Ondertussen is de hink er uit maar staat de pot bijna vol op het aanrecht niets te doen. Zonde. Ik heb er destijds 140 euro voor betaald.
Er zijn vier schepjes uit - 75 euro - Verzendkosten binnen NL 6,95.
Hi! Ik wilde niet te snel reageren (omdat ik niet zo vaak meer op het forum ben) maar inmiddels hebben andere leden genoeg tijd gehad om ook interesse te tonenBarkley schreef: ↑14 okt 2025, 16:00 Fred hinkte in juli en uit pure overreactie (lees: lichte paniek) een pot flexilife besteld maar hij wil het niet eten![]()
Ondertussen is de hink er uit maar staat de pot bijna vol op het aanrecht niets te doen. Zonde. Ik heb er destijds 140 euro voor betaald.
Er zijn vier schepjes uit - 75 euro - Verzendkosten binnen NL 6,95.
je bent de eerste en bij deze de gelukkige! stuur maar een pbNatalie schreef: ↑14 okt 2025, 20:38Hi! Ik wilde niet te snel reageren (omdat ik niet zo vaak meer op het forum ben) maar inmiddels hebben andere leden genoeg tijd gehad om ook interesse te tonenBarkley schreef: ↑14 okt 2025, 16:00 Fred hinkte in juli en uit pure overreactie (lees: lichte paniek) een pot flexilife besteld maar hij wil het niet eten![]()
Er zijn vier schepjes uit - 75 euro - Verzendkosten binnen NL 6,95.![]()
Als je het nog niemand hebt toegezegd, zou ik het wel graag van je willen overnemen.