Die hele donkere leek eerst zwart, maar krijgt steeds meer streepjes nu ze wat opgekleurd is.
Maart schreef: ↑11 jul 2025, 13:44 Ach, dat is inderdaad wel balen voor jullieZonde, zo'n fitte leuke hond, het ging ontzettend fijn geweest zijn om hem nog in deze en toekomstige generaties hierna terug gezien te hebben. Maakt de pups gelukkig niet minder leuk, maar snap dat dit niet is wat je gehoopt had.
Oh dan vind ik het dubbel zo jammer, had zo gehoopt dan voor jou dat in dit nest wel nakomeling van hem zou zitten!Kelperuaantjes schreef: ↑11 jul 2025, 14:52
Nee, dat zit er niet meer in. Hij is in april 11 geworden en gezien de laatste spermatest is zijn zaad niet meer in topconditie. Dus ik ga hem niet meer aanbieden voor welke dekking dan ook.
Nou ja, dat is dus ook precies waarom we zondag nog een keer gaan kijken, of we allebei alsnog het zien zitten om voor een pup te gaan. Als we het daar.niet over eens zijn gaat het niet gebeuren maar als we allebei hetzelfde gevoel hebben over 1 pup en de fokker vindt die ook passend bij ons komt die pup alsnog naar ons.CatnDog schreef: ↑11 jul 2025, 15:44 Ik vind het wel jammer voor jullie.
De hondjes in het nestje zijn wel heeeel erg leuk en je bent enorm betrokken. Als het goed voelt, kan je alsnog voor een pupje gaan, ook al is het geen nakomeling van Mojo. je moet je natuurlijk niet verplicht voelen om dat te doen. Succes met je keuze die er natuurlijk niet makkelijker op is geworden.