weer zo'n "hondenkenner"
- Mo-yi
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
weer zo'n "hondenkenner"
deze man draait al jaaaren zn "hondenschool" en oh wat stoor ik me aan die gast.
rukken in zn nek, prikken in zn zij, drukken op zn kont
pupke is vijf maanden
rukken in zn nek, prikken in zn zij, drukken op zn kont
pupke is vijf maanden

Re: weer zo'n "hondenkenner"
So mot je een heddur aanpakkuh.
Dat slag. Uitstervend. Mag ik tenminste hopen.
Dat slag. Uitstervend. Mag ik tenminste hopen.

- Mo-yi
Ik hoop het ook, de reacties zijn tenminste tegen hem gericht hoe slecht hij bezig is. Hij doet dit al wel heel erg lang, zit in Tilburg.

Ach ja, zo’n old school incel die zn tragische slakje moet verheffen door ‘stoere’ honden te slaan en daarmee moet bewijzen hoeveel man hij is. Hahaha.
Die gaat vanzelf een keer dood.
Die gaat vanzelf een keer dood.

Helaas nog wel een regio met veel van dit type “hondenmeppers”
Dus wordt dan eerder als normaal gezien omdat hij niet de enige is
- Mo-yi
Er zijn heel veel verenigingen die zo echt niet-meer- werken. Deze mensen met 5 maanden pup komen er ook vandaan, en ik zie weinig verkeerds in de hond maar zij vinden hem nu al teveel. Ze willen gewoon een quick fix

Mijn zin was al over bij het opsteken van die sigaret
Blijf met je vieze kankerhanden dan maar van mijn hond af.
Het is zo'n type die Treskor ook eens wou 'laten zien wie de baas was'. Het was ineens een kuthond die geen cent waard was
Met zo'n brave timide hondjes lukken die methodes inderdaad, de hond op zich vond ik zelfs wat vrolijker bij hem dan bij zijn eigen baasjes. Dus die vinden dergelijke zwart-wit & duidelijke richtlijnen wel aangenaam denk ik. Het moét natuurlijk niet zo, ze zijn zo bereidwillig om te luisteren dat je gewoon op een leuke, zachte manier ook kan, zonder als dat gekssjt & getrek, maar géén leiding geven zal inderdaad ook fout aflopen, want dan doen ze het idd maar zelf, ook al willen ze dat niet.

Het is zo'n type die Treskor ook eens wou 'laten zien wie de baas was'. Het was ineens een kuthond die geen cent waard was

https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
- Mo-yi
Deze mensen hadden beter een andere hond gekozen, en geen "herder" haha, a la mix, maar ook dan is het gewoon simpel herhalen en doorzetten. beetje gaan lopen prikken, rukken aan zn nek, en knietjes geven is echt een no-goMaart schreef: ↑10 mar 2025, 11:46 Mijn zin was al over bij het opsteken van die sigaretBlijf met je vieze kankerhanden dan maar van mijn hond af.
Het is zo'n type die Treskor ook eens wou 'laten zien wie de baas was'. Het was ineens een kuthond die geen cent waard wasMet zo'n brave timide hondjes lukken die methodes inderdaad, de hond op zich vond ik zelfs wat vrolijker bij hem dan bij zijn eigen baasjes. Dus die vinden dergelijke zwart-wit & duidelijke richtlijnen wel aangenaam denk ik. Het moét natuurlijk niet zo, ze zijn zo bereidwillig om te luisteren dat je gewoon op een leuke, zachte manier ook kan, zonder als dat gekssjt & getrek, maar géén leiding geven zal inderdaad ook fout aflopen, want dan doen ze het idd maar zelf, ook al willen ze dat niet.

I know. Maar weet ook dat in die regio ook nog veel oud africhters nog wel lessen volgens de quick fix aanbieden. HelaasMo-yi schreef: ↑10 mar 2025, 11:45Er zijn heel veel verenigingen die zo echt niet-meer- werken. Deze mensen met 5 maanden pup komen er ook vandaan, en ik zie weinig verkeerds in de hond maar zij vinden hem nu al teveel. Ze willen gewoon een quick fix![]()
Die hond heeft geen idee wat "nee" betekent en dat leert hij ook niet van deze trainer.
"nee zit"
"nee hier"
Lekker duidelijk
Roken terwijl je met de hond en de eigenaars bezig bent?
"nee zit"
"nee hier"
Lekker duidelijk

Roken terwijl je met de hond en de eigenaars bezig bent?

- Mo-yi
Die hond is wel al reactief op het gedruk. Kijk maar eens goed. Nog een jaartje en hij bijt. Terecht overigens. Je ziet het moment waarop de hond eigenlijk wil uithalen uit onduidelijkheid.
- Mo-yi
precies, en juist dat denkt deze meneer zo voor te zijn terwijl hij het juist in de hand werkt.
en die mensen schat ik even in, zijn niet consequent en onzeker, en zullen teveel en te vaak onterecht zijn correcties gaan toepassen

- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik kan me een documentaire herinneren met Ron Kusters erin: Honds.
Hij is niet meer terug te kijken via NPO. Ik vond wel dit: https://newtonfilm.nl/films/honds/
Dat was niet alleen sneu voor de honden, maar ook voor de baasjes die er een minderwaardigheidscomplex aan over hielden omdat hen wijs werd gemaakt dat ze losers (slechte leiders) waren. Die baasjes waren al puur wanhopig en dan kom je daar terecht.
Hij is niet meer terug te kijken via NPO. Ik vond wel dit: https://newtonfilm.nl/films/honds/
Dat was niet alleen sneu voor de honden, maar ook voor de baasjes die er een minderwaardigheidscomplex aan over hielden omdat hen wijs werd gemaakt dat ze losers (slechte leiders) waren. Die baasjes waren al puur wanhopig en dan kom je daar terecht.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Dat stomme gelul over respect. Ik trek het niet.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Tis geen vraag. Tis geen vraag. He. Zit. Nee.
Hou je stomme vieze verwaarloosde shagbek.
Ik heb trouwens geen grein medeleven met de eigenaren.

Ach ik heb zelf ook behoorlijk lopen klunzen met mijn eerste hondje.
Toevallig bij een voor die tijd goede trainer terecht gekomen, dat was dan weer een gelukje

Het zijn ook altijd zo’n extreem goede schrijvers he 

https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
Voedingsadvies op maat.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Die heeft zo te lezen de basisschool niet eens afgemaakt.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
Helaas kwam ik hem ook tegen. Als weerwoord overal op zei hij dat hij dan graag wilt horen hoe het wel moet. Ik heb hem uitgenodigd voor een lezing maar uiteraard geen reactie op gehad

- Mo-yi
TypischBorder Collie schreef: ↑12 mar 2025, 08:27 Helaas kwam ik hem ook tegen. Als weerwoord overal op zei hij dat hij dan graag wilt horen hoe het wel moet. Ik heb hem uitgenodigd voor een lezing maar uiteraard geen reactie op gehad
al hoort hij het wel, hij heeft vast bananen in zn oren, oostindisch doof zijn zulke vaak