Er zijn 3 resultaten gevonden

door thom
03 jun 2026, 20:17
Forum: Inspraak & Tips
Onderwerp: Forum traag
Reacties: 18
Weergaves: 480

Re: Forum traag

Kells schreef: 03 jun 2026, 20:10 Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.
Ik ben niet de enige die last heeft van traagheid. Ik heb Ziggo als provider.
door thom
03 jun 2026, 19:30
Forum: Inspraak & Tips
Onderwerp: Forum traag
Reacties: 18
Weergaves: 480

Re: Forum traag

Vandaag is het weer extreem traag, komt gelukkig niet zo vaak voor. Is er misschien iets aan de hand ?
door thom
01 jun 2026, 23:50
Forum: Inspraak & Tips
Onderwerp: Forum traag
Reacties: 18
Weergaves: 480

Re: Forum traag

Is inderdaad al enkele dagen zo.