Goh!
Ben even niet actief ivm met verhuisperikelen. Dacht, oh jee, mijn oproep is in een reltopic veranderd.
Leuk aanbod, waar zit je ergens, Duitsland toch? Vlak over de grens?
Wat heb je zelf nog aan honden of andere huisdieren? Het is wat iemand eerder adviseerde, om iets over haar te zeggen in combinatie met andere honden. Ze kan bijvoorbeeld niet goed met dominante teven overweg. Hoewel, als dat met beleid met elkaar geïntroduceerd wordt, gaat dat soms wel goed. Zoals met wijlen het hondje van mijn man.
Verder is ze duidelijk een ouder hondje aan het worden; slaapt veel, maar kan buiten nog wel een sprintje trekken en kan nog goed lange wandelingen aan, En natuurlijk is ze echt een ontzettende lieverd. Zeer aanhankelijk van haar achtergrond als bange straathond is vrijwel niets meer te merken.
Dit was even wat info, het zou echt heel fijn zijn om haar aan jou te kunnen toevertrouwen. Ik bespreek dit alvast hier..
Random schreef: ↑03 mar 2026, 21:40
Wat heb je zelf nog aan honden of andere huisdieren?
Ik heb schapen, kippen, eenden, konijnen en drie andere honden. En een kat.
Maar heel eerlijk, ik ga misschien 5-8 honden per jaar laten logeren en dat krijg ik wel rond in mijn kleine netwerk van mensen die dat al weten en weten dat ik dat wel regel.
Als je moet wikken en wegen of het wel de juiste plek is dan moet je het gewoon niet doen.
Smoushond schreef: ↑03 mar 2026, 21:51
Ook ongecastreerde reuen ?