oh oh.. wordt het een foster fail??
Re: oh oh.. wordt het een foster fail??
Oh help weer zo’n schatje.
- thom
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Kijk nou wat lief, Takis heeft speciaal een filmpje gemaakt van Toby, wat een lieve hond
- CatnDog
- Posts in topic: 7
- Welke: Groenendaeler
Ach, hij is wel een beetje verlegen/teruggetrokken/onderdanig in vergelijking met de andere hondjes. Ik hoop dat hij bij jullie een beetje opleeft.
Weet je al wanneer hij komt?
Weet je al wanneer hij komt?
Fijn dat het ook zo klikt met Nima en dat ze mag blijven!
Ja , hij is wel een beetje verlegen, ik hoop dat hij hier een beetje vrijer gaat worden, en er wordt nu gezocht naar iemand die hem mee kan nemen met het vliegtuig, en hij moet nog klaar gemaakt worden om te reizen ( laatste testen enz), verwachting is ergens volgende week...
Hahaha, dadelijk kan je van Toby ook geen afscheid nemen. Over een poosje heb je zo tien honden.Kimmie schreef: ↑03 aug 2024, 15:38 Ja , hij is wel een beetje verlegen, ik hoop dat hij hier een beetje vrijer gaat worden, en er wordt nu gezocht naar iemand die hem mee kan nemen met het vliegtuig, en hij moet nog klaar gemaakt worden om te reizen ( laatste testen enz), verwachting is ergens volgende week...
Tanja en Anne
Wat heerlijk! Een hond die thuis is, is onmogelijk een fail
Alvast ook gefeliciteerd met Toby
Alvast ook gefeliciteerd met Toby
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Jetski
- Posts in topic: 2
- Welke: Portugese waterhond
Geweldig voor haar, En nóg een bofkont!
Als ik zie hoe jullie jullie honden houden geloof ik niet dat het ergens anders beter kan worden voor ze.
Als ik zie hoe jullie jullie honden houden geloof ik niet dat het ergens anders beter kan worden voor ze.
Zei mijn vriend ook al, dat we een soort van mini Takis worden met 20 honden... , waarom hij dat nou denkt?Gonnie schreef: ↑03 aug 2024, 18:56Hahaha, dadelijk kan je van Toby ook geen afscheid nemen. Over een poosje heb je zo tien honden.Kimmie schreef: ↑03 aug 2024, 15:38 Ja , hij is wel een beetje verlegen, ik hoop dat hij hier een beetje vrijer gaat worden, en er wordt nu gezocht naar iemand die hem mee kan nemen met het vliegtuig, en hij moet nog klaar gemaakt worden om te reizen ( laatste testen enz), verwachting is ergens volgende week...
, neeeee Toby moet echt een eigen baasje gaan krijgen
Ahh dank je wel
Weer een potentiële foster failKimmie schreef:
Kijk nou wat lief, Takis heeft speciaal een filmpje gemaakt van Toby, wat een lieve hond
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Grieks
Wat heerlijk dat Nima mag blijven, ze past er perfect tussen en geweldig dat er nog meer plek is voor een nieuw fosterhondje Takis heeft ook zulke leuke hondjes lopen, moeilijk om te kiezen
nee nee, Toby mag naar een nieuw huis, dan kunnen we meer hondjes een kans geven...
We laten Takis zelf honden uitkiezen, dat maakt het voor ons een stuk makkelijker
- CatnDog
Is Toby inmiddels gearriveerd?Kimmie schreef: ↑03 aug 2024, 15:38 Ja , hij is wel een beetje verlegen, ik hoop dat hij hier een beetje vrijer gaat worden, en er wordt nu gezocht naar iemand die hem mee kan nemen met het vliegtuig, en hij moet nog klaar gemaakt worden om te reizen ( laatste testen enz), verwachting is ergens volgende week...
Nee , as vrijdag komt ie...donderdag vliegt ie naar Bremen, dan haalt tussenpersoon hem op, en vrijdag komt hij naar ons..
- CatnDog
Vind je het nog net zo spannend, of ben je in staat om de spanning na al die goede eerdere ervaringen wat meer los te laten?
Gezonde spanning denk ik, het is altijd wel spannend als er een nieuwe hond komt, maar het begint bijna al te wennen
Ja, net hoor... hij heet geen Toby maar Monty, het schijnt dat takis elke hond die eruit ziet als Monty Toby noemt
Maar goed, Monty dus, hij is heel lief, beetje verlegen nog, geintroduceerd in de groep, en dat ging super, ik heb daar filmpjes van gemaakt, als jullie die willen zien dan ga ik ze uploaden...
Maar goed, Monty dus, hij is heel lief, beetje verlegen nog, geintroduceerd in de groep, en dat ging super, ik heb daar filmpjes van gemaakt, als jullie die willen zien dan ga ik ze uploaden...
Ohh mooi dat het goed begon. Ik wil ze wel zien hoor.
Fijn dat de introductie meteen goed ging
Filmpjes graag!
Filmpjes graag!
Introductie met de rottweilers, Floss vond het wel best, keek niet eens
toen de 3 andere dames erbij:
Toen Duke erbij, dat is de meest makkelijke hond, die kijkt amper naar andere honden:
Met Duke en Nima:
En toen was hij in de roedel , het is een super lieve hond, beetje verlegen, maar ja, kan het hem niet kwalijk nemen..
toen de 3 andere dames erbij:
Toen Duke erbij, dat is de meest makkelijke hond, die kijkt amper naar andere honden:
Met Duke en Nima:
En toen was hij in de roedel , het is een super lieve hond, beetje verlegen, maar ja, kan het hem niet kwalijk nemen..