting en de lust om te eten.
Voel toch de behoefte om het aan te stippen. Ook omdat pilvorm bij acuut tekort en problemen met de darmen dit niet goed wordt opgenomen en injectiekuur nodig is.
En dan zeker de hele dag op één oor liggen vanwege zijn gebroken nachtmalinois schreef: 05 aug 2026, 15:25 Hij heeft me wel afgelopen nacht 3x voor niks naar buiten laten gaan om te laten zien hoe lekker weer het was, dat er katten lopen en dat er stokken liggen..![]()
Fijn dat hij aan de beterende hand is.
- malinois
- Contacteer:
Als het straks nodig is wel voor nu wil ik eerst even rust en geen da stress meer voor hem. We hebben er al iets teveel gezien in een week nu. Maar ik hou t absoluut in mn gedachten, dank je welblondie schreef:malinois schreef: 05 aug 2026, 15:25 Hij heeft me wel afgelopen nacht 3x voor niks naar buiten laten gaan om te laten zien hoe lekker weer het was, dat er katten lopen en dat er stokken liggen..![]()
nieuw nachtritme!
Laat je voor de zekerheid wel b12 nog checken? Mijn post erover gister weggehaald, maar zeker bij darminfecties ook kan daar tijdelijk tekort zijn ontstaan en dat heeft invloed op de voedselinname en dus automatisch ook op de ontlasting en de lust om te eten.
Voel toch de behoefte om het aan te stippen. Ook omdat pilvorm bij acuut tekort en problemen met de darmen dit niet goed wordt opgenomen en injectiekuur nodig is.

- malinois
- Contacteer:
En ook vandaag na 24 uur een mooie blikvoerdrol, ik durf weer voorzichtig te hopen 
Ook heeft ie weer heel goed gegeten en gedronken.

Ook heeft ie weer heel goed gegeten en gedronken.

-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 16
Wat fijn, dat ziet er voor een blikvoerdrol inderdaad prima uit!
Fijn Zo!!!
Wat kan een mens dan zijn met een drol he. Fijn zeg heb veel aan je moeten denken 

Zou toch willen weten wat dat nou was wat hem zo doodziek maakte.
Is dat nog te achterhalen?
Is dat nog te achterhalen?

- malinois
- Contacteer:
Vanochtend mooie drol, maar wilde niet eten. Toch wat eten met voeren binnengekregen maar nu weer water met bloed.... ik snap er echt niks meer van. Om 1600 uur hebben we weer een afspraak bij de da
De b12 neem ik mee natuurlijk ...

- thom
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Verdorie toch.malinois schreef: 07 aug 2026, 13:50 Vanochtend mooie drol, maar wilde niet eten. Toch wat eten met voeren binnengekregen maar nu weer water met bloed.... ik snap er echt niks meer van. Om 1600 uur hebben we weer een afspraak bij de da

Ons Portugese meisje Farah.
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 16

nieuw nachtritme!