Jolie
Jolie
Ook al woonde ze al ruim 10 jaar niet meer bij me, en heeft ze echt een perfect thuis gekregen bij hele lieve mensen, moest ik vanmorgen toch even een paar tranen wegpinken toen ik een mail kreeg waarin stond dat Jolie gisteren is ingeslapen.
Het lieve meisje was nog vaak in mijn gedachten, zij en ik hadden een speciale band maar ik kon haar na de scheiding niet meer gaan geven wat zij nodig had en daarom heb ik er toentertijd voor gekozen om een ander huisje voor haar te zoeken.
En wat heeft ze het daar goed gehad: 2 andere fauvendames als vriendinnetjes, iedere dag mee naar het bos, veel knuffels.
Meisje, je wordt ook hier nog steeds gemist!
Het ga je goed, en nu kan je weer lekker met je vriendin Dax spelen!
Deze foto zat bij de mail:
Het lieve meisje was nog vaak in mijn gedachten, zij en ik hadden een speciale band maar ik kon haar na de scheiding niet meer gaan geven wat zij nodig had en daarom heb ik er toentertijd voor gekozen om een ander huisje voor haar te zoeken.
En wat heeft ze het daar goed gehad: 2 andere fauvendames als vriendinnetjes, iedere dag mee naar het bos, veel knuffels.
Meisje, je wordt ook hier nog steeds gemist!
Het ga je goed, en nu kan je weer lekker met je vriendin Dax spelen!
Deze foto zat bij de mail:
Re: Jolie
Sterkte!
Dag Jochum Run Free..... 25-02-2011 - 27-02-2024
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
Het leven klopt van geen kant en dat maakt het juist de moeite waard!!
We zouden willen dat gisteren nooit voorbij ging,
omdat vandaag alles zo anders is!!
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Sterkte...
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Posts in topic: 1
Sterkte