Onze eigen dame vanmiddag een tripje mee alleen
Ook deze reist weer gemakkelijk mee. Al is ze wel wat minder relaxt dan Valentino. Bitch-power
Mechel puppies geboren
Mechel puppies geboren
Is dit een werk- of een huishoud Crutz? Vond haar zo relaxt uit de ogen kijken op je fotoserie, maar misschien vergis ik me en is het een kleine fanatiekeling
Edit: ik bedoel: je gaf aan dat je onderscheid had gemaakt en dat het klopte hoe je het had ingeschat
Edit: ik bedoel: je gaf aan dat je onderscheid had gemaakt en dat het klopte hoe je het had ingeschat
Re: Mechel puppies geboren
Hakkene schreef:Is dit een werk- of een huishoud Crutz? Vond haar zo relaxt uit de ogen kijken op je fotoserie, maar misschien vergis ik me en is het een kleine fanatiekeling
Werk en als ze aan staat staat ze ook echt aan. Maar ze heeft ook de schakelfunctie die ik zoek in m’n fok
Ok, thanks voor de uitleg:)
- Alex
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Het is echt aftellen hier. En laatste dingen waar geen puppytanden in mogen achter slot en grendel
Pekko (pup Groen) op de arm bij @Elian alweer bijna twee weken geleden
Pekko (pup Groen) op de arm bij @Elian alweer bijna twee weken geleden
Saba 23-05-24
Zaterdag fotoshoot door @Kelperuaantjes
Als ik tussen de kerst drukte nog tijd heb (vanavond eters, 5 gangen diner) dan nog wat foto’s eerder.
Echt het juiste smoeltje voor Bitch power
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.