Leuk! Hier in de buurt wonen twee bc reuen die voornamelijk interesse hebben in onze dames. Onze Fin moet ze om die reden niet en dat laat hij ook weten.Dirkje schreef: 20 sep 2022, 21:35 Dirkje zoekt weinig contact met andere honden. Haar twee Golden-vrienden zijn een uitzondering. Ik word er blij van als ze zo op haar gemak is.
![]()
Jammer is dat he? Als de honden elkaar écht niet liggen.Kells schreef: 20 sep 2022, 22:18Leuk! Hier in de buurt wonen twee bc reuen die voornamelijk interesse hebben in onze dames. Onze Fin moet ze om die reden niet en dat laat hij ook weten.Dirkje schreef: 20 sep 2022, 21:35 Dirkje zoekt weinig contact met andere honden. Haar twee Golden-vrienden zijn een uitzondering. Ik word er blij van als ze zo op haar gemak is.
![]()
Een van die twee reuen is net zo een macho, dus we lopen maar snel door voor dat het knokken wordt. De eigenaresse en ik kennen elkaar al jaren, maar een praatje doen we dan maar in de supermarkt en niet tijdens de uitlaat.

Dat zegt weinig over de wandeling, wel over het feit dat het misschien tijd is voor een ander fototoestel
Ben ik met je eens. Ik vind het ook een prettige eigenschap. Zelden gedoe met vreemde honden en een ontspannen Dirkje.Kells schreef: 21 sep 2022, 09:53 Onze Gina was net zo als Dirkje. Ik vind dat een mooie eigenschap. Onze huidige honden zoeken geen ruzie, maar ze laten zich de kaas niet van hun brood vreten.
Dit was vastgelegd met mijn ontzettend goede -kuch- telefoonInge O schreef: 21 sep 2022, 13:56Dat zegt weinig over de wandeling, wel over het feit dat het misschien tijd is voor een ander fototoestel.

Ziet er goed uit maar... ik twijfel over die balansdingen die er staan... wordt daar uitleg bij gegeven en is daar iemand bij om je te begeleiden?Omega schreef: 23 sep 2022, 22:28 Vanmiddag naar een snuffeltuin geweest, het hondenkind heeft zich wel vermaakt.
![]()