Er zijn 80 resultaten gevonden

door Shiloh
05 mei 2026, 20:09
Forum: In Herinnering
Onderwerp: Rozi
Reacties: 72
Weergaves: 2359

Re: Rozi

Prachtige leeftijd. Het gemis blijft toch. Sterkte!
door Shiloh
03 mei 2026, 10:56
Forum: Picture This!
Onderwerp: Let the sun shine.
Reacties: 3
Weergaves: 196

Re: Let the sun shine.

Leuke foto’s. Het is genieten hè! Van dat heerlijke weer.
door Shiloh
03 mei 2026, 10:51
Forum: Picture This!
Onderwerp: Mijn eerste kleurenschets
Reacties: 203
Weergaves: 12952

Re: Mijn eerste kleurenschets

Super mooi! Ik doe het je niet na.
door Shiloh
03 mei 2026, 10:50
Forum: Picture This!
Onderwerp: Autoband VS Kiara & Vally
Reacties: 3
Weergaves: 263

Re: Autoband VS Kiara & Vally

Leuke foto’s. Ziet eruit of ze er lol in hadden.
door Shiloh
03 mei 2026, 10:49
Forum: Picture This!
Onderwerp: Ik met Kuro, Therapie hond.
Reacties: 8
Weergaves: 567

Re: Ik met Kuro, Therapie hond.

Leuke foto’s hoor! Kuro ziet eruit als een super lieve hond inderdaad!
door Shiloh
03 mei 2026, 10:49
Forum: Picture This!
Onderwerp: Lekker aan de wandel
Reacties: 9
Weergaves: 311

Re: Lekker aan de wandel

Heerlijk hè! Het is ook zo’n lekker weer! Leuke foto’s.

Ik vind het wel erg heftig met de teken dit jaar.
door Shiloh
03 mei 2026, 10:47
Forum: Picture This!
Onderwerp: Tez loopt een spoortje
Reacties: 7
Weergaves: 301

Tez loopt een spoortje

Vrijdag met Tez Speurles weer gehad. Had de camera gimble ding van mijn vader mee om het geheel te filmen, zonder dat het beeld erg zou gaan schudden.

Het eerste spoortje deed ze echt perfect. Dit was haar 4de les.

De rest van de les was een beetje een zooitje, maar dat lag zeker ook aan mij ...
door Shiloh
03 mei 2026, 10:42
Forum: Picture This!
Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
Reacties: 24
Weergaves: 1635

Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten

Nou, intussen is Zep wel ingeburgerd kunnen we zeggen.

Een week of 1,5 geleden ongeveer leek hij besloten te hebben dat hoewel Tez soms irritant was, dat ze hem niks zou doen. En sindsdien gaat het met sprongen vooruit. Ook als ik door het huis liep schoot hij vaak terug naar boven, maar inmiddels ...
door Shiloh
25 apr 2026, 09:15
Forum: Picture This!
Onderwerp: Tekeningen van Sabientje
Reacties: 18
Weergaves: 948

Re: Tekeningen van Sabientje

Wat zijn ze super leuk! Ik vind die eerste kat ook echt geniaal!

Heel creatief allemaal. Vind het altijd zo bijzonder hoe mensen die gewoon kunnen verzinnen. Ik ben kwa hobbies heel erg creatief, maar ik noem het altijd praktisch creatief. Een kast maken zoals ik hem wil, of een halsband of een ...
door Shiloh
25 apr 2026, 09:12
Forum: Sport, Spel & Actief
Onderwerp: Praktijkspeuren
Reacties: 28
Weergaves: 1831

Re: Praktijkspeuren

Hmmm. Vreemd. Ik wilde ze bekijken, maar kom steeds bij een random reel uit. Wellicht staan de rechten niet op publiek.

Maar super dat het zo lekker gaat! Ik heb zelf volgende week weer een les ook. 4de keer dan voor Tez.

Mijn zus is een keer mee geweest en die loopt dan het spoor. Super fijn is ...
door Shiloh
22 apr 2026, 18:13
Forum: Verzorging & Toebehoren
Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Reacties: 10
Weergaves: 1251

Re: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!

Ja daar houd ik dus niet van. Hoeft allemaal niet volgens het boekje. Ik zie ze liever wat natuurlijker.
door Shiloh
21 apr 2026, 22:06
Forum: Verzorging & Toebehoren
Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Reacties: 10
Weergaves: 1251

Re: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!

Nou die poten kunnen nog flinke klossen worden, van teen tot oksel. En er komt met de jaren ook steeds meer haar bij op de borst.

Maar het was heel nuttig. Hopelijk kan ik het goed onthouden allemaal.

Ga twee verschillende effileerscharen aanschaffen. Een tondeuse om het onder de poten de haren ...
door Shiloh
21 apr 2026, 21:09
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: da’s schrikken, loopt met ‘n sisser af hopelijk.
Reacties: 23
Weergaves: 1114

Re: da’s schrikken, loopt met ‘n sisser af hopelijk.

Pfoeh! Jemig. Dat is echt wel schrikken. Fijn dat het goed afgelopen is!
door Shiloh
21 apr 2026, 21:01
Forum: Verzorging & Toebehoren
Onderwerp: Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!
Reacties: 10
Weergaves: 1251

Workshop trimmen gehad! Is nog best hard werken!

Gisteren een workshop “trim zelf je hond” gehad! Ik ben zo’n type dat dan denkt: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik dat wel kan! En mijn hobby is het starten van nieuwe hobby’s.

Maar jeetje! Dat is nog best hard werken! Was na die 2 uur echt kapot. Ik heb dat beroep echt zwaar ...
door Shiloh
16 apr 2026, 16:17
Forum: Picture This!
Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
Reacties: 24
Weergaves: 1635

Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten


Mooi filmpje en dieren.

Op die laatste foto hoe de jat erbij ligt.

Heerlijk.


:goeie: echt he. Dit was een foto uit de advertentie dat maakte dat mijn zus verliefd op hem werd.


https://i.postimg.cc/2SVXCvd1/IMG-3518.jpg


We dachten dat dat een toevallige grappige foto was. Tot hij het ...
door Shiloh
16 apr 2026, 13:06
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Overprikkeld?
Reacties: 35
Weergaves: 1500

Re: Overprikkeld?

Super leuk. Heb ik ook overwogen daar iets mee te doen. Het zijn by far mijn favoriete games. Alleen toen kwam Tez en die had al een (iets andere naam). Maar goed. Dit is een beetje off-topic. Excuus.
door Shiloh
16 apr 2026, 02:06
Forum: Gedrag & Opvoeding
Onderwerp: Overprikkeld?
Reacties: 35
Weergaves: 1500

Re: Overprikkeld?

Ben het eigenlijk met alles wel eens wat er gezegd is. Toch heb ik momenteel een bench in gebruik voor Tez. Ze kan slecht alleen zijn en zijn dat heel langzaam aan het opbouwen.

Ik heb het eerst geprobeerd met gewoon in huis alleen te laten. Toen geprobeerd met iets minder ruimte in de keuken ...
door Shiloh
16 apr 2026, 01:31
Forum: Welkom
Onderwerp: Madelief
Reacties: 26
Weergaves: 1247

Re: Madelief

Welkom! En wat is Kiva een leukerd!
door Shiloh
16 apr 2026, 01:26
Forum: Picture This!
Onderwerp: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten
Reacties: 24
Weergaves: 1635

Re: Kleine stapjes voor hond en kat als huisgenoten

The saga continues…

Zep durft steeds meer. Komt steeds vaker naar beneden en in de kamer, ook als hij eigenlijk wel weet dat Tez rondloopt.

Intussen worden er kopjes gegeven:

https://youtu.be/WwNVQ_Bv6GI?is=vDLi7GYzgf0Zcn0N

En nog geen minuut later:

https://youtube.com/shorts/XzdMq71r3dU?is ...
door Shiloh
10 apr 2026, 20:48
Forum: Verzorging & Toebehoren
Onderwerp: Ik heb de smaak te pakken, nu ook een halsband gemaakt.
Reacties: 7
Weergaves: 460

Ik heb de smaak te pakken, nu ook een halsband gemaakt.

Had een tijdje terug al laten zien dat ik zelf een hondenlijn had gemaakt. Sindsdien heb ik de smaak te pakken!

Ik zag op paracord.nl ook “diy leer” pakketten voor honden halsbanden. Maar ik dacht, zo’n pakket heb ik niet nodig. Ik kan dit zelf ook wel uitvogelen.

Dit was de inspiratie:

https ...
door Shiloh
03 apr 2026, 20:48
Forum: Picture This!
Onderwerp: Geen kunsten meer
Reacties: 16
Weergaves: 641

Re: Geen kunsten meer

Prachtige leeftijd! Heerlijk als ze zonder al te veel problemen zo oud mogen worden!
door Shiloh
02 apr 2026, 20:23
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
Reacties: 44
Weergaves: 1352

Re: Loopsheid etiquette 101

Neeeh, maar ik ben niet vies van een wetenschappelijk artikel. Dus ben wel nieuwsgierig. Zal het linkje eens bewaren. Maar goed. Voor je daar goed en wel resultaten hebt ben je rustig 5/10 jaar verder.
door Shiloh
01 apr 2026, 19:57
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
Reacties: 44
Weergaves: 1352

Re: Loopsheid etiquette 101

Het is pas dag 3, maar Tez lijkt ook knuffeliger. Af en toe laat ze zich echt achterover over me heen vallen :lol1:

Buiten is ze wellicht iets meer afgeleid, maar het verschil is zo klein met haar puber brein (als in, het was al dramatisch), dat we dat ook wel overleven.


O maar een vacht als ...
door Shiloh
31 mar 2026, 22:05
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
Reacties: 44
Weergaves: 1352

Re: Loopsheid etiquette 101

Dat laatste speelt zeker mee en op zich ben ik van mezelf ook wel het type wat het liefst niet gaat kloten met wat natuurlijk is en heb ik zoiets van zolang ze er geen erge last van heeft, waarom zou ik. Maar bmo is ook wel weer eng. De vacht speelt ook zeker mee.

Ik weet het gewoon nog niet ...
door Shiloh
31 mar 2026, 19:59
Forum: Voeding & Gezondheid
Onderwerp: Loopsheid etiquette 101
Reacties: 44
Weergaves: 1352

Re: Loopsheid etiquette 101

Bedankt voor alle input! Vind het gewoon nuttig te lezen wat anderen doen en prefereren en wel of niet meemaken.

Ik denk dat ik wel met haar gewoon naar dat stukje natuur ga aan de lange lijn. Ik kom daar sowieso al wel op rustigere tijden. En dan maar even zien hoe het gaat.

Zoals ik er zei ...