Er zijn 6426 resultaten gevonden

door EchoMira
12 jun 2026, 19:27
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
Reacties: 31
Weergaves: 602

Re: Grote waakse herplaatser gezocht.

Nanna schreef: 12 jun 2026, 18:15 Zou zelf geen type willen ‘dat dingen met de baas wil doen’. Daar heb je hem niet voor. Hij mot waken godverdomme.
Dat moet zijn passie zijn. Niet africhten en zit af en lig.
Precies. Ik heb er al drie he?
Het moet wel leuk blijven.
door EchoMira
12 jun 2026, 17:02
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
Reacties: 31
Weergaves: 602

Re: Grote waakse herplaatser gezocht.

Nanna schreef: 12 jun 2026, 11:32 Sorry maar dit kon ik effe niet laten😂




Afbeelding
Haha. Zoiets moet het worden ja.
door EchoMira
12 jun 2026, 11:26
Forum: Inspraak & Tips
Onderwerp: Forum traag
Reacties: 24
Weergaves: 667

Re: Forum traag

Een kwartiertje geleden echt extreem traag op telefoon en laptop. 10 minuten laden en dan foutmelding. Nu gewoon weer vlot. Tussendoor niets gewijzigd.
door EchoMira
11 jun 2026, 23:35
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
Reacties: 31
Weergaves: 602

Re: Grote waakse herplaatser gezocht.

blondie schreef: 11 jun 2026, 23:31 Moet de hond met je andere honden om kunnen gaan of ga je ze gescheiden houden.
Nee, moet absoluut samen kunnen.
En met hulp ook gewoon met de andere dieren.
door EchoMira
11 jun 2026, 23:17
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
Reacties: 31
Weergaves: 602

Grote waakse herplaatser gezocht.

Vorige week is onze aanhanger gestolen. Gewoon van de parkeerplaats.
Oud ding, hoor, en totaal vervangbaar maar het drukt je met de neus op het feit dat gespuis bestaat en het is hier gewoon stil en makkelijk voor allerlei deugnieten. Maatregelen zijn geboden.

Er komt met gepaste spoed een goed ...
door EchoMira
11 jun 2026, 23:02
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Raad het ras
Reacties: 8
Weergaves: 244

Re: Raad het ras

Nanna schreef: 11 jun 2026, 16:44 Hahaha, vroeger was raad het ras tenminste nog leuk🤓
Onze buren bij mijn ouderlijk huis hadden er drie en het is een van de weinige brakken van die maat die soms zoveel wit hebben.
door EchoMira
11 jun 2026, 22:49
Forum: In Herinnering
Onderwerp: Droef 28-07-2015 - 10-06-2026
Reacties: 38
Weergaves: 376

Re: Droef 28-07-2015 - 10-06-2026

Wat verdrietig.
Hij was natuurlijk al ver over de datum maar daar wordt het gemis niet minder om.
door EchoMira
11 jun 2026, 22:39
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Eye
Reacties: 48
Weergaves: 1097

Re: Eye


Ik ken alleen maar leuke border collies en ze lopen altijd los en luisteren super. Maar ik woon heel landelijk en rustig misschien dat dat een verschil maakt. Ik zou er best een willen


Ach wat is leuk?
Ik ken sowieso heel weinig border collies maar de bc die ik ken doen kond van hun op obsessie ...
door EchoMira
11 jun 2026, 19:16
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Eye
Reacties: 48
Weergaves: 1097

Re: Eye

Hoe ga jij ermee om, dirk? Of hebben jouw honden weinig eye?
door EchoMira
11 jun 2026, 12:03
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Raad het ras
Reacties: 8
Weergaves: 244

Re: Raad het ras

Istrianer brak.
door EchoMira
11 jun 2026, 10:45
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: Valentino 5 maanden later
Reacties: 7
Weergaves: 200

Re: Valentino 5 maanden later

Ziet er goed uit! Zelfs een beetje aan de romige kant. Goed zo!
door EchoMira
10 jun 2026, 23:03
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Een prachtige Beauceron die mega goed luisterd.
Reacties: 10
Weergaves: 370

Re: Een prachtige Beauceron die mega goed luisterd.

ranetje schreef: 10 jun 2026, 14:57 Ik vind het wel leuk om te zien al zou ik zelf op zo'n bodyslam wel omliggen vrees ik :mrgreen: :lol1:
Denk ik niet. Dit is best heel gedoseerd hoor.
Dat is geen brute kracht. De hond sluit heel duidelijk flink aan maar beukt niet.
door EchoMira
10 jun 2026, 22:59
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Een prachtige Beauceron die mega goed luisterd.
Reacties: 10
Weergaves: 370

Re: Een prachtige Beauceron die mega goed luisterd.




Hahahaha, zo gaat Cash ook "aan de voet" :LOL:
Hij heeft er ook zoveel lol in om samen aan het werk te gaan.


Zou het een ras kenmerk zijn?


Het enthousiasme om te werken zeker.


Ja, maar de oefening zelf is aangeleerd dus dit is een trainding. Bij een pup vind je het grappig en ...
door EchoMira
07 jun 2026, 23:36
Forum: Fokhok
Onderwerp: verrassing van Pleun
Reacties: 23
Weergaves: 534

Re: verrassing van Pleun

Mooie borelingen, hoor!
Gefeliciteerd! Mazzel en broche!
door EchoMira
07 jun 2026, 23:34
Forum: Picture This!
Onderwerp: Pieken
Reacties: 4
Weergaves: 223

Re: Pieken

Hahaha!

Die blaf!
"Oh god, ja ik kom al!"
door EchoMira
07 jun 2026, 23:21
Forum: Kynologische Klets
Onderwerp: Westie
Reacties: 18
Weergaves: 663

Re: Westie

Ik kan niet op mijn knieen zitten. Dan druk ik de boel aan gort.
Kleermakerzit dan maar? Met die pens op schoot.

Waarom drukken ze dart staartje toch zo dom naar voren?
Dat je het omhoog houdt zodat het niet uit het silhouet verdwijnt, soit, maar keihard naar voren zodat de anus gaapt? Weird.
door EchoMira
07 jun 2026, 23:15
Forum: Picture This!
Onderwerp: Pastel
Reacties: 20
Weergaves: 298

Re: Pastel




Italiaantje? Niet mijn kleur met die roofvogelogen maar de foto is prachtig


Grappig is dat toch hoe smaken verschillen. Ik vind juist die ogen zo mooi bij de kleur vacht van de hond.

O jee ja. De kleur ogen is zeker passend bij de vacht. Het is puur een persoonlijke smaak. Ik vind lichte ...
door EchoMira
07 jun 2026, 23:14
Forum: Picture This!
Onderwerp: Pastel
Reacties: 20
Weergaves: 298

Re: Pastel

Prachtig! Bleu fawn?
door EchoMira
07 jun 2026, 23:12
Forum: Sport, Spel & Actief
Onderwerp: Nope
Reacties: 7
Weergaves: 292

Re: Nope

Nanna schreef: 07 jun 2026, 17:30 U uiteraard weer gebracht door zo’n kloteteckel.
Heerlijk toch?
Ze is het er niet mee eens en het wordt nog geaccepteerd ook. En godverdomme terecht.

Mijn honden hoeven ook niets wat ze echt niet leuk vinden. Als dat tenminste kan.
door EchoMira
07 jun 2026, 23:10
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Eye
Reacties: 48
Weergaves: 1097

Re: Eye

Eva (laekense) had prima kunnen functioneren als hond om watervogels mee te apporteren. Behendigheid ging haar ook leuk af. Ze had kunnen herderen.
Een afghaan is een prima waakhond. De liefhebbers noemen het humeur niet voor niet grafghaan.
Met een whippet is het uiterst goed toeven als ...
door EchoMira
07 jun 2026, 23:00
Forum: Picture This!
Onderwerp: Outcross op de show *update keurverslag pag.3
Reacties: 70
Weergaves: 1131

Re: Outcross op de show

Dan is mijn nest ook onzin.
Ik zou heel graag zien dat ze in een van de beide rassen ingefokt zouden worden en wie weet gebeurt dat nog.
Maar als ze niet terug in het ras komen zijn de nakomelingen buiten het ras er niet minder om, toch?

Ik heb ook op dit nest gereageerd. Ben er helaas niet tussen ...
door EchoMira
07 jun 2026, 12:55
Forum: Picture This!
Onderwerp: Outcross op de show *update keurverslag pag.3
Reacties: 70
Weergaves: 1131

Re: Outcross op de show

Prachtig!

Tandjes kijken kan trouwens liever vanaf de voorkant. Dan hoef je niet over de hond heen te hangen.
Nog fijner is het om het even door de eigenaar te laten doen.
door EchoMira
07 jun 2026, 12:53
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Eye
Reacties: 48
Weergaves: 1097

Re: Eye

Nanna schreef: 07 jun 2026, 12:45 Maar meestal moet op een gegeven ogenblik Djaidania of Cementa er maar mee naar de hoek van de straat. En daar loopt het dan fout.
"Malachai Nee! Nou moet je ophouwa! Lief zijn! Malachaai! Niet aan me broek trekka!"
door EchoMira
06 jun 2026, 23:32
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Attitude
Reacties: 7
Weergaves: 271

Attitude

door EchoMira
06 jun 2026, 21:16
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Eye
Reacties: 48
Weergaves: 1097

Re: Eye

Dezelfde honden die je langs de weg op de grond ziet liggen bij elke auto die langs komt.

Wees er maar blij mee.