Er zijn 6 resultaten gevonden

door twinkeltje
18 feb 2026, 13:15
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

Half 7 en dan ga ik heerlijk buiten lopen
door twinkeltje
18 feb 2026, 12:18
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

Nanna schreef: 18 feb 2026, 11:39 Denk dat het genieten ligt in het feit dat je niets meer hoeft. Je kunt in je stinkende nest blijven liggen tot koffietijd, krantje lezen, wandeling met de honden, aankutten wat je maar wilt.
Geen tijdschema’s, geen vergaderingen, geen haast.
Ja, dat gaat niet als je 48 bent. Of je moet een enorme loterij winnen.
Dat klinkt voor mij als afschuwelijk, krantjes lezen in je nest blijven liggen, ik zou echt ongelukkig worden :O:
door twinkeltje
16 feb 2026, 21:28
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

Daarom wat maakt het dan uit
door twinkeltje
16 feb 2026, 21:26
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

het zelfde als 40 en al 50
door twinkeltje
16 feb 2026, 21:15
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30 :pffff:
door twinkeltje
15 feb 2026, 12:50
Forum: Pollhoek
Onderwerp: Leeftijd
Reacties: 91
Weergaves: 6033

Re: Leeftijd

1969 ik ben 56