Als Taro echt heel blij is en heel hard weg wil rennen vertrekt hij soms met een paar sprongen op zijn achterpoten, zonder dat zijn voorpoten de grond raken. Ik zag laatst een filmpje van een andere (wind)hond die dat ook deed, maar verder heb ik het nog nooit gezien. Hebben jullie dit wel eens gezien bij andere honden? Hieronder een niet heel duidelijk oud filmpje. Ik vind het altijd heel komisch en apart
Haha, wat grappig, Amy doet dit ook wel eens, maar ik denk niet dat ik het op film heb staan. Het zijn maar een paar sprongetjes en het gebeurt bij Amy alleen tijdens het spelen als ze snel hard weg wil sprinten.
Diana schreef: ↑21 apr 2025, 14:37
Haha, wat grappig, Amy doet dit ook wel eens, maar ik denk niet dat ik het op film heb staan. Het zijn maar een paar sprongetjes en het gebeurt bij Amy alleen tijdens het spelen als ze snel hard weg wil sprinten.
Herkenbaar dus ik heb Taro het vooral zien doen zoals in dit filmpje, wanneer hij met Lucca rondom hun hol/kuil aan het stoeien is en hij er opeens uit spurt. Dat vindt hij dan zo grappig van zichzelf, lijkt het wel