Er zijn 3 resultaten gevonden

door Annets
27 mei 2026, 22:11
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: wratje bevriezen of?
Reacties: 8
Weergaves: 745

Re: wratje bevriezen of?

Vandaag bij de dierenarts geweest om te laten kijken naar de wrat of het haalbaar is om te laten bevriezen.
Het word een pijnlijk iets als we het laten doen.
Op een andere plek was het geen punt geweest, maar net onder zijn lip is geen fijne plek.
Na het bevriezen gaat de plek op zwellen, en dan zou het eten ook pijnlijk zijn.
Weg snijden is de beste optie, of laten zitten.
We hebben besloten om het te laten zitten.
James is nu 11.5 en om hem onder narcose te laten gaan voor een wratje vind ik geen optie.
door Annets
25 mei 2026, 22:02
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: wratje bevriezen of?
Reacties: 8
Weergaves: 745

Re: wratje bevriezen of?

EchoMira schreef: 25 mei 2026, 21:48
Marc schreef: 25 mei 2026, 16:22 Je kan het wratje ook gewoon zelf bevriezen met een wrattenpen.
Eens! Gewoon bij de DM.
Daar verkopen ze stiften met co2.
Pijnloos en werkt geweldig. 12,50 ofzo geloof ik.
Dat laat ik toch liever aan de dierenarts over.
Het zou een pijnlijke plaats zijn waar het wratje zit.
door Annets
23 mei 2026, 07:55
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: wratje bevriezen of?
Reacties: 8
Weergaves: 745

wratje bevriezen of?

James is nu bijna 11.5 en krijgt de daarbij horende probleempjes waaronder wratjes.
Er zit er 1 zo'n 2 cm onder zijn lip die regelmatig stuk gaat en bloed.
Woensdag gaan we naar de dierenarts om te kijken ogf ze de wrat kunnen bevriezen.
Hebben jullie daar ervaring mee, of zijn er ook nog andere manieren zonder onder narcose te gaan.
Branden heb ik ook gehoord, maar dat werd weer afgeraden als ik google.