Zweden/Noorwegen het noorderlicht!!
Re: Zweden/Noorwegen het noorderlicht!!
prachtig en wat geniet Toos van haar vakantie
Geweldige foto s
Geweldige foto s
- Kells
- Posts in topic: 10
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Zamunda
- Posts in topic: 7
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wel extra genieten met zo'n huis op wielen lijkt me, zoveel vrijheid om plekjes te zoeken en onderweg altijd alles bij de hand.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
- Posts in topic: 6
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Maar dan echt alleen voor dit soort landen - waar je vrij mag kamperen - en niet om hutje mutje op kampeerplekken te gaan staan.
Ja inderdaad, het camperen is in Nederland een stuk minder leuk. In Duitsland wordt het ook nog wel gedoogd. Zuid Europa trekt mij sowieso niet.
Dat is in Scandinavië juist prima geregeld.
Gewoon langs de weg kom je genoeg van deze service stations tegen.
Zeker in Zweden is het goed geregeld.
9 van de 10 x bij rustplaatsen met toiletten kan je lozen en water pakken. Water pakken kan ook eigenlijk altijd wel bij een benzinestation
Wat onbeschrijfelijk mooie foto’s! Echt waanzinnig mooi, die ruimte, bergen, kleur en lucht.
En wat een stabiele hond heb je, zo lekker op haar gemak.
En wat een stabiele hond heb je, zo lekker op haar gemak.
Nou dan letten ze echt niet opZinodo schreef: ↑08 sep 2022, 08:28Meen je niet. Ik luister al twee maanden naar geklaag over nergens terecht kunnen.
We hebben ze zo'n overzicht kaart gegeven maar dat was ook niks zeiden ze. Ik heb er zelf nooit op gelet, waarom zou ik.
Ik weet niet hoe handig ze zijn met apps en telefoons. Want je hebt diverse apps waar je op locaties kan zoeken.
Nee dat snap ikZinodo schreef: ↑08 sep 2022, 08:49Ja jeetje. ik ga er achteraan. Ze hebben het gisteren namelijk hier in de wc geleegd en daar was ik op z'n allerzachtst uitgedrukt geen fan van.
De app park for night gebruiken wij heel veel.
- Zamunda
- Posts in topic: 7
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Toos op die weg . Maar echt weer heel anders ja, mooi maar ook wel heel kaal.
OS met dank aan Hakunamatata
- Hondenpoot
- Posts in topic: 1
Wat prachtig. Zo noordelijk zijn wij in Noorwegen nog nooit geweest maar als ik dit zie moeten we dat toch zeker nog eens doen!
Re: Zweden/Noorwegen. We zijn weer in Zweden
We zijn weer in Zweden.
Noorwegen is prachtig, maar het vele rijden waren we een beetje zat. Het duurt gewoon veel langer om afstanden te rijden daar.
Maar we klagen niet, Zweden is ook prachtig en de plekjes om daar met de camper te staan zijn ook veel mooier vinden wij. In Noorwegen sta je vaak toch dicht langs de doorgaande weg.
Noorwegen is prachtig, maar het vele rijden waren we een beetje zat. Het duurt gewoon veel langer om afstanden te rijden daar.
Maar we klagen niet, Zweden is ook prachtig en de plekjes om daar met de camper te staan zijn ook veel mooier vinden wij. In Noorwegen sta je vaak toch dicht langs de doorgaande weg.
- Kells
- Posts in topic: 10
- Welke: Ierse Setters
Daar zijn wij ook geweest. Prachtig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.