Hoe dan?
Ik ben scarlet nu elke dag even aan het borstelen met een gewone haarborstel
Vooral om te kunnen voelen of ze klitten heeft.
Waar ze die heeft (en ze heeft altijd wel iets) steek ik het er uit met de punt van het schaartje. En gebruik een rechte kam met rollende tanden.
Soms is er toch een piepje. Ik piep ook als je me haar uit mijn kruis trekt.
Ik ben geen vachtnicht en het is ook niet hoe langer hoe beter dus ik zoek nog een beetje naar een leuk kapsel.
De vacht is op zich best glad. Beetje yorkieachtig. Ook qua wol. Niet heel veel maar omdat het zo dun is verplakt het snel.
Ze heeft een onnodige hoeveelheid okselhaar. Hoe knip je dat mooi weg?