Hoe groot zal ze worden?
Re: Hoe groot zal ze worden?
Fijn dat ze straks een warme mand bij jullie gaat vinden.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Johnny Jones
- Posts in topic: 11
- Honden: 5
- Welke: 1 Spanjaard en 4 Roemenen
- Contacteer:
Eerst leek dat niet zo lang, maar nu de kogel eenmaal door de kerk is kan ik eigenlijk niet wachten

Dankjewel! Het wordt wel wachten inderdaad..Persistence schreef: ↑27 aug 2023, 19:41 Alvast gefeliciteerd!het lijkt me een fijne hond.
Wacht je dan tot januari ivm jullie trip in december?

Mijn dierenarts gaf het advies om de eerste loopsheid af te wachten. Waarom hebben we het niet over gehad omdat ik angsthaas Pluis bij me had die zsm de behandelkamer uit wilde.
Dankjulliewel!
Nu ik weet dat ze komt ben ik helemaal in love. Het is bijna tien jaar geleden dat ik een hond voor mezelf uitzocht. Behalve Digger is alles wat er nu is op de één of andere manier gebleven of door man of dochter uitgekozen.
Gisteren kreeg ik deze foto van de rescuer

- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ze is het wel waard om op te wachten, hoor. Iets om naar uit te kijken. Al is januari inderdaad wel erg ver weg. 

- Zinodo
- Honden: 3
- Welke: 2 podencos en 1 keesje
- Contacteer:
Aggos wat een lief hoofd
Ik zou never nooit niet kunnen wachten tot januari! Is er echt geen oppas te regelen voor december?

Ik zou never nooit niet kunnen wachten tot januari! Is er echt geen oppas te regelen voor december?

Wat een ontzettend lief hoofd heeft ze. 
Dat voelt inderdaad vast wat veiliger met wandelen. Wordt die wolf daar nog steeds gesignaleerd? Zou er graag weer eens gaan wandelen maar durf niet zo goed nu, met mijn krakkemikkige oudje en dwaze galgo.
Dat voelt inderdaad vast wat veiliger met wandelen. Wordt die wolf daar nog steeds gesignaleerd? Zou er graag weer eens gaan wandelen maar durf niet zo goed nu, met mijn krakkemikkige oudje en dwaze galgo.
- Johnny Jones
- Contacteer:
Lief hè? Het is lang wachten, maar voor mezelf vind ik dat geen ramp. Ze zit gelukkig niet slecht in Roemenië, maar ik denk er vooral aan dat het voor haar misschien beter is om zo jong mogelijk naar Nederland te komen.
Ik heb twee oppassers voor de honden. De ene gaat mee en de andere komt dus bij ons in huis voor alle beesten.
Ik heb er niets meer over gehoord. Er was vorige week wel een wolf op de heide bij Hilversum, ik hoop dat het onze wolf is die verhuisd is.
Ze heeft een hele lieve, zachte blik.

Fijn dat je hem niet meer gezien hebt, misschien dat we dan toch weer eens die kant op gaan.Johnny Jones schreef: ↑ Ik heb er niets meer over gehoord. Er was vorige week wel een wolf op de heide bij Hilversum, ik hoop dat het onze wolf is die verhuisd is.
- Johnny Jones
- Contacteer:
Als ik het even spannend vind ga ik heel hard tegen mijn honden praten, dan blijft hij vast wel uit de buurt. En voor zover ik weet waren alle ontmoetingen met de wolf in de vroege ochtend. Als je het spannend vind kan je misschien eerst voor een drukke zondagmiddag kiezen.
Dat laatste zou misschien slim zijn, maar ik heb een schijthekel aan mensen tegenkomen in het bos.Johnny Jones schreef: ↑31 aug 2023, 17:04Als ik het even spannend vind ga ik heel hard tegen mijn honden praten, dan blijft hij vast wel uit de buurt. En voor zover ik weet waren alle ontmoetingen met de wolf in de vroege ochtend. Als je het spannend vind kan je misschien eerst voor een drukke zondagmiddag kiezen.
- Johnny Jones
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Johnny Jones op 03 sep 2023, 06:24, 1 keer totaal gewijzigd.
geweldig, ik mis mijn mastina ook, verschrikkelijk, het is een soort hond, waar je altijd naar blijft zoeken of zo.. ik zou ook niet wachten hoor tot januari..

- Nanna
- Honden: 3
- Welke: Hongaarse Puli
Mooie foto ook bij die voerbak. In ieder geval geen voernijd.
Mooie dame hoor!
Mooie dame hoor!

Neem dat kleine wit/zwarte hondje dan ook gelijk mee.
. Zo’n lieve foto van die twee.
Ha ha ,mijn idee ook

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat leuk dat je voor haar bent gegaan! Maar wat een lange tijd dat je er nog op moet wachten!
Glory en Chara zijn waarschijnlijk voor de eerste loopsheid gesteriliseerd, beide dames zijn toch nog gegroeid, bij Chara is dat het duidelijkst zij is echt veel hoger en wat breder geworden dan ik had verwacht.
Glory is ook nog wat aan het groeien, ze is nu twee jaar oud, maar zij zal niet echt de lucht meer ingaan, is een wat geblokt hondje qua bouw.
Glory en Chara zijn waarschijnlijk voor de eerste loopsheid gesteriliseerd, beide dames zijn toch nog gegroeid, bij Chara is dat het duidelijkst zij is echt veel hoger en wat breder geworden dan ik had verwacht.
Glory is ook nog wat aan het groeien, ze is nu twee jaar oud, maar zij zal niet echt de lucht meer ingaan, is een wat geblokt hondje qua bouw.
Wat een fijne zachte uitstraling heeft ze, en wat een geweldig vooruitzicht alvast. Ze lijkt me heel leuk