Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?
- Alfilillo
- Posts in topic: 11
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?
We wilden een forum met zo min mogelijk regeltjes, verplichtingen en geheers. Ik denk dat dat een goed uitgangspunt is.
Die enkele stalker met slechte bedoelingen, filter je er op deze manier toch niet uit.
Die enkele stalker met slechte bedoelingen, filter je er op deze manier toch niet uit.
- Rami
- Posts in topic: 4
- Welke: Ik ben een allesvreter
Dat was ook mijn motivatie om optie 4 te kiezen.SuzanneS schreef: ↑14 okt 2022, 13:28Eens, daarom heb ik ook 4 gestemd.Manuma schreef: ↑14 okt 2022, 12:50 Ik heb ook 4 gestemd. Niet omdat het me niet uitmaakt en ik alles goed vind, maar omdat ik het nogal gezeik om niks vind. Als je zo van beleefdheidsvormen op internet bent kom je vaak teleurstelling tegen. En als je niet wil dat mensen lezen wat je op internet plaatst ook.
- Célie
- Posts in topic: 31
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Maar het gaat helemaal niet om mensen met zoveel berichten als jou, denk dat dat niet goed uit de poll blijkt.
Ik maak helemaal geen stemming maar spreek een gevoel uit. Geen idee wie je bedoelt met ons en geen idee waarom je denkt te weten wie ik dan bedoel.EchoMira schreef: ↑14 okt 2022, 12:40 Dat is dan een heel subjectief geproef.
Die nogal wat stemming maakt. Dat mag hoor maar hou even in de gaten dat als je zegt dat er autoriteiten ontstaan die de baas willen spelen het zich laat raden wie je dan bedoelt.
Ik snap dat het veel achter elkaar is maar dat is het voor ons ook.
Ik geef gewoon aan dat ik het wat veel vind en dat het een beetje gestuurd wordt als je er anders over denkt. Je krijgt dan uitleg waarom je dat verkeerd ziet. En dat is niet hoe een poll werkt. Die heeft duidelijke opties en keuze is je eigen keuze.
Verder krijgen mensen hier dermate onderling gedoe over dat oud gedienden ineens roepen zeg mijn account maar op en dat vind ik te ver gaan. Vandaar dat ik even iets aangaf.
Er is ook verwarring ontstaan omdat het modteam in haar oneindige wijsheid niet heeft opgemerkt dat nulaccounts vrolijk mee konden stemmen
Vandaar het opperen om het opnieuw te doen. Maar als niemand wil is dat ook best hoor.
Vandaar het opperen om het opnieuw te doen. Maar als niemand wil is dat ook best hoor.
Wanneer is de stemming beëindigd, Mod Nanna?
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Daar zijn we nog niet uit, het is nu borreluur en dat loopt meestal erg uit.
Ons Portugese meisje Farah.
- Célie
- Contacteer:
En zet dan ook even de optie ANDERS erbij.
Ik heb 4 gestemd. Ik ben zelf een lurker. Ik ben gewoon een oninteressant persoon die moeilijk praat over zichzelf en haar huisdieren. Maar ik vind het wel heel leuk om mee te lezen en een keer eboeken door te sturen
Soms zie ik wel eens iets waar ik wel op wil reageren maar omdat ik dus een lurker ben vind ik dat vaak dan ook zo raar, ik post nooit en dan ineens out of the blue ergens een reactie.
Soms zie ik wel eens iets waar ik wel op wil reageren maar omdat ik dus een lurker ben vind ik dat vaak dan ook zo raar, ik post nooit en dan ineens out of the blue ergens een reactie.
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Nee schat, áls we opnieuw zouden pollen is het handig om er meteen 'anders' (oid) bij te zetten .
Tsja, het gaat niet altijd in één keer goed. Dat hadden we in het begin ook maar nu levert het bij sommigen onrust en wantrouwen op, dat is jammer.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
- Posts in topic: 20
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ten eerste val je met 18 posts (en een ava, altijd leuk ) niet onder de accounts die bedoeld worden en ten tweede, vanuit mezelf gesproken: leuk juist als je soms wel reageert, ook al is dat eens in de maand.rovianne schreef: ↑14 okt 2022, 17:03 Ik heb 4 gestemd. Ik ben zelf een lurker. Ik ben gewoon een oninteressant persoon die moeilijk praat over zichzelf en haar huisdieren. Maar ik vind het wel heel leuk om mee te lezen en een keer eboeken door te sturen
Edit: voordat in bovenstaande gelezen wordt dat ik zou beweren dat Rovianne dan niet op optie 4 moet stemmen... nee, daar heb ik het helemaal niet over. Ik ga in op wat ze zegt en niet op haar keuze, ieder moet gewoon kiezen wat die wil.
OS met dank aan Hakunamatata
Ik weet gewoon wie je bent als forumpersoon. Dat je weinig reageert is toch ook helemaal niet erg?rovianne schreef: ↑14 okt 2022, 17:03 Ik heb 4 gestemd. Ik ben zelf een lurker. Ik ben gewoon een oninteressant persoon die moeilijk praat over zichzelf en haar huisdieren. Maar ik vind het wel heel leuk om mee te lezen en een keer eboeken door te sturen
Daar gaat het ook helemaal niet om.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
ik heb op 4 gestemd. wat maakt het nu uit dat hier mensen zitten met 0 berichten. ze zitten mij niet in de weg en ik hoef ze geen eten te geven. wat ik niet wil dat mensen van mij weten zet ik niet op internet neer, hoe simpel kan het zijn?
- Célie
- Contacteer:
- Pemba
- Posts in topic: 2
- Welke: Tibetaanse terriër
Ik heb ook op optie 4 gestemd.
Het is gelijk duidelijk wie hier de baas is.EchoMira schreef: ↑14 okt 2022, 12:40 Dat is dan een heel subjectief geproef.
Die nogal wat stemming maakt. Dat mag hoor maar hou even in de gaten dat als je zegt dat er autoriteiten ontstaan die de baas willen spelen het zich laat raden wie je dan bedoelt.
Ik snap dat het veel achter elkaar is maar dat is het voor ons ook.
Is Tineke nu echt weg? Heel jammer.
-
- Posts in topic: 36
- Welke: Whippet en Lurcher
Laat je niet zo kennen, mens.
- Omega
- Posts in topic: 2
- Welke: Nu een echte toller
Hier sluit ik me bij aan, behalve dan dat ik niet gestemd heb zo belangrijk vind ik het niet.ellen en de birmanen schreef: ↑14 okt 2022, 17:43 ik heb op 4 gestemd. wat maakt het nu uit dat hier mensen zitten met 0 berichten. ze zitten mij niet in de weg en ik hoef ze geen eten te geven. wat ik niet wil dat mensen van mij weten zet ik niet op internet neer, hoe simpel kan het zijn?
Ik post niet heel veel, vooral foto's van Quinta, gewoon omdat ze zo leuk is. Soms reageer ik wel in topics maar vaak ben ik de zoveelste met dezelfde mening en vind ik mijn reactie niks meer toevoegen.
Watte? Tineke weg? Nul posters? Kan een mens niet gewoon es afwezig zijn op een werkdag in de herfst zonder dat het gierend uit klauwen loopt ?
Is Tineke nu echt gewoon ook meteen verwijderd? Berichten en al? Dan gaat er iets mis.
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Ik vind het heel jammer .
- Dirkje
- Posts in topic: 22
- Welke: Border Collies
Tuurlijk wordt je account niet binnen vijf minuten verwijderd maar er is geen verplichte bedenktijd en die komt er ook niet.