Plas jij .........
Re: Plas jij .........
Het schijnt tegenwoordig voor witte mannen bon ton te zijn om je reet niet meer af te vegen.
Want dat is gay.
Hoe je vrouw of vriendin met die volgescheten onderbroeken dealt is haar zaak.
Dat volk zal op een wc ook niet heel erg hygienisch zijn.
Want dat is gay.
Hoe je vrouw of vriendin met die volgescheten onderbroeken dealt is haar zaak.
Dat volk zal op een wc ook niet heel erg hygienisch zijn.

Hoe kan dat nou. Dat gaat toch jeuken, stinken enz. Wat ontzettend smerig.
Zoek er maar even op op ons onvolprezen internet. Ik raad je een sterke maag aan.

- twinkeltje
- Posts in topic: 8
Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij

Nee. Dat slag niet.twinkeltje schreef: ↑04 nov 2025, 20:36Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij

- twinkeltje
oo oke ja ik ken ze nietNanna schreef: ↑04 nov 2025, 21:11Nee. Dat slag niet.twinkeltje schreef: ↑04 nov 2025, 20:36Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij

- Célie
- Posts in topic: 23
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Nou ik heb liever dat m'n vent dan wat gay-erig is dan dat hij met zo'n strontreet rondloopt of hij nou veegt of spoelt dat boeit me dan weer niks het is zijn reet tenslotte. En ik weet wel hoe deze vrouw dealt met volgescheten broeken zo rechtstreeks de kliko in en je zorgt maar dat je zelf een nieuwe voorraad aanlegt.
- Célie
- Contacteer:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TWINK dat is niet mannelijk!!twinkeltje schreef: ↑04 nov 2025, 20:36Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij
- twinkeltje
o moet dat ook nog een mannelijke man ik sta me mannetje wel lol ik schijt me broek vol als ik wilCélie schreef: ↑05 nov 2025, 14:24NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TWINK dat is niet mannelijk!!twinkeltje schreef: ↑04 nov 2025, 20:36Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij

- Célie
- Contacteer:
twinkeltje schreef: ↑05 nov 2025, 15:56o moet dat ook nog een mannelijke man ik sta me mannetje wel lol ik schijt me broek vol als ik wilCélie schreef: ↑05 nov 2025, 14:24NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TWINK dat is niet mannelijk!!twinkeltje schreef: ↑04 nov 2025, 20:36 Waarom moet zijn vrouw of vriendin daar mee dealen misschien was hij ze zelf en gelijk die van zijn vrouw of vriendin erbij
- twinkeltje
Gooi hem wel weg dan hoor je denkt toch niet dat ik dan ga wassenCélie schreef: ↑05 nov 2025, 16:24twinkeltje schreef: ↑05 nov 2025, 15:56o moet dat ook nog een mannelijke man ik sta me mannetje wel lol ik schijt me broek vol als ik wil![]()
Gelukkig alleen als je wilt, ongewild is erger!

- Be different
- Posts in topic: 2
- Honden: 7
- Contacteer:
Goh wat zei zenou altijd?
Ff appen hoor.
Ohja! Als je wintertenen hebt moet je er overheen plassen..........
Geen idee waarom dit zou moeten werken.
En bestaan winterhanden cq vingers dan ook? Wat moet je daar dan mee doen?
Ff appen hoor.
- Be different
- Posts in topic: 2
- Honden: 7
- Contacteer:
- twinkeltje
- Célie
- Contacteer:
Ja winterhanden bestaan ook.Be different schreef: ↑05 nov 2025, 20:29 Goh wat zei zenou altijd?
Ff appen hoor.
Vroeger dachten ze dat dat hielp omdat het warm was en er ureum in urine zit, maar werkt niet. Komt meestal door een slechte doorbloeding en te snelle temperatuurwisseling.
- Célie
- Contacteer:
milieuvervuilert
Je reet afvegen gay? Zou best kunnen want ik doe dat wel....

Maar alles wat heteros doen was eerst gay. Van een manbag tot de mode tot de geëpileerde wenkbrauwen tot de kapsels. Ik zie constant iets nieuws bij de mannen-mannen ontstaan dat later naar de trendy hetero mannen overspringt om vervolgens standaard te worden bij mannen in Nederland.
Niet je reet afvegen komt echter ergens anders vandaan. Misschien een soort rebels protest omdat ze niet accepteren dat ze sowieso achter de homo's aanlopen kwa mode?
Maar alles wat heteros doen was eerst gay. Van een manbag tot de mode tot de geëpileerde wenkbrauwen tot de kapsels. Ik zie constant iets nieuws bij de mannen-mannen ontstaan dat later naar de trendy hetero mannen overspringt om vervolgens standaard te worden bij mannen in Nederland.
Niet je reet afvegen komt echter ergens anders vandaan. Misschien een soort rebels protest omdat ze niet accepteren dat ze sowieso achter de homo's aanlopen kwa mode?
Je reet afvegen doe je trouwens niet voor seks. Dat doe je omdat je graag de dag fris doorkomt. Dus wat daar gay aan is? Misschien dat heteromannen dan ook kunnen stoppen met douchen? Dan kan ik op straat ruiken wie homo en wie hetero is 

Douchen is ook gay. Homo's douchen zich namelijk meestal. Tanden poetsen idem. Zou leuk zijn als heteros daar ook allemaal mee stoppen. Die met tanden zijn dan de homo's
Douchen is ook gay. Homo's douchen zich namelijk meestal. Tanden poetsen idem. Zou leuk zijn als heteros daar ook allemaal mee stoppen. Die met tanden zijn dan de homo's
- Célie
- Contacteer:
Waarschijnlijk gewoon luiheid, ik denk als je te beroerd bent om je reet af te vegen je ook niet eens door hebt dat de gay's trendsetters zijnMarc schreef: ↑15 nov 2025, 07:24 Je reet afvegen gay? Zou best kunnen want ik doe dat wel....
-
EchoMira
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Vegen? Je moet je reet wassen.
Als je stront aan je hand hebt veeg je het er toch ook niet af met een papiertje?
Zeg nee tegen remsporen op je schone lakens. Was je hol. Was je hand. Dat is toch niet zo moeilijk?

Als je stront aan je hand hebt veeg je het er toch ook niet af met een papiertje?
Zeg nee tegen remsporen op je schone lakens. Was je hol. Was je hand. Dat is toch niet zo moeilijk?