Roemeense herder

Plaats reactie
Nanna
Posts in topic: 2

Roemeense herder

Bericht door Nanna »

Nog een heel gedimdam met een lieve maar zeer sentimentele kennis.
Ze had deze hond op haar pagina gezet, deze schat zoekt een goed huis. Dat deze schat een voor bewaking en verdediging gefokte herder is schijnt niet ter zake te doen. Hij ziet er lief uit DUS is dat ook.
Ze is in de zeventig en zou hem zelf nog wel nemen. O zo.

Zo jammer dat mensen zo slecht in de gaten hebben wat ze eigenlijk overhuis halen. Wat moet deze hond op Bladluis 23 in Appingedam? De visite leuk begroeten? Het wordt een fiasco.
Volgens mij is er ergens al een opvang voor berghonden die toch niet zo salonfähig waren als voorgesteld.

Afbeelding
Afbeelding
dre
Posts in topic: 1

Re: Roemeense herder

Bericht door dre »

Ik ben ooit geblokt op FB omdat ik serieuze vragen over het karakter van een hond stelde.
Ik moest niet zo moeilijk doen en was volledig tegen honden uit het buitenland omdat ik vragen stelde.

Sindsdien stel ik geen verwachtingen meer over kennis van honden bij dit soort advertenties
Afbeelding
Nanna
Posts in topic: 2

Bericht door Nanna »

Ja, ik bedoel, het is natuurlijk uiterst lullig voor die hond dat ie er zo erbarmelijk bij zit.
Maar wees er eerlijk over. Het is geen beginnershond voor ‘een gezinnetje’.
Het enige dat je dan als redder wilt is dat die hond daar weg gaat en waar ie terecht komt boeit niet. En de meeste mensen zien alleen een leuke pluizebol die op een doedel lijkt.
Recept voor gedoe. En we weten allemaal wie dan de rekening betaalt.
Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Wat een schatje! Is dat de Roemeense doodle? Denk je dat ik hem kan opleiden als hulphond voor mijn impulscontrolestoornis? :Q:
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Dat is toch gewoon een leuke doodle? :oohja:
blondie

Bericht door blondie »

Ik kende het ras niet, dus bij verkeerde info of aangeboden als pup zonder ras of kruising erbij te vermelden kan ik me voorstellen dat je valt voor het schattige uiterlijk.
S.V.

Bericht door S.V. »

Een kennis van mij deelde hem ook al, tja... zal vast iemand voor komen toch het is een leukerd
Afbeelding
Susam
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

kan ie met katten en kinderen, ik moet wel werken, ken ie dan alleen? mee naar terras en kinderopvang? kom maar hier met um. ghrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Plaats reactie