Er zijn 5 resultaten gevonden
Re: Leeftijd
Jawel. Maar nu is er geen enkele stok meer achter welke deur dan ook. Als veertig uur of meer wegvalt uit je leven is dat een beste hap hoor. En heb je opeens zeeën van tijd. Die je kunt invullen hoe je maar wilt en OP JE GEMAK.
Re: Leeftijd
Ja dat kan. Nou, dan sta jij om zes uur op en ga je joggen en de kranten bezorgen. Dat is nou net het hele eierenvreten. Dat je kunt doen waar je zin in hebt en niks moet.twinkeltje schreef: ↑18 feb 2026, 12:18Dat klinkt voor mij als afschuwelijk, krantjes lezen in je nest blijven liggen, ik zou echt ongelukkig wordenNanna schreef: ↑18 feb 2026, 11:39 Denk dat het genieten ligt in het feit dat je niets meer hoeft. Je kunt in je stinkende nest blijven liggen tot koffietijd, krantje lezen, wandeling met de honden, aankutten wat je maar wilt.
Geen tijdschema’s, geen vergaderingen, geen haast.
Ja, dat gaat niet als je 48 bent. Of je moet een enorme loterij winnen.![]()
Re: Leeftijd
Denk dat het genieten ligt in het feit dat je niets meer hoeft. Je kunt in je stinkende nest blijven liggen tot koffietijd, krantje lezen, wandeling met de honden, aankutten wat je maar wilt.
Geen tijdschema’s, geen vergaderingen, geen haast.
Ja, dat gaat niet als je 48 bent. Of je moet een enorme loterij winnen.
Geen tijdschema’s, geen vergaderingen, geen haast.
Ja, dat gaat niet als je 48 bent. Of je moet een enorme loterij winnen.
Re: Leeftijd
Zal aftrappen. Ik krijg vanaf volgende week mn AOW
Februari 1959
Februari 1959
Leeftijd
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?