Ja. Dat wordt dus nooit meer verhuizen.Dagmar schreef: ↑16 okt 2021, 19:54Ja lach maar. Als ik ooit verhuis, kan ik nieuwe ramen kopen. Of er daags voor de controle een steen door pleuren.
Ze worden langzaam maar zeker wel vanzelf ondoorzichtig Krasbestendigheid, 0.
De dobers voor mij waren er trouwens al aan begonnen, en aan de achterdeur zelf.
Met je plakplastic
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Met je plakplastic
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- malinois
- Posts in topic: 1
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik kwam er nu pas achter dat bij die kleefrollen meerdere lagen plakvellen onder zitten.
En ik kan me het eigenwijze bakkes zó bij voorstellen.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Hahaha! Om nou je hele raam te beplakken is ook weer zowat he
Hier mogen ze ook niet in de stoel maar zie ik toch vaak een nieuwsgierig aagje op een hoogte uit het raam kijken die niet vanaf de vloer te bereiken is
oh ik heb echt een beeld bij jouw huishouden... badje in de woonkamer, openbare graafbak in de achtertuin, wormen tussen de bankkussens - ik zou bij jou volgens mij nooit bang zijn of mijn haar wel netjes genoeg zit en of er geen Luccaharen op mijn trui zitten zeg maar