bulten gespot, d.a bezocht
- Mo-yi
- Posts in topic: 16
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
bulten gespot, d.a bezocht
Mo-yi heeft twee bulten, 1 onder haar oor, onderhuids, geen losse bult, en duurde even voor ik dat doorhad denk ik want het leek gewoon haar oorschelp totdat ik alletwee de oren vasthad en er 1 duidelijk groter was.
Deze week vond ik een rare bult ook op haar poot, met een zwarte grillige kop erop...joe..dat blijkt gewoon haar hoge voetkussen te zijn, eeltplek wat zwart wordt ( voelde me wel erg dom ..ook erg opgelucht )
Haar oor bult is aangeprikt/biopt genomen. Daar zit bloed in, op het eerste oog netjes qua kleur..dat gaat ze eerst zelf onder de microscoop leggen om te zien of het alleen bloed is of dat het verder naar t labo moet. Ze geeft er geen pijn aan, kunt er aankomen, en dat aanprikken was ook geen probleem. Deze gaan we dus even afwachten.
Deze week vond ik een rare bult ook op haar poot, met een zwarte grillige kop erop...joe..dat blijkt gewoon haar hoge voetkussen te zijn, eeltplek wat zwart wordt ( voelde me wel erg dom ..ook erg opgelucht )
Haar oor bult is aangeprikt/biopt genomen. Daar zit bloed in, op het eerste oog netjes qua kleur..dat gaat ze eerst zelf onder de microscoop leggen om te zien of het alleen bloed is of dat het verder naar t labo moet. Ze geeft er geen pijn aan, kunt er aankomen, en dat aanprikken was ook geen probleem. Deze gaan we dus even afwachten.
- Susam
- Posts in topic: 1
- Welke: Podengo kruising
Re: bulten gespot, d.a bezocht
aarrghh ik hoop zo dat het meevalt, we duimen!Mo-yi schreef: ↑24 nov 2023, 10:47 Mo-yi heeft twee bulten, 1 onder haar oor, onderhuids, geen losse bult, en duurde even voor ik dat doorhad denk ik want het leek gewoon haar oorschelp totdat ik alletwee de oren vasthad en er 1 duidelijk groter was.
- Mo-yi
Ja, was toch wel opgelucht van die poot ( wel enorm dom zeg..nah ja..), maar nu even afwachten of de bult bij dr oor niks raars is. Het kan alle kanten nog op natuurlijk.
Ze heeft er zelf gelukkig geen last van, dierenarts heeft 4 x aangeprikt en madame stond op die tafel wat om zich heen te kijken waarom t zolang duurde geloof ik
Oor zelf was ook netjes, schoon, geen roodheid of niks.
Ze heeft er zelf gelukkig geen last van, dierenarts heeft 4 x aangeprikt en madame stond op die tafel wat om zich heen te kijken waarom t zolang duurde geloof ik
Oor zelf was ook netjes, schoon, geen roodheid of niks.
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Oud Duitse herder
Lieverds. Hopelijk valt het allemaal mee voor je meisje.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Wat het ook voor bulten zijn.....bulten zijn stom
Laten we hopen dat het niks ernstigs is.
Laten we hopen dat het niks ernstigs is.
- Mo-yi
bulten zijn idd altijd stom.
ik hoop vurig dat het loos alarm is.
ik hoop vurig dat het loos alarm is.
Ik duim mee dat het iets onschuldigs is
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Mo-yi
Dat is ook, het hoeft ook niks geks te zijn.
Maar zijn dat niet vaak vetbulten, of cystes?
Toen de d.a er met een naald inging en er bloed uitkwam vond ze dat zorgelijk, nu dan eerst kijken of het alleen bloed is.
Maar zijn dat niet vaak vetbulten, of cystes?
Toen de d.a er met een naald inging en er bloed uitkwam vond ze dat zorgelijk, nu dan eerst kijken of het alleen bloed is.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik duim voor je mee dat het iets onschuldigs is.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik hoop ook dat het niks is.
-
- Posts in topic: 5
Bloed kan wijzen op een cyste lijkt mij.
Maar ik duim met de anderen mee!
- Mo-yi
Oh gelukkig..ik begon te twijfelen of cystes standaard vocht zou zijn, maar kan ook bloed zijn dan..dat lijkt mij een betere optie voor onsKelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 07:52Bloed kan wijzen op een cyste lijkt mij.
-
Hoe lang zou het duren voor je de uitslag krijgt?Mo-yi schreef: ↑28 nov 2023, 08:27Oh gelukkig..ik begon te twijfelen of cystes standaard vocht zou zijn, maar kan ook bloed zijn dan..dat lijkt mij een betere optie voor onsKelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 07:52Bloed kan wijzen op een cyste lijkt mij.
- Mo-yi
d.a zei; als ik je binnen nu en twee weken niet bel dan is t gewoon goed. Maar ik ga vandaag eens even vragen of ze al wat weet.Kelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 08:30Hoe lang zou het duren voor je de uitslag krijgt?Mo-yi schreef: ↑28 nov 2023, 08:27Oh gelukkig..ik begon te twijfelen of cystes standaard vocht zou zijn, maar kan ook bloed zijn dan..dat lijkt mij een betere optie voor onsKelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 07:52
Bloed kan wijzen op een cyste lijkt mij.
-
Ja, dat zou ik ook doen. Het lijkt me sowieso fijn om de uitslag doorgebeld te krijgen in plaats van uit te gaan van "geen nieuws is goed nieuws". Vergeten te bellen is natuurlijk ook een optie en dan zou je wellicht ten onrechte uitgaan van goed nieuws.
Wij bellen altijd de uitslagen van onderzoeken door, of het nou goed of slecht nieuws is.
Wij bellen altijd de uitslagen van onderzoeken door, of het nou goed of slecht nieuws is.
- Mo-yi
Ik zou sowieso dan bellen voor alle zekerheid, vergeten doe ik dat niet, d.a ook niet denk ik, maar ik wil ook niet in dr nek gaan hijgen. Vrijdag is het geprikt dus ik zal vandaag via een appje vragen of ze al wat meer weet.Kelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 08:39 Ja, dat zou ik ook doen. Het lijkt me sowieso fijn om de uitslag doorgebeld te krijgen in plaats van uit te gaan van "geen nieuws is goed nieuws". Vergeten te bellen is natuurlijk ook een optie en dan zou je wellicht ten onrechte uitgaan van goed nieuws.
-
Ik bedoelde ook niet dat jij het zou vergeten, maa het zou natuurlijk best kunnen dat de praktijk het vergeet door drukte om binnen die 14 dagen te bellen. Vergissen is menselijk, vergeten net zo.Mo-yi schreef: ↑28 nov 2023, 08:47Ik zou sowieso dan bellen voor alle zekerheid, vergeten doe ik dat niet, d.a ook niet denk ik, maar ik wil ook niet in dr nek gaan hijgen. Vrijdag is het geprikt dus ik zal vandaag via een appje vragen of ze al wat meer weet.Kelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 08:39 Ja, dat zou ik ook doen. Het lijkt me sowieso fijn om de uitslag doorgebeld te krijgen in plaats van uit te gaan van "geen nieuws is goed nieuws". Vergeten te bellen is natuurlijk ook een optie en dan zou je wellicht ten onrechte uitgaan van goed nieuws.
Als de kleuring die ze op de praktijk gedaan hebben al uitsluitsel gegeven heeft zou dat inmiddels wel bekend moeten zijn lijkt mij.
- Mo-yi
jaaaa, sorry, zo las ik het ook :-) , ik denk dat ze dat niet vergeet..en anders ik zou ik erachteraan bellen om gerust te zijn. Als het puur bloed is dan lijkt me dat ergens nu ook wel helder..appje is gestuurdKelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 08:51Ik bedoelde ook niet dat jij het zou vergeten, maa het zou natuurlijk best kunnen dat de praktijk het vergeet door drukte om binnen die 14 dagen te bellen. Vergissen is menselijk, vergeten net zo.Mo-yi schreef: ↑28 nov 2023, 08:47Ik zou sowieso dan bellen voor alle zekerheid, vergeten doe ik dat niet, d.a ook niet denk ik, maar ik wil ook niet in dr nek gaan hijgen. Vrijdag is het geprikt dus ik zal vandaag via een appje vragen of ze al wat meer weet.Kelperuaantjes schreef: ↑28 nov 2023, 08:39 Ja, dat zou ik ook doen. Het lijkt me sowieso fijn om de uitslag doorgebeld te krijgen in plaats van uit te gaan van "geen nieuws is goed nieuws". Vergeten te bellen is natuurlijk ook een optie en dan zou je wellicht ten onrechte uitgaan van goed nieuws.
Als de kleuring die ze op de praktijk gedaan hebben al uitsluitsel gegeven heeft zou dat inmiddels wel bekend moeten zijn lijkt mij.
- Mo-yi
Ze is er vandaag niet ( d.a ) morgen weer
- Mo-yi
* update*
Er is alleen bloed gevonden, verdere opvolging is niet nodig
Als het gaat groeien moeten we wel terug.
fijoewww, opgelucht hier hoor
Er is alleen bloed gevonden, verdere opvolging is niet nodig
Als het gaat groeien moeten we wel terug.
fijoewww, opgelucht hier hoor
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Pffffffft gelukkig, weer een pak van je hart denk!
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Fijn zo.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.