Er zijn 80 resultaten gevonden
- 05 mei 2026, 20:09
- Forum: In Herinnering
- Onderwerp: Rozi
- Reacties: 72
- Weergaves: 2359
Re: Rozi
Prachtige leeftijd. Het gemis blijft toch. Sterkte!
- 03 mei 2026, 10:56
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Let the sun shine.
- Reacties: 3
- Weergaves: 196
Re: Let the sun shine.
Leuke foto’s. Het is genieten hè! Van dat heerlijke weer.
- 03 mei 2026, 10:51
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Mijn eerste kleurenschets
- Reacties: 203
- Weergaves: 12952
Re: Mijn eerste kleurenschets
Super mooi! Ik doe het je niet na.
- 03 mei 2026, 10:50
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Autoband VS Kiara & Vally
- Reacties: 3
- Weergaves: 263
Re: Autoband VS Kiara & Vally
Leuke foto’s. Ziet eruit of ze er lol in hadden.
- 03 mei 2026, 10:49
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Ik met Kuro, Therapie hond.
- Reacties: 8
- Weergaves: 567
Re: Ik met Kuro, Therapie hond.
Leuke foto’s hoor! Kuro ziet eruit als een super lieve hond inderdaad!
- 03 mei 2026, 10:49
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Lekker aan de wandel
- Reacties: 9
- Weergaves: 311
Re: Lekker aan de wandel
Heerlijk hè! Het is ook zo’n lekker weer! Leuke foto’s.
Ik vind het wel erg heftig met de teken dit jaar.
Ik vind het wel erg heftig met de teken dit jaar.
- 03 mei 2026, 10:47
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Tez loopt een spoortje
- Reacties: 7
- Weergaves: 301
Tez loopt een spoortje
Vrijdag met Tez Speurles weer gehad. Had de camera gimble ding van mijn vader mee om het geheel te filmen, zonder dat het beeld erg zou gaan schudden.
Het eerste spoortje deed ze echt perfect. Dit was haar 4de les.
De rest van de les was een beetje een zooitje, maar dat lag zeker ook aan mij ...
Het eerste spoortje deed ze echt perfect. Dit was haar 4de les.
De rest van de les was een beetje een zooitje, maar dat lag zeker ook aan mij ...
- 03 mei 2026, 10:42
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
- Reacties: 24
- Weergaves: 1635
Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
Nou, intussen is Zep wel ingeburgerd kunnen we zeggen.
Een week of 1,5 geleden ongeveer leek hij besloten te hebben dat hoewel Tez soms irritant was, dat ze hem niks zou doen. En sindsdien gaat het met sprongen vooruit. Ook als ik door het huis liep schoot hij vaak terug naar boven, maar inmiddels ...
Een week of 1,5 geleden ongeveer leek hij besloten te hebben dat hoewel Tez soms irritant was, dat ze hem niks zou doen. En sindsdien gaat het met sprongen vooruit. Ook als ik door het huis liep schoot hij vaak terug naar boven, maar inmiddels ...
- 25 apr 2026, 09:15
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Tekeningen van Sabientje
- Reacties: 18
- Weergaves: 948
Re: Tekeningen van Sabientje
Wat zijn ze super leuk! Ik vind die eerste kat ook echt geniaal!
Heel creatief allemaal. Vind het altijd zo bijzonder hoe mensen die gewoon kunnen verzinnen. Ik ben kwa hobbies heel erg creatief, maar ik noem het altijd praktisch creatief. Een kast maken zoals ik hem wil, of een halsband of een ...
Heel creatief allemaal. Vind het altijd zo bijzonder hoe mensen die gewoon kunnen verzinnen. Ik ben kwa hobbies heel erg creatief, maar ik noem het altijd praktisch creatief. Een kast maken zoals ik hem wil, of een halsband of een ...
- 25 apr 2026, 09:12
- Forum: Sport, Spel & Actief
- Onderwerp: Praktijkspeuren
- Reacties: 28
- Weergaves: 1831
Re: Praktijkspeuren
Hmmm. Vreemd. Ik wilde ze bekijken, maar kom steeds bij een random reel uit. Wellicht staan de rechten niet op publiek.
Maar super dat het zo lekker gaat! Ik heb zelf volgende week weer een les ook. 4de keer dan voor Tez.
Mijn zus is een keer mee geweest en die loopt dan het spoor. Super fijn is ...
Maar super dat het zo lekker gaat! Ik heb zelf volgende week weer een les ook. 4de keer dan voor Tez.
Mijn zus is een keer mee geweest en die loopt dan het spoor. Super fijn is ...
- 22 apr 2026, 18:13
- Forum: Verzorging & Toebehoren
- Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
- Reacties: 10
- Weergaves: 1251
Re: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Ja daar houd ik dus niet van. Hoeft allemaal niet volgens het boekje. Ik zie ze liever wat natuurlijker.
- 21 apr 2026, 22:06
- Forum: Verzorging & Toebehoren
- Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
- Reacties: 10
- Weergaves: 1251
Re: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Nou die poten kunnen nog flinke klossen worden, van teen tot oksel. En er komt met de jaren ook steeds meer haar bij op de borst.
Maar het was heel nuttig. Hopelijk kan ik het goed onthouden allemaal.
Ga twee verschillende effileerscharen aanschaffen. Een tondeuse om het onder de poten de haren ...
Maar het was heel nuttig. Hopelijk kan ik het goed onthouden allemaal.
Ga twee verschillende effileerscharen aanschaffen. Een tondeuse om het onder de poten de haren ...
- 21 apr 2026, 21:09
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: da’s schrikken, loopt met ‘n sisser af hopelijk.
- Reacties: 23
- Weergaves: 1114
Re: da’s schrikken, loopt met ‘n sisser af hopelijk.
Pfoeh! Jemig. Dat is echt wel schrikken. Fijn dat het goed afgelopen is!
- 21 apr 2026, 21:01
- Forum: Verzorging & Toebehoren
- Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
- Reacties: 10
- Weergaves: 1251
Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Gisteren een workshop “trim zelf je hond” gehad! Ik ben zo’n type dat dan denkt: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik dat wel kan! En mijn hobby is het starten van nieuwe hobby’s.
Maar jeetje! Dat is nog best hard werken! Was na die 2 uur echt kapot. Ik heb dat beroep echt zwaar ...
Maar jeetje! Dat is nog best hard werken! Was na die 2 uur echt kapot. Ik heb dat beroep echt zwaar ...
- 16 apr 2026, 16:17
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
- Reacties: 24
- Weergaves: 1635
Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
Mooi filmpje en dieren.
Op die laatste foto hoe de jat erbij ligt.
Heerlijk.
:goeie: echt he. Dit was een foto uit de advertentie dat maakte dat mijn zus verliefd op hem werd.
https://i.postimg.cc/2SVXCvd1/IMG-3518.jpg
We dachten dat dat een toevallige grappige foto was. Tot hij het ...
- 16 apr 2026, 13:06
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Overprikkeld?
- Reacties: 35
- Weergaves: 1500
Re: Overprikkeld?
Super leuk. Heb ik ook overwogen daar iets mee te doen. Het zijn by far mijn favoriete games. Alleen toen kwam Tez en die had al een (iets andere naam). Maar goed. Dit is een beetje off-topic. Excuus.
- 16 apr 2026, 02:06
- Forum: Gedrag & Opvoeding
- Onderwerp: Overprikkeld?
- Reacties: 35
- Weergaves: 1500
Re: Overprikkeld?
Ben het eigenlijk met alles wel eens wat er gezegd is. Toch heb ik momenteel een bench in gebruik voor Tez. Ze kan slecht alleen zijn en zijn dat heel langzaam aan het opbouwen.
Ik heb het eerst geprobeerd met gewoon in huis alleen te laten. Toen geprobeerd met iets minder ruimte in de keuken ...
Ik heb het eerst geprobeerd met gewoon in huis alleen te laten. Toen geprobeerd met iets minder ruimte in de keuken ...
Re: Madelief
Welkom! En wat is Kiva een leukerd!
- 16 apr 2026, 01:26
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
- Reacties: 24
- Weergaves: 1635
Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
The saga continues…
Zep durft steeds meer. Komt steeds vaker naar beneden en in de kamer, ook als hij eigenlijk wel weet dat Tez rondloopt.
Intussen worden er kopjes gegeven:
https://youtu.be/WwNVQ_Bv6GI?is=vDLi7GYzgf0Zcn0N
En nog geen minuut later:
https://youtube.com/shorts/XzdMq71r3dU?is ...
Zep durft steeds meer. Komt steeds vaker naar beneden en in de kamer, ook als hij eigenlijk wel weet dat Tez rondloopt.
Intussen worden er kopjes gegeven:
https://youtu.be/WwNVQ_Bv6GI?is=vDLi7GYzgf0Zcn0N
En nog geen minuut later:
https://youtube.com/shorts/XzdMq71r3dU?is ...
- 10 apr 2026, 20:48
- Forum: Verzorging & Toebehoren
- Onderwerp: Ik heb de smaak te pakken, nu ook een halsband gemaakt.
- Reacties: 7
- Weergaves: 460
Ik heb de smaak te pakken, nu ook een halsband gemaakt.
Had een tijdje terug al laten zien dat ik zelf een hondenlijn had gemaakt. Sindsdien heb ik de smaak te pakken!
Ik zag op paracord.nl ook “diy leer” pakketten voor honden halsbanden. Maar ik dacht, zo’n pakket heb ik niet nodig. Ik kan dit zelf ook wel uitvogelen.
Dit was de inspiratie:
https ...
Ik zag op paracord.nl ook “diy leer” pakketten voor honden halsbanden. Maar ik dacht, zo’n pakket heb ik niet nodig. Ik kan dit zelf ook wel uitvogelen.
Dit was de inspiratie:
https ...
- 03 apr 2026, 20:48
- Forum: Picture This!
- Onderwerp: Geen kunsten meer
- Reacties: 16
- Weergaves: 641
Re: Geen kunsten meer
Prachtige leeftijd! Heerlijk als ze zonder al te veel problemen zo oud mogen worden!
- 02 apr 2026, 20:23
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
- Reacties: 44
- Weergaves: 1352
Re: Loopsheid etiquette 101
Neeeh, maar ik ben niet vies van een wetenschappelijk artikel. Dus ben wel nieuwsgierig. Zal het linkje eens bewaren. Maar goed. Voor je daar goed en wel resultaten hebt ben je rustig 5/10 jaar verder.
- 01 apr 2026, 19:57
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
- Reacties: 44
- Weergaves: 1352
Re: Loopsheid etiquette 101
Het is pas dag 3, maar Tez lijkt ook knuffeliger. Af en toe laat ze zich echt achterover over me heen vallen :lol1:
Buiten is ze wellicht iets meer afgeleid, maar het verschil is zo klein met haar puber brein (als in, het was al dramatisch), dat we dat ook wel overleven.
O maar een vacht als ...
Buiten is ze wellicht iets meer afgeleid, maar het verschil is zo klein met haar puber brein (als in, het was al dramatisch), dat we dat ook wel overleven.
O maar een vacht als ...
- 31 mar 2026, 22:05
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
- Reacties: 44
- Weergaves: 1352
Re: Loopsheid etiquette 101
Dat laatste speelt zeker mee en op zich ben ik van mezelf ook wel het type wat het liefst niet gaat kloten met wat natuurlijk is en heb ik zoiets van zolang ze er geen erge last van heeft, waarom zou ik. Maar bmo is ook wel weer eng. De vacht speelt ook zeker mee.
Ik weet het gewoon nog niet ...
Ik weet het gewoon nog niet ...
- 31 mar 2026, 19:59
- Forum: Voeding & Gezondheid
- Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
- Reacties: 44
- Weergaves: 1352
Re: Loopsheid etiquette 101
Bedankt voor alle input! Vind het gewoon nuttig te lezen wat anderen doen en prefereren en wel of niet meemaken.
Ik denk dat ik wel met haar gewoon naar dat stukje natuur ga aan de lange lijn. Ik kom daar sowieso al wel op rustigere tijden. En dan maar even zien hoe het gaat.
Zoals ik er zei ...
Ik denk dat ik wel met haar gewoon naar dat stukje natuur ga aan de lange lijn. Ik kom daar sowieso al wel op rustigere tijden. En dan maar even zien hoe het gaat.
Zoals ik er zei ...