Leeftijd

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Hoe oud ben je?

Nul tot twintig
0
Geen stemmen
Twintig tot dertig
2
2%
Dertig tot veertig
21
22%
Veertig tot vijftig
28
29%
Vijftig tot zestig
23
24%
Ouder
23
24%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Gebruikersavatar
Alfilillo
Posts in topic: 1
Berichten: 2245
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:24
Locatie: Sant Pere de Ribes (Spanje)
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Re: Leeftijd

Bericht door Alfilillo »

Hier ook van 1976. Dit jaar 50 :80:
Afbeelding
Isabel
Posts in topic: 1
Berichten: 438
Lid geworden op: 17 jul 2022, 18:21

Re: Leeftijd

Bericht door Isabel »

1976 ook, sinds een poosje 50.
Daar heb ik niet zo'n problemen mee maar categorie 50 tot 60 aanvinken deed toch een beetje zeer😂
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 1
Berichten: 15177
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: Leeftijd

Bericht door Célie »

Ik ben 14 :mrgreen: schrikkelkind, maar leef al ruim 57 jaar. :mann:
mosquito1980
Posts in topic: 1
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:09
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi
Honden: 1
Welke: DH

Re: Leeftijd

Bericht door mosquito1980 »

ik ben 65 ..... :smile:
Gebruikersavatar
Petra
Posts in topic: 1
Berichten: 1472
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Leeftijd

Bericht door Petra »

blondie schreef: 15 feb 2026, 14:31 Oh echt Diana, jij ook 1976. Grappig.

Ik heb overigens in de poll tot 50 geschaard.. :engel:
Ik moest ff slikken dat ik 50 tot 60 aan moest klikken :engel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 2
Berichten: 8117
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Leeftijd

Bericht door thom »

Ik moest op 'ouder dan 60' invullen. Bijna dood dus. :pffff:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gebruikersavatar
twinkeltje
Posts in topic: 6
Berichten: 2124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03

Re: Leeftijd

Bericht door twinkeltje »

Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30 :pffff:
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 4
Berichten: 20837
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Leeftijd

Bericht door EchoMira »

Hoe voelt 30 dan?
Gebruikersavatar
twinkeltje
Posts in topic: 6
Berichten: 2124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03

Re: Leeftijd

Bericht door twinkeltje »

het zelfde als 40 en al 50
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 4
Berichten: 20837
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Leeftijd

Bericht door EchoMira »

ja precies
Gebruikersavatar
twinkeltje
Posts in topic: 6
Berichten: 2124
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:03

Re: Leeftijd

Bericht door twinkeltje »

Daarom wat maakt het dan uit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jetski
Posts in topic: 1
Berichten: 1064
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:12
Welke: Portugese waterhond

Re: Leeftijd

Bericht door Jetski »

Geboren in 1969
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mirri
Posts in topic: 1
Berichten: 857
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:08

Re: Leeftijd

Bericht door Mirri »

Jetski schreef:Geboren in 1969
Zelfde bouwjaar

Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk

ranetje
Posts in topic: 4
Berichten: 8917
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Leeftijd

Bericht door ranetje »

twinkeltje schreef: 16 feb 2026, 21:15 Wat doen mensen vaak moeilijk over ouder worden ik denk gewoon zo dat heb ik toch mooi even gehaald en veder zegt het cijfer mij niks ik kan wel 56 zijn maar voel me 30 :pffff:
Zo is dat :ok:
Afbeelding
Rennendehond
Posts in topic: 1
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 dec 2022, 21:33
Honden: 2

Re: Leeftijd

Bericht door Rennendehond »

1989, nu 36 jaar.
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 4
Berichten: 3909
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Leeftijd

Bericht door Diana »

twinkeltje schreef: 16 feb 2026, 21:28 Daarom wat maakt het dan uit
Ik heb er ook totaal geen issues mee. Ik vergeet ook de hele tijd hoe oud ik ben. Het is dat mijn zus me eraan herinnerde dat ik dit jaar 50 word, anders zou ik dat zelf ook compleet niet hebben opgemerkt :mrgreen:
Ben maar gewoon blij dat je al zoveel jaren mee gaat!
Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 5
Berichten: 5524
Lid geworden op: 16 okt 2022, 22:43

Re: Leeftijd

Bericht door Tineke »

Ik ben 65 en ook blij mee , mijn moeder werd maar 42 en mijn vader 62.
Mijn motto is feest is feest en geweest is geweest.
En het is nu nog feest :smile:
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Posts in topic: 1
Berichten: 1548
Lid geworden op: 13 sep 2021, 09:05

Re: Leeftijd

Bericht door ellen en de birmanen »

mijn bouwjaar 16-10-1964, wordt dus 62 dit jaar. nog 5 jaar en 3 maanden werken (hoop ik)
Gebruikersavatar
Diana
Posts in topic: 4
Berichten: 3909
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:41
Locatie: Spanje
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Leeftijd

Bericht door Diana »

Tineke schreef: 17 feb 2026, 07:23 Ik ben 65 en ook blij mee , mijn moeder werd maar 42 en mijn vader 62.
Mijn motto is feest is feest en geweest is geweest.
En het is nu nog feest :smile:
Wat toevallig, mijn moeder overleed ook op haar 42ste en mijn vader werd ook maar iets ouder dan jouw vader.
Dat zorgt er misschien voor dat je ouder worden anders bekijkt, meer als mooi dat je het toch al zover hebt geschopt.
Afbeelding
kelly 1981
Posts in topic: 2
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 sep 2021, 11:00

Re: Leeftijd

Bericht door kelly 1981 »

ik wordt deze maand 70
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 3
Berichten: 10268
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Leeftijd

Bericht door Kells »

kelly 1981 schreef: 17 feb 2026, 12:36 ik wordt deze maand 70
Je bent dus niet van 1981. Is dat dan je postcode? Ik vind het wel leuk om te weten hoe mensen aan hun forumnaam zijn gekomen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gebruikersavatar
Gretha
Posts in topic: 1
Berichten: 3530
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:34
Locatie: Noordoostpolder
Honden: 2
Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising

Re: Leeftijd

Bericht door Gretha »

Ik ben van december 1970 en nu dus 55 jaar
Afbeelding
Ineke A
Posts in topic: 1
Berichten: 550
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:00

Re: Leeftijd

Bericht door Ineke A »

Ik ben van feb '68 en word deze week 58
Gebruikersavatar
Jackira
Posts in topic: 1
Berichten: 1383
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:04
Honden: 3
Welke: Herderkruisingen en een Husky

Re: Leeftijd

Bericht door Jackira »

In April word ik 65 jaar.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Budkes
Posts in topic: 1
Berichten: 1209
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:42
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Re: Leeftijd

Bericht door Budkes »

Maart 1967, volgende maand word ik dus 59.
Afbeelding
Plaats reactie