Ja een goede balans tussen werk en privé is wel belangrijk, niet voor niets werken zoveel mensen parttime .
Denk dat het ook met het plezier wat je hebt in je werk en hoe zwaar het is te maken kan hebben.
Jan werkte geen veertig uur per week , had ook echt geen hekel aan zijn werk maar die nachten ( hij deed enkel nachtwerk zo was dat geregeld bij hun dag of nachtwerk geen wisselingen daarin ) braken hem wel op , zeker naarmate hij ouder werd.
Hij is er eerder uitgegaan en heeft dat echt nooit gemist ,die omschakeling steeds is toch best pittig.