Er zijn 2 resultaten gevonden
Terug naar “wratje bevriezen of?”
- door Marc
- 26 mei 2026, 07:35
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: wratje bevriezen of?
- Reacties: 8
- Weergaves: 745
Annets schreef: ↑25 mei 2026, 22:02
EchoMira schreef: ↑25 mei 2026, 21:48
Marc schreef: ↑25 mei 2026, 16:22
Je kan het wratje ook gewoon zelf bevriezen met een wrattenpen.
Eens! Gewoon bij de DM.
Daar verkopen ze stiften met co2.
Pijnloos en werkt geweldig. 12,50 ofzo geloof ik.
Dat laat ik toch liever aan de dierenarts over.
Het zou een pijnlijke plaats zijn waar het wratje zit.
De lip? Een hond is veel minder pijngevoelig dan een mens. Een stift die de wrat bevriest voel je helemaal niet want ik gebruik die zelf ook. Maar ik snap dat als het een onduidelijk wratje is je misschien eerst een diagnose wil?
Bij de dierenarts doet bevriezen precies evenveel pijn en komt er nog een lading stress bij die je hond niet heeft als je zelf even doorpakt. Ik zou die optie toch in mijn achterhoofd houden. Ik heb zo'n bevriesstift en je voelt er werkelijk niks van aangezien het meteen wit is en bevroren.