Zandbak
-
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Zandbak
Op 5 minuten van mijn huis heb ik verschillende prachtige wandelplekken en dit is er één van.
De dames en heren landschapontwerpers zullen er ongetwijfeld nog verbeteringen op hebben maar voor mij mag de zandafgraving blijven zoals hij nu is.
Strandplezier aan de duitse grens.
Wat zijn jullie handige speelplekjes?
De dames en heren landschapontwerpers zullen er ongetwijfeld nog verbeteringen op hebben maar voor mij mag de zandafgraving blijven zoals hij nu is.
Strandplezier aan de duitse grens.
Wat zijn jullie handige speelplekjes?
- Inge O
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Zandbak
En daar lijkt nooit iemand te lopen ?
Hier spelen ze uiteindelijk nog het allerliefste in de tuin, met als tweede favoriet het strand.
Hier spelen ze uiteindelijk nog het allerliefste in de tuin, met als tweede favoriet het strand.
-
Nee. Op loopafstand een dorp met toch best wat honden maar niemand waagt het om van de stoep af te komen.
Heel goed. Ga maar lekker met je zakje aan je riem geknoopt een rondje door de vondelstraat.
Ik heb 1 andere hond gezien en een stel zonder honden op 2 uur.
Jep. Je moet naar Millingen met Duque
-
Het is over dat dammetje, weet je wel? Kom je ook?
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Alle terriërs en windhonden uitgenodigd?
Ziet er heerlijk uit.
Ziet er heerlijk uit.
Wat een lekkere plek daar, vooral het nauwelijks honden spreek me aan, helaas iets tever
Hier niet echt dichtbij, met de auto 10 minuten/kwartier dichtstbijzijnde bos, soms druk soms niet.
Vroegah, voordat ik hier ging wonen, kon ik met 10 minuten lopen in het bos zijn , of langs het kanaal, dat mis ik soms wel, nu erg afhankelijk van de auto ( en dus mijn man) vanuit huis lopen met de honden vind ik geen zak aan, te druk, kunnen niet los en beetje dom over de stoep sjouwen. Doe ik natuurlijk wel, maar niet voor onze ontspanning zeg maar
Hier niet echt dichtbij, met de auto 10 minuten/kwartier dichtstbijzijnde bos, soms druk soms niet.
Vroegah, voordat ik hier ging wonen, kon ik met 10 minuten lopen in het bos zijn , of langs het kanaal, dat mis ik soms wel, nu erg afhankelijk van de auto ( en dus mijn man) vanuit huis lopen met de honden vind ik geen zak aan, te druk, kunnen niet los en beetje dom over de stoep sjouwen. Doe ik natuurlijk wel, maar niet voor onze ontspanning zeg maar