Op Facebook stonden ook reacties van mensen bij hem uit de buurt, hij sloeg die Kangal met een ijzeren staaf als hij weer eens een kat of hond aanviel.Nanna schreef: ↑28 jun 2023, 11:00 “ Zijn hond is zijn maatje én zijn beschermer, maar de Anatolische herder - van maar liefst 70 kilo - van Tom Timmer (51) is afgelopen weekend in beslag genomen nadat hij een, toch ook al niet kleine, herdershond dood beet. Tom weet dat zijn hond ook een andere kant heeft. ,,Ik ben heel bang dat ze hem afmaken.”
Dus. Je valse rotloeder laat je gewoon in de tuin liggen, met het hekje open.
En dan jammeren als ze hem in beslag nemen.
Mee een spuit erin.
![]()
Hij liet hem de hele dag in de tuin liggen terwijl het bloedheet was, aan een zware ketting. Ik heb foto’s gezien van zijn schutting, geen wonder dat die hond een paar keer kon ontsnappen.
Die eigenaar was vergeten dat hij de poort open had gezet voor de postbode, toen hij de schuifpui van zijn huis openzette is die Kangal de tuin uit gelopen en heeft verderop in die straat die Herder doodgebeten. Ik vind die reacties altijd raar op facebook, iemand zei: wie weet wat die Herder heeft gedaan om die aanval uit te lokken. Die Herder heeft waarschijnlijk heel die Kangal niet aan zien komen.