Zoekt baas-draadje
Re: Zoekt baas-draadje

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Als iemand die boerenfox wil kan ik m wel ophalen en opvangen en evt bij je brengen...
Nee das niet handig. Gezien de foto vroeg ik me ook niet af of hij niet een mix is gezien de kopvorm
- CatnDog
- Posts in topic: 18
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ach, wat sneu. Ze moeten hem echt bij een gast/opvanggezin plaatsen i.p.v. in het asiel.Tineke schreef: ↑29 jun 2025, 08:47 Dit vind ik zon stumperd ,beest is doodongelukkig
https://www.facebook.com/share/p/1FVFMPsLfF/
Ja maar dat wordt echt lastig met zo'n hond.CatnDog schreef: ↑29 jun 2025, 15:45Ach, wat sneu. Ze moeten hem echt bij een gast/opvanggezin plaatsen i.p.v. in het asiel.Tineke schreef: ↑29 jun 2025, 08:47 Dit vind ik zon stumperd ,beest is doodongelukkig
https://www.facebook.com/share/p/1FVFMPsLfF/
Echt zielig.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- thom
- Posts in topic: 3
- Welke: Farah het Portugese meisje

Mijn naam is Beatle; ik ben een echte bastaard pup van 17 weken. Mijn vorige baas zorgde niet goed voor mij en daarom zoek ik nu een fijne nieuwe plek.
Ik ben gek op aandacht en knuffels. Met iedereen wil ik graag vrienden zijn en kinderen zijn voor mij dan ook geen probleem om mee samen te wonen.
Naar andere honden gedraag ik me echt als een pup en speel met iedereen. Mijn huis delen met een andere hond zou ik prima kunnen. Met katten kan ik in huis wonen mits ik de juiste begeleiding krijg want nu ga ik er natuurlijk achteraan.
Omdat ik nog niet eerder een fijn huis heb gehad moet ik alles nog leren. Van alleen thuis zijn tot zindelijkheid; alles is nog nieuw voor mij.
Ik zoek iemand die voldoende tijd heeft om mij te leren me in huis te gedragen en die met mij op cursus gaat zodat ik nog meer kan leren. Heeft u die plek voor mij?

Ons Portugese meisje Farah.
Wat een leuk beestje die pup.
-
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
Ben benieuwd wat daar in zit 
- Loraine
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Hij doet me een beetje aan Quin(n?) denken of een mix van hem en Farah.
Dus mss is dat het?
- Anneke
- Posts in topic: 4
- Welke: Havanezer
Qua looks zou ze perfect bij Farah passen, dus ik dacht ook dat Thom zelf misschien interesse zou hebben

Anneke en Bobbie

Ik snap het helemaal en ik weet ook waarom (Quin lijkt me aan te kijken).
Maar dat gaat hem niet worden denk ik

- Susam
- Posts in topic: 14
- Welke: Podengo kruising
om op te vreten!thom schreef: ↑04 jul 2025, 17:02
Mijn naam is Beatle; ik ben een echte bastaard pup van 17 weken. Mijn vorige baas zorgde niet goed voor mij en daarom zoek ik nu een fijne nieuwe plek.
Ik ben gek op aandacht en knuffels. Met iedereen wil ik graag vrienden zijn en kinderen zijn voor mij dan ook geen probleem om mee samen te wonen.
Naar andere honden gedraag ik me echt als een pup en speel met iedereen. Mijn huis delen met een andere hond zou ik prima kunnen. Met katten kan ik in huis wonen mits ik de juiste begeleiding krijg want nu ga ik er natuurlijk achteraan.
Omdat ik nog niet eerder een fijn huis heb gehad moet ik alles nog leren. Van alleen thuis zijn tot zindelijkheid; alles is nog nieuw voor mij.
Ik zoek iemand die voldoende tijd heeft om mij te leren me in huis te gedragen en die met mij op cursus gaat zodat ik nog meer kan leren. Heeft u die plek voor mij?
- alinelaila
- Welke: Friese Stabij
Een kennis van mij heeft een pup die daar sprekend op lijkt en dat is inderdaad een huskydoodle. Toevallig ook zelfde geboortedatum, dus ik vroeg al of dit dan geen nestgenootje is, is wel erg toevallig..
1 + 1 = 2 he. Dat lijkt me dan dus een nestgenoot. Het is duidelijk een huskydoodle en zoveel nesten zijn er niet dat er twee nesten tegelijkertijd geboren zijn op dezelfde dag. Ik zag meteen dat het een huskydoodle is. Lijkt me een enige mix trouwens.alinelaila schreef: ↑05 jul 2025, 18:15Een kennis van mij heeft een pup die daar sprekend op lijkt en dat is inderdaad een huskydoodle. Toevallig ook zelfde geboortedatum, dus ik vroeg al of dit dan geen nestgenootje is, is wel erg toevallig..
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Oooh mijn buren hebben twee ragdolls. Schitterend en lief. Maar een haren!!
- CatnDog
- Posts in topic: 18
- Welke: Groenendaeler
Ik kwam op Verhuisdieren ook een stel ragdolls tegen. Misschien zijn het dezelfde.
Ik ga in de toekomst niet meer voor wit/lichtharige katten. Het is in combinatie met mijn donkere kledingvoorkeur echt een ramp.
Ik ga in de toekomst niet meer voor wit/lichtharige katten. Het is in combinatie met mijn donkere kledingvoorkeur echt een ramp.
- Kells
- Posts in topic: 7
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Prachtige katten, maar zo lang ik nog honden heb komen ze er hier niet meer in. De honden hebben er geen geduld mee...Teckeltoos schreef: ↑09 jul 2025, 16:53 Geen honden maar 2 Ragdolls schoonheden.
https://www.facebook.com/share/p/1ENMCXGF93/
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.