Er zijn 6426 resultaten gevonden
Ga naar uitgebreid zoeken
- door EchoMira
- 12 jun 2026, 19:27
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
- Reacties: 31
- Weergaves: 602
Nanna schreef: ↑12 jun 2026, 18:15
Zou zelf geen type willen ‘dat dingen met de baas wil doen’. Daar heb je hem niet voor. Hij mot waken godverdomme.
Dat moet zijn passie zijn. Niet africhten en zit af en lig.
Precies. Ik heb er al drie he?
Het moet wel leuk blijven.
- door EchoMira
- 12 jun 2026, 11:26
- Forum: Inspraak & Tips
- Onderwerp: Forum traag
- Reacties: 24
- Weergaves: 667
Een kwartiertje geleden echt extreem traag op telefoon en laptop. 10 minuten laden en dan foutmelding. Nu gewoon weer vlot. Tussendoor niets gewijzigd.
- door EchoMira
- 11 jun 2026, 23:17
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: Grote waakse herplaatser gezocht.
- Reacties: 31
- Weergaves: 602
Vorige week is onze aanhanger gestolen. Gewoon van de parkeerplaats.
Oud ding, hoor, en totaal vervangbaar maar het drukt je met de neus op het feit dat gespuis bestaat en het is hier gewoon stil en makkelijk voor allerlei deugnieten. Maatregelen zijn geboden.
Er komt met gepaste spoed een goed ...
- door EchoMira
- 11 jun 2026, 23:02
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: Raad het ras
- Reacties: 8
- Weergaves: 244
Nanna schreef: ↑11 jun 2026, 16:44
Hahaha, vroeger was raad het ras tenminste nog leuk
Onze buren bij mijn ouderlijk huis hadden er drie en het is een van de weinige brakken van die maat die soms zoveel wit hebben.
- door EchoMira
- 11 jun 2026, 22:39
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Eye
- Reacties: 48
- Weergaves: 1097
Ik ken alleen maar leuke border collies en ze lopen altijd los en luisteren super. Maar ik woon heel landelijk en rustig misschien dat dat een verschil maakt. Ik zou er best een willen
Ach wat is leuk?
Ik ken sowieso heel weinig border collies maar de bc die ik ken doen kond van hun op obsessie ...
- door EchoMira
- 11 jun 2026, 19:16
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Eye
- Reacties: 48
- Weergaves: 1097
Hoe ga jij ermee om, dirk? Of hebben jouw honden weinig eye?
- door EchoMira
- 10 jun 2026, 22:59
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Een prachtige Beauceron die mega goed luisterd.
- Reacties: 10
- Weergaves: 370
Hahahaha, zo gaat Cash ook "aan de voet" :LOL:
Hij heeft er ook zoveel lol in om samen aan het werk te gaan.
Zou het een ras kenmerk zijn?
Het enthousiasme om te werken zeker.
Ja, maar de oefening zelf is aangeleerd dus dit is een trainding. Bij een pup vind je het grappig en ...
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:34
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Pieken
- Reacties: 4
- Weergaves: 223
Hahaha!
Die blaf!
"Oh god, ja ik kom al!"
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:21
- Forum: Kynologische Klets
- Onderwerp: Westie
- Reacties: 18
- Weergaves: 663
Ik kan niet op mijn knieen zitten. Dan druk ik de boel aan gort.
Kleermakerzit dan maar? Met die pens op schoot.
Waarom drukken ze dart staartje toch zo dom naar voren?
Dat je het omhoog houdt zodat het niet uit het silhouet verdwijnt, soit, maar keihard naar voren zodat de anus gaapt? Weird.
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:15
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Pastel
- Reacties: 20
- Weergaves: 298
Italiaantje? Niet mijn kleur met die roofvogelogen maar de foto is prachtig
Grappig is dat toch hoe smaken verschillen. Ik vind juist die ogen zo mooi bij de kleur vacht van de hond.
O jee ja. De kleur ogen is zeker passend bij de vacht. Het is puur een persoonlijke smaak. Ik vind lichte ...
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:12
- Forum: Sport, Spel & Actief
- Onderwerp: Nope
- Reacties: 7
- Weergaves: 292
Nanna schreef: ↑07 jun 2026, 17:30
U uiteraard weer gebracht door zo’n kloteteckel.
Heerlijk toch?
Ze is het er niet mee eens en het wordt nog geaccepteerd ook. En godverdomme terecht.
Mijn honden hoeven ook niets wat ze echt niet leuk vinden. Als dat tenminste kan.
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:10
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Eye
- Reacties: 48
- Weergaves: 1097
Eva (laekense) had prima kunnen functioneren als hond om watervogels mee te apporteren. Behendigheid ging haar ook leuk af. Ze had kunnen herderen.
Een afghaan is een prima waakhond. De liefhebbers noemen het humeur niet voor niet grafghaan.
Met een whippet is het uiterst goed toeven als ...
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 23:00
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Outcross op de show *update keurverslag pag.3
- Reacties: 70
- Weergaves: 1131
Dan is mijn nest ook onzin.
Ik zou heel graag zien dat ze in een van de beide rassen ingefokt zouden worden en wie weet gebeurt dat nog.
Maar als ze niet terug in het ras komen zijn de nakomelingen buiten het ras er niet minder om, toch?
Ik heb ook op dit nest gereageerd. Ben er helaas niet tussen ...
- door EchoMira
- 07 jun 2026, 12:53
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Eye
- Reacties: 48
- Weergaves: 1097
Nanna schreef: ↑07 jun 2026, 12:45
Maar meestal moet op een gegeven ogenblik Djaidania of Cementa er maar mee naar de hoek van de straat. En daar loopt het dan fout.
"Malachai Nee! Nou moet je ophouwa! Lief zijn! Malachaai! Niet aan me broek trekka!"
- door EchoMira
- 06 jun 2026, 21:16
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Eye
- Reacties: 48
- Weergaves: 1097
Dezelfde honden die je langs de weg op de grond ziet liggen bij elke auto die langs komt.
Wees er maar blij mee.