Terschelling
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Re: Terschelling
Die luchtfoto's zijn echt heel mooi. En de omgeving is ook prachtig, jullie zitten er goed!
Wat een prachtige foto's!
Het is er prachtig!
Vind ik van alle eilanden wel
Die laatste serie en de zonsondergang is helemaal geweldig
Vind ik van alle eilanden wel
Die laatste serie en de zonsondergang is helemaal geweldig
Wat is het toch mooi daar. Die foto van alle 4 op een rijtje in de duinen is prachtig voor op canvas
Aaah
Wat is het toch ook prachtig daar!
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat ziet het er weer heerlijk uit.
Wij moeten nodig weer eens naar Ameland! De pest is alleen dat Cash zeewater drinkt en veel als hij de kans krijgt.
Toen we bij Callantsoog waren vorig jaar zijn we daarom maar tegen de duinen aan gaan lopen door het mulle zand, maar daar word ik zelf niet zo blij van.
Wij moeten nodig weer eens naar Ameland! De pest is alleen dat Cash zeewater drinkt en veel als hij de kans krijgt.
Toen we bij Callantsoog waren vorig jaar zijn we daarom maar tegen de duinen aan gaan lopen door het mulle zand, maar daar word ik zelf niet zo blij van.
Ze krijgen hier een bak drinken vlak voor ze het strand op gaan. Dan hebben we er meestal al een wandeling op zitten en lusten ze wel wat. Dus afgetankt dat strand opGretha schreef: ↑25 sep 2024, 20:08 Wat ziet het er weer heerlijk uit.
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Dat helpt jammer genoeg bij hem niet. Tijdens wandelingen denkt hij om de 20m dat hij volledig uitgedroogd is, iedere plasje water/sloot/poel slobberd hij leeg. Soort dwangneurose ofzo. Thuis met hun waterbak doet hij het niet, als er een emmer water in de tuin staat weer wel.Nanna schreef: ↑25 sep 2024, 20:19Ze krijgen hier een bak drinken vlak voor ze het strand op gaan. Dan hebben we er meestal al een wandeling op zitten en lusten ze wel wat. Dus afgetankt dat strand opGretha schreef: ↑25 sep 2024, 20:08 Wat ziet het er weer heerlijk uit.
- CatnDog
- Posts in topic: 9
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Mooie wolkenluchten!
Wat een prachtige wolkenluchten Nanna
Het is wel een geweldig mooi eiland.
Zit jij vlak bij zee in een huisje?
Het is wel een geweldig mooi eiland.
Zit jij vlak bij zee in een huisje?
Loopafstand is voor mij genoeg
- Célie
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Wat mooi de spreuk op het bankje. Veel plekjes die ik herken het huisje is ook fijn alleen klere-end omhoog lopen als je boodschappen hebt haha.
Wat is het daar toch prachtig en zoveel ruimte, dit is echt wel vakantie voor iedereen!
Oh heerlijk. Achter de vuilnisbak .