fok plannen met Phoebe.
-
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: fok plannen met Phoebe.
Superleuk.
De muzieknootjes vind ik zelf een beetje te hysterisch.
De muzieknootjes vind ik zelf een beetje te hysterisch.
ja misschien maar het wordt als alles goed gaat het dirigenten/componisten nest.
Ben zelf opgeleid als musicus vandaar hier deze keer voor gekozen. Ons hele gezin maakt muziek dus past het een beetje.
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Spannend hoor wanneer weet je of ze zwanger is?
dank je, hij is rood. Dat zit niet in mijn lijnen dus denk niet dat ik rode pups krijg maar we zullen zien.
Van PHoebe heb ik een dna test en kan zien welke kleuren ze draagt. Van de reu heb ik pups gezien die zwart, sabel en rood waren.
Phoebe is zelf sabel maar haar dna geeft rood pigment mogelijk heden in alle kleuren, zwart en sabel. Alles zonder wit. Nou ja de uiteinden van de extremiteiten zouden wit kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door blacky op 25 feb 2025, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja er blijft er één bij Phoebe wonen dus bij mijn zoon en schoondochter. Er blijft als er reutjes komen, sowieso een reutje uit deze combinatie en er gaat een teefje naar de oma en ouders van mijn schoondochter.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
ik vind de 5de mooi, maar dan zonder die vlakken erachter
-
- Posts in topic: 9
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Als logo zou ik alleen het hondje doen en Het Kornputkwartier eronder.
Iedereen die er naar kijkt weet al dat je havanezers fokt.
Voor een logo is de simpelste versie altijd het beste.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Het vierde logo heeft mijn voorkeur.
De tekst is goed leesbaar. Bij het eerste logo heb je v.h. met kleine letters en niet met hoofdletters V.H. waardoor het minder goed leesbaar is.
Ook is havanezers eronder goed leesbaar.
Verder duidelijk en eenvoudig. Geen overbodige lijnen.
alweer een week geleden dat Phoebe succesvol gedekt is. Er is natuurlijk nog niets te zien. Maar de loopsheid is nu echt over. Ze wil niet meer opzoek en is super knuffelig. Ze woont niet bij ons maar morgen komt ze hier weer lekker spelen met Roos. De tijd vliegt gewoon. (nu nog)
blacky schreef: ↑01 mar 2025, 00:29 alweer een week geleden dat Phoebe succesvol gedekt is. Er is natuurlijk nog niets te zien. Maar de loopsheid is nu echt over. Ze wil niet meer opzoek en is super knuffelig. Ze woont niet bij ons maar morgen komt ze hier weer lekker spelen met Roos. De tijd vliegt gewoon. (nu nog)
Ik vind juist altijd de weken tot de echo heel traag gaan.
Als de pups er zijn, dan vliegt de tijd
ja meestal wel. Maar we hebben het nu nog zo druk met van alles dat de tijd lijkt te vliegen.Crutz schreef: ↑01 mar 2025, 07:20blacky schreef: ↑01 mar 2025, 00:29 alweer een week geleden dat Phoebe succesvol gedekt is. Er is natuurlijk nog niets te zien. Maar de loopsheid is nu echt over. Ze wil niet meer opzoek en is super knuffelig. Ze woont niet bij ons maar morgen komt ze hier weer lekker spelen met Roos. De tijd vliegt gewoon. (nu nog)
Ik vind juist altijd de weken tot de echo heel traag gaan.
Als de pups er zijn, dan vliegt de tijd
In mijn herinnering ging de tijd vanaf de echo altijd heel traag. Je weet dat er dan wat in zit (als het goed is) en ik kan ze er dan wel bijna uit kijken.
alweer 2 weken na de ovulatie. Nog niets te zien of te merken aan Phoebe behalve dat ze veel knuffeliger is.
Het is een mager klein meisje ik verwacht wel iets te kunnen zien over 1 week. Deze periode vind ik altijd heel spannend. Ga ik alles wel klaar maken of nog niet laat ik alles op zolder staan. Nog 2.5 weken en dan een echo.
Oh, ja wel iets anders gedaan de website aangepast. Ik denk iets meer van deze tijd nu.
onder de profiel foto staat de link.
Het is een mager klein meisje ik verwacht wel iets te kunnen zien over 1 week. Deze periode vind ik altijd heel spannend. Ga ik alles wel klaar maken of nog niet laat ik alles op zolder staan. Nog 2.5 weken en dan een echo.
Oh, ja wel iets anders gedaan de website aangepast. Ik denk iets meer van deze tijd nu.
Hier vallen ze meestal juist iets af in de eerste 4 weken. Dus zie rond de echo echt niks qua toenameblacky schreef: ↑05 mar 2025, 10:18 alweer 2 weken na de ovulatie. Nog niets te zien of te merken aan Phoebe behalve dat ze veel knuffeliger is.
oh, ook niet geen toename in gewicht maar wel buikje?Crutz schreef: ↑05 mar 2025, 11:08Hier vallen ze meestal juist iets af in de eerste 4 weken. Dus zie rond de echo echt niks qua toenameblacky schreef: ↑05 mar 2025, 10:18 alweer 2 weken na de ovulatie. Nog niets te zien of te merken aan Phoebe behalve dat ze veel knuffeliger is.
Ach we zullen wel zien. Ik heb nog niet gehoord dat ze misselijk was, dat waren de andere dames altijd rond de 2e week.
de lover van PHoebe is op Crufts 2e in zijn klasse geworden. Haha wie het dat gedacht. Wat leuk.
Phoebe wist het al lang die vond het niet voor niets zo leuk
Phoebe wist het al lang die vond het niet voor niets zo leuk