Er zijn 6 resultaten gevonden
Re: Leeftijd
Half 7 en dan ga ik heerlijk buiten lopen
Re: Leeftijd
Dat klinkt voor mij als afschuwelijk, krantjes lezen in je nest blijven liggen, ik zou echt ongelukkig wordenNanna schreef: ↑18 feb 2026, 11:39 Denk dat het genieten ligt in het feit dat je niets meer hoeft. Je kunt in je stinkende nest blijven liggen tot koffietijd, krantje lezen, wandeling met de honden, aankutten wat je maar wilt.
Geen tijdschema’s, geen vergaderingen, geen haast.
Ja, dat gaat niet als je 48 bent. Of je moet een enorme loterij winnen.
Re: Leeftijd
Daarom wat maakt het dan uit
Re: Leeftijd
het zelfde als 40 en al 50
Re: Leeftijd
Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30 
Re: Leeftijd
1969 ik ben 56