Daarna een weekend bij een vriendin met een boshuis. wederom allerlei teken eraf geplukt. in de auto op de weg terug naar huis zag ik ze nog steeds over saar lopen en zelfs over mij! brrr
Die avond lag ik in bed, voelde wat in mijn nek. liep er een teek.
Volgende ochtend op de bank, ineens een teek over mijn broek
Gisterochtend ben ik weer voor het eerst naar het bos geweest en direct weer raak. Meerdere teken van Saar afgehaald tijdens de wandeling.
Thuis direct het loopplankje bij mijn bed weggeschoven, ik wil ze nu niet in bed hebben.
Vanmorgen zag ik bij Saar een teek bij haar oog, die bleek nog te lopen. Toen Eefjes hoofd goed bekeken en gevoeld, eentje zat weer vast bovenop haar koppie. terwijl ik aan het prutsen was om hem te verwijderen kwam er nog een teek aanlopen. En net vond ik er nog een lopend, in saar d'r broek.
ik snap er niks van dat ze zolang blijven lopen en word er helemaal naar van. Ik vind het niet erg om een teek weg te halen, meisjes werken goed mee. maar bij elke kriebel denk ik dat ze over me heen lopen.

Ze snapten er niks van dat de loopplank niet meer tegen het bed aan stond en ze in hun mandjes moesten slapen, de hele nacht!
De teekjes van vanmorgen