Er zijn 529 resultaten gevonden
- 04 jun 2026, 07:33
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: senioren draadje
- Reacties: 769
- Weergaves: 61817
Re: senioren draadje
Heel veel sterkte vandaag. 
- 03 jun 2026, 06:48
- Forum: Inspraak & Tips
- Onderwerp: Forum traag
- Reacties: 18
- Weergaves: 480
Re: Forum traag
Sinds gisteravond hier ook erg traag.
- 29 mei 2026, 11:41
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Weekendje agility met de daktent
- Reacties: 19
- Weergaves: 602
Re: Weekendje agility met de daktent
Leuk zo'n tent op het dak.
Slaap je dan echt op het dak?
Blijven de honden dan beneden?
Slaap je dan echt op het dak?
Blijven de honden dan beneden?
- 27 mei 2026, 22:11
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: wratje bevriezen of?
- Reacties: 8
- Weergaves: 740
Re: wratje bevriezen of?
Vandaag bij de dierenarts geweest om te laten kijken naar de wrat of het haalbaar is om te laten bevriezen.
Het word een pijnlijk iets als we het laten doen.
Op een andere plek was het geen punt geweest, maar net onder zijn lip is geen fijne plek.
Na het bevriezen gaat de plek op zwellen, en dan zou ...
Het word een pijnlijk iets als we het laten doen.
Op een andere plek was het geen punt geweest, maar net onder zijn lip is geen fijne plek.
Na het bevriezen gaat de plek op zwellen, en dan zou ...
- 27 mei 2026, 12:39
- Forum: In Herinnering
- Onderwerp: Mo-yi
- Reacties: 197
- Weergaves: 474278
Re: Mo-yi
Sterkte vandaag. 
- 25 mei 2026, 22:02
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: wratje bevriezen of?
- Reacties: 8
- Weergaves: 740
Re: wratje bevriezen of?
Dat laat ik toch liever aan de dierenarts over.
Het zou een pijnlijke plaats zijn waar het wratje zit.
- 23 mei 2026, 07:55
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: wratje bevriezen of?
- Reacties: 8
- Weergaves: 740
wratje bevriezen of?
James is nu bijna 11.5 en krijgt de daarbij horende probleempjes waaronder wratjes.
Er zit er 1 zo'n 2 cm onder zijn lip die regelmatig stuk gaat en bloed.
Woensdag gaan we naar de dierenarts om te kijken ogf ze de wrat kunnen bevriezen.
Hebben jullie daar ervaring mee, of zijn er ook nog andere ...
Er zit er 1 zo'n 2 cm onder zijn lip die regelmatig stuk gaat en bloed.
Woensdag gaan we naar de dierenarts om te kijken ogf ze de wrat kunnen bevriezen.
Hebben jullie daar ervaring mee, of zijn er ook nog andere ...
- 20 mei 2026, 22:09
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: gillende spoed naar de DA gisteren. Weer thuis!
- Reacties: 30
- Weergaves: 799
Re: gillende spoed naar de DA gisteren. Weer thuis!
Fijn dat ie weer thuis is.
Dat is wel schrikken geweest.
Dat is wel schrikken geweest.
- 20 mei 2026, 12:25
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: Rogan Josh
- Reacties: 157
- Weergaves: 7516
Re: Rogan Josh
Dat zijn mooie berichten.
- 16 mei 2026, 07:57
- Forum: In Herinnering
- Onderwerp: Shelly
- Reacties: 46
- Weergaves: 1095
Re: Shelly
Heel veel sterkte met het verlies van Shelly. 
- 14 mei 2026, 22:03
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Valentino 2 jaar
- Reacties: 11
- Weergaves: 289
Re: Valentino 2 jaar
Gefeliciteerd.

- 14 mei 2026, 22:02
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: senioren draadje
- Reacties: 769
- Weergaves: 61817
Re: senioren draadje
Heel veel sterkte morgen. 
- 13 mei 2026, 22:05
- Forum: In Herinnering
- Onderwerp: Yara
- Reacties: 54
- Weergaves: 1466
Re: Yara
Heel veel sterkte met het verlies van Yara. 
- 05 mei 2026, 07:47
- Forum: In Herinnering
- Onderwerp: Rozi
- Reacties: 72
- Weergaves: 2359
Re: Rozi
Een mooi leeftijd, maar wat een gemis.
Veel sterkte met het verlies van Rozi.
Veel sterkte met het verlies van Rozi.
- 04 mei 2026, 22:03
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: senioren draadje
- Reacties: 769
- Weergaves: 61817
Re: senioren draadje
Sterkte Nanna.
- 02 mei 2026, 08:07
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: vieze geur uit bek.
- Reacties: 9
- Weergaves: 397
Re: vieze geur uit bek.
Ik had deze voor wijlen oops. Dat hielp wel iets
https://i.postimg.cc/MGTHr1dg/Screenshot-20260501-103927-Chrome.jpg
Moet hij hier op kauwen?
Het probleem is dat hij hap/slik en weg is het, doet.
Nope tis gewoon soort koekje.
Bij oops was ook maar iets van een krabber naar hem wijzen ...
- 01 mei 2026, 22:12
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: vieze geur uit bek.
- Reacties: 9
- Weergaves: 397
Re: vieze geur uit bek.
Bek schoonmaken of laten doen.
Ik zit zelf elke paar weken met dat krabbertje te poeren. Rozi is veertien en een half maar ruikt naar viooltjes en pepermuntjes uit haar bek.
Dat deed ik ook altijd. Poetsen heb ik nooit gedaan. Wel dus dat schoonkrabben. De ene hond had veel meer en sneller ...
- 01 mei 2026, 22:10
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: vieze geur uit bek.
- Reacties: 9
- Weergaves: 397
- 01 mei 2026, 22:09
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: vieze geur uit bek.
- Reacties: 9
- Weergaves: 397
- 29 apr 2026, 22:09
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: vieze geur uit bek.
- Reacties: 9
- Weergaves: 397
vieze geur uit bek.
James krijgt vanwege allergie alleen vis producten te eten.
Visstaafjes, gedroogde viscubes en brokjes met vis.
Als ie zijn bakkes open doet, ruikt dat niet echt fijn.
Nou komen er ban die poedertjes langs die je over zijn eten moet strooien waardoor hij minder gaat ruiken uit zijn bek.
Iemand hier ...
Visstaafjes, gedroogde viscubes en brokjes met vis.
Als ie zijn bakkes open doet, ruikt dat niet echt fijn.
Nou komen er ban die poedertjes langs die je over zijn eten moet strooien waardoor hij minder gaat ruiken uit zijn bek.
Iemand hier ...
- 29 apr 2026, 22:03
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Peer onder de appelboom
- Reacties: 2
- Weergaves: 162
Re: Peer onder de appelboom
Lekker plekje in de schaduw.
- 27 apr 2026, 22:05
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Mijn eerste kleurenschets
- Reacties: 203
- Weergaves: 12952
Re: Mijn eerste kleurenschets
Heel mooi geworden.
- 20 apr 2026, 22:05
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: gluurder
- Reacties: 4
- Weergaves: 292
- 19 apr 2026, 22:15
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: gluurder
- Reacties: 4
- Weergaves: 292
- 17 apr 2026, 11:39
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Geen zever
- Reacties: 15
- Weergaves: 452
Re: Geen zever
Gefeliciteerd.


