Kunstjeskrukje
- nevache
- Posts in topic: 3
- Honden: 7
Kunstjeskrukje
Chaiou vindt het leuk om dingen samen te doen - dus kunstjes leren leek me aan haar wel besteed.
Er slingerden nog ergens 2 gammele Action-klapkrukjes rond, maar die leken me niet direct Chaiou-bestendig.
Dus met wat restjes hout, verf en rubber een mooi plateautje erop gefabriekt.
Alles wat nieuw is, is op voorhand het onderzoeken waard, vindt ze - dus jawel hoor, het krukje stond nog niet of Chaiou op inspectie
OK, nou, kijken of ze op verzoek op het krukje wil gáán zitten, en blíjven zitten, terwijl ik vervolgens afstand neem om een foto te maken
Het concept "Blijf" of "wacht" kent ze niet, mijn gebaar ervoor (ik communiceer altijd met gebaren) ook niet.
Dit was het resultaat - met echt zo'n hoofd van
..... Nounounou, wat een kunst, baas, is dit nu echt alles wat je verzinnen kon, iets interessanters heb je niet ? ....
Er slingerden nog ergens 2 gammele Action-klapkrukjes rond, maar die leken me niet direct Chaiou-bestendig.
Dus met wat restjes hout, verf en rubber een mooi plateautje erop gefabriekt.
Alles wat nieuw is, is op voorhand het onderzoeken waard, vindt ze - dus jawel hoor, het krukje stond nog niet of Chaiou op inspectie
OK, nou, kijken of ze op verzoek op het krukje wil gáán zitten, en blíjven zitten, terwijl ik vervolgens afstand neem om een foto te maken
Het concept "Blijf" of "wacht" kent ze niet, mijn gebaar ervoor (ik communiceer altijd met gebaren) ook niet.
Dit was het resultaat - met echt zo'n hoofd van
..... Nounounou, wat een kunst, baas, is dit nu echt alles wat je verzinnen kon, iets interessanters heb je niet ? ....
- Jetski
- Posts in topic: 1
- Welke: Portugese waterhond
Re: Kunstjeskrukje
Haha. Mooi gemaakt hoor!
Leuk als ze er gelijk iets mee willen doen.
Onze Ol trekt ook zn hele arsenaal tevoorschijn bij voorwerpen zoals krukken, trappen enzv..
Leuk als ze er gelijk iets mee willen doen.
Onze Ol trekt ook zn hele arsenaal tevoorschijn bij voorwerpen zoals krukken, trappen enzv..
Dat hoofd hahahaha " was dit het " ?
Doe krukjes zijn niet gammel joh ik sta er met 85 kilo op
Doe krukjes zijn niet gammel joh ik sta er met 85 kilo op
- nevache
- Posts in topic: 3
- Honden: 7
Laat ik het zo zeggen: de zijwaartse stabiliteit liet wat te wensen over onder Chaiou's kamikaze-enthousiasme. Als het aan haar ligt, gaat alles met maximale inzet en snelheid. Nadenken over rustige, veilige aanvliegroutes is niet haar meest opvallende kenmerk.
Ja das wel een verschil met bedachtzaam neerzetten nog keer proberen en voorzichtig op gaan staan natuurlijk.
Maar god deze krukjes zijn zo idiaal
Wat een prachtige hond veel plezier met het krukje
Ahw, dat hoofd op die laatste foto
Ik heb een Patenhondje, die lijkt sprekend op haar...
Ik heb een Patenhondje, die lijkt sprekend op haar...