Leeftijd
Re: Leeftijd
1976 ook, sinds een poosje 50.
Daar heb ik niet zo'n problemen mee maar categorie 50 tot 60 aanvinken deed toch een beetje zeer
Daar heb ik niet zo'n problemen mee maar categorie 50 tot 60 aanvinken deed toch een beetje zeer
-
mosquito1980
- Posts in topic: 1
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:09
- Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi
- Honden: 1
- Welke: DH
Re: Leeftijd
ik ben 65 ..... 
- twinkeltje
- Posts in topic: 6
- Berichten: 2124
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03
Re: Leeftijd
Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30 

-
EchoMira
- Posts in topic: 4
- Berichten: 20837
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
- Honden: 2
- Welke: Whippet Lurcher Powder puff
Re: Leeftijd
Hoe voelt 30 dan?
- twinkeltje
- Posts in topic: 6
- Berichten: 2124
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03
-
EchoMira
- Posts in topic: 4
- Berichten: 20837
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
- Honden: 2
- Welke: Whippet Lurcher Powder puff
Re: Leeftijd
ja precies
- twinkeltje
- Posts in topic: 6
- Berichten: 2124
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03
Re: Leeftijd
Zelfde bouwjaarJetski schreef:Geboren in 1969
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Re: Leeftijd
Zo is dattwinkeltje schreef: ↑16 feb 2026, 21:15 Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30![]()

-
Rennendehond
- Posts in topic: 1
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 15 dec 2022, 21:33
- Honden: 2
Re: Leeftijd
1989, nu 36 jaar.
- Diana
- Posts in topic: 4
- Berichten: 3909
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
- Locatie: Spanje
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: Leeftijd
Ik heb er ook totaal geen issues mee. Ik vergeet ook de hele tijd hoe oud ik ben. Het is dat mijn zus me eraan herinnerde dat ik dit jaar 50 word, anders zou ik dat zelf ook compleet niet hebben opgemerkt
Ben maar gewoon blij dat je al zoveel jaren mee gaat!

Re: Leeftijd
Ik ben 65 en ook blij mee , mijn moeder werd maar 42 en mijn vader 62.
Mijn motto is feest is feest en geweest is geweest.
En het is nu nog feest
Mijn motto is feest is feest en geweest is geweest.
En het is nu nog feest

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 13 sep 2021, 09:05
Re: Leeftijd
mijn bouwjaar 16-10-1964, wordt dus 62 dit jaar. nog 5 jaar en 3 maanden werken (hoop ik)
- Diana
- Posts in topic: 4
- Berichten: 3909
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
- Locatie: Spanje
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: Leeftijd
Wat toevallig, mijn moeder overleed ook op haar 42ste en mijn vader werd ook maar iets ouder dan jouw vader.
Dat zorgt er misschien voor dat je ouder worden anders bekijkt, meer als mooi dat je het toch al zover hebt geschopt.

-
kelly 1981
- Posts in topic: 2
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 15 sep 2021, 11:00
Re: Leeftijd
ik wordt deze maand 70
- Kells
- Posts in topic: 3
- Berichten: 10268
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
- Locatie: Westerkwartier
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Leeftijd
Je bent dus niet van 1981. Is dat dan je postcode? Ik vind het wel leuk om te weten hoe mensen aan hun forumnaam zijn gekomen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Re: Leeftijd
Ik ben van feb '68 en word deze week 58


















