Flexilife forte - 1kg

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Barkley
Posts in topic: 2

Flexilife forte - 1kg

Bericht door Barkley »

Fred hinkte in juli en uit pure overreactie (lees: lichte paniek) een pot flexilife besteld maar hij wil het niet eten :F:
Ondertussen is de hink er uit maar staat de pot bijna vol op het aanrecht niets te doen. Zonde. Ik heb er destijds 140 euro voor betaald.
Er zijn vier schepjes uit - 75 euro - Verzendkosten binnen NL 6,95.
Natalie
Posts in topic: 1

Re: Flexilife forte - 1kg

Bericht door Natalie »

Barkley schreef: 14 okt 2025, 16:00 Fred hinkte in juli en uit pure overreactie (lees: lichte paniek) een pot flexilife besteld maar hij wil het niet eten :F:
Ondertussen is de hink er uit maar staat de pot bijna vol op het aanrecht niets te doen. Zonde. Ik heb er destijds 140 euro voor betaald.
Hi! Ik wilde niet te snel reageren (omdat ik niet zo vaak meer op het forum ben) maar inmiddels hebben andere leden genoeg tijd gehad om ook interesse te tonen :F:
Als je het nog niemand hebt toegezegd, zou ik het wel graag van je willen overnemen.
Barkley
Posts in topic: 2

Re: Flexilife forte - 1kg

Bericht door Barkley »

Natalie schreef: 14 okt 2025, 20:38
Barkley schreef: 14 okt 2025, 16:00 Fred hinkte in juli en uit pure overreactie (lees: lichte paniek) een pot flexilife besteld maar hij wil het niet eten :F:
Hi! Ik wilde niet te snel reageren (omdat ik niet zo vaak meer op het forum ben) maar inmiddels hebben andere leden genoeg tijd gehad om ook interesse te tonen :F:
Als je het nog niemand hebt toegezegd, zou ik het wel graag van je willen overnemen.
je bent de eerste en bij deze de gelukkige! stuur maar een pb :)
Plaats reactie