Heavy
- alinelaila
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
Re: Heavy
Wat heb je dat liefdevol geschreven. Heel veel sterkte met het verlies en gemis van Heavy 
-
teckelfanbelgie
- Posts in topic: 2
- Welke: kaninchen teckel
- Contacteer:
Hier mijn eerste berichtje dat ik lees op het forum, de hond is wel echt oud geworden.
Ik vermoed dat de hond een kruising Mechelse herder met Duitse herder is of heb ik het mis?
Uit Brits onderzoek van 2024 worden Duitse herders honden gemiddeld 11,3 jaar.
Al doet het zeker op het moment zelf altijd pijn je viervoeter te moeten verliezen.
Ik vermoed dat de hond een kruising Mechelse herder met Duitse herder is of heb ik het mis?
Al doet het zeker op het moment zelf altijd pijn je viervoeter te moeten verliezen.
Het was een rasechte wolfsgrauwe Duitse Herder met stamboomteckelfanbelgie schreef: ↑17 jun 2025, 20:19 Hier mijn eerste berichtje dat ik lees op het forum, de hond is wel echt oud geworden.

-
teckelfanbelgie
- Welke: kaninchen teckel
- Contacteer:
Dan had ik het mis, mijn dwergteckel zal een black en tan dwergteckel zijn eveneens met stamboom. De uiteindelijke leeftijd is een bewijs dat het de moeite waard loont om een honden aan te schaffen van een erkende fokker met stamboom.Smoushond schreef: ↑18 jun 2025, 07:54Het was een rasechte wolfsgrauwe Duitse Herder met stamboomteckelfanbelgie schreef: ↑17 jun 2025, 20:19 Hier mijn eerste berichtje dat ik lees op het forum, de hond is wel echt oud geworden.
Al doet het zeker op het moment zelf altijd pijn je viervoeter te moeten verliezen.![]()
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Welke: Malamute-husky
Leg die laatste zin eens uit als je wilt?teckelfanbelgie schreef: ↑18 jun 2025, 21:07Dan had ik het mis, mijn dwergteckel zal een black en tan dwergteckel zijn eveneens met stamboom. De uiteindelijke leeftijd is een bewijs dat het de moeite waard loont om een honden aan te schaffen van een erkende fokker met stamboom.Smoushond schreef: ↑18 jun 2025, 07:54Het was een rasechte wolfsgrauwe Duitse Herder met stamboomteckelfanbelgie schreef: ↑17 jun 2025, 20:19 Hier mijn eerste berichtje dat ik lees op het forum, de hond is wel echt oud geworden.
Al doet het zeker op het moment zelf altijd pijn je viervoeter te moeten verliezen.![]()
Veel mixen worden ook oud
2011-2025
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Zou je dat eens willen uitleggen in een nieuw topic? In dit topic vind ik dat niet gepast.teckelfanbelgie schreef: ↑18 jun 2025, 21:07Dan had ik het mis, mijn dwergteckel zal een black en tan dwergteckel zijn eveneens met stamboom. De uiteindelijke leeftijd is een bewijs dat het de moeite waard loont om een honden aan te schaffen van een erkende fokker met stamboom.Smoushond schreef: ↑18 jun 2025, 07:54Het was een rasechte wolfsgrauwe Duitse Herder met stamboomteckelfanbelgie schreef: ↑17 jun 2025, 20:19 Hier mijn eerste berichtje dat ik lees op het forum, de hond is wel echt oud geworden.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Welke: Malamute-husky
zeker waar. nieuw topic zou een goed idee zijnKells schreef: ↑18 jun 2025, 22:42Zou je dat eens willen uitleggen in een nieuw topic? In dit topic vind ik dat niet gepast.teckelfanbelgie schreef: ↑18 jun 2025, 21:07Dan had ik het mis, mijn dwergteckel zal een black en tan dwergteckel zijn eveneens met stamboom. De uiteindelijke leeftijd is een bewijs dat het de moeite waard loont om een honden aan te schaffen van een erkende fokker met stamboom.
2011-2025