Smous in the house Bertus
Re: Smous in the house Bertus
Wat groeit hij hard! En wat is hij leuk met Heavy samen
Hopelijk is hij niet ziekjes maar heeft hij zich voorgenomen om het een dagje rustig aan te doen! (in hoeverre "rustig" in zijn woordenboek omschreven is)
Hopelijk is hij niet ziekjes maar heeft hij zich voorgenomen om het een dagje rustig aan te doen! (in hoeverre "rustig" in zijn woordenboek omschreven is)
- Zamunda
- Posts in topic: 71
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het was er echt heerlijk weer voor om lekker buiten te zijn. Die foto met die kat op de glijbaan en Bertus helemaal rechtop haha.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Bijgelezen Wat is het toch een lekker ding
Dat staartje ook, zo parmantig. En dat smoeltje, zeg daar maar eens nee tegen
Hij kleurt mooi bij de herfstkleuren!
Dat staartje ook, zo parmantig. En dat smoeltje, zeg daar maar eens nee tegen
Hij kleurt mooi bij de herfstkleuren!
-
- Posts in topic: 8
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Wat heb je toch een prachtig ventje. Heerlijk hoe hij zo met Heavy omgaat.
- Borderbende
- Posts in topic: 7
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Die geniet ook vol op zo te lezen. Heerlijk!
Ja die rustige fase ineens... meestal maken ze even een sprongetje in ontwikkeling. Gaat hard allemaal he? hihihi
Ja die rustige fase ineens... meestal maken ze even een sprongetje in ontwikkeling. Gaat hard allemaal he? hihihi
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
Afgelopen nacht had ik de wekker om 04.30 gezet. Dat deed ik al een paar dagen ipv 03.00 en dan was hij nog steeds heel erg slaperig. Ik werd wakker en dacht zal ik eruit gaan of blijven liggen en het proberen tot 07.00 ?
Gedaan en de bench was droog
Gedaan en de bench was droog
Gisteren maakte het grasmaaien toch wel veel indruk op hem
- Zamunda
Lekker dat je nu misschien door kunt slapen.
Vandaag was het dan zover de eerste puppyles voor Bertus. We kregen allemaal een clicker en hebben geoefend op het”let op” aankijken dus oogcontact maken dat lukte prima. “ Zit “dat lukte ook want die kende Bertus al maar met afleiding is toch weer moeilijker. En het commando “ wandelen” voor meelopen aan de lijn zonder trekken dat lukte helemaal niet dat was ook al aan het einde van de les en zijn emmertje zat vol
Leuke groep met een labrador ,schnautzer/poedel kruising, een soort van kleine basset , boxer,Appenzeller,en een kruising labrador / Stabij maar die was zo bang dat die alleen gekeken heeft
De Appenzeller was van de enige echte boer zoekt vrouw boerin
Halve les in de regen maar gelukkig konden we overdekt staan.
Ook nog even los gespeeld. Degene die les gaf vond dat Bertus wel bij de boxer en Appenzeller kon maar dat vond ik geen goed idee
Bij de andere pups van eigen formaat ging prima en lag hij nog regelmatig op zijn rug
En nu is hij helemaal op en ligt heerlijk te slapen
Ik ben trots op hem hij heeft het super gedaan
Leuke groep met een labrador ,schnautzer/poedel kruising, een soort van kleine basset , boxer,Appenzeller,en een kruising labrador / Stabij maar die was zo bang dat die alleen gekeken heeft
De Appenzeller was van de enige echte boer zoekt vrouw boerin
Halve les in de regen maar gelukkig konden we overdekt staan.
Ook nog even los gespeeld. Degene die les gaf vond dat Bertus wel bij de boxer en Appenzeller kon maar dat vond ik geen goed idee
Bij de andere pups van eigen formaat ging prima en lag hij nog regelmatig op zijn rug
En nu is hij helemaal op en ligt heerlijk te slapen
Ik ben trots op hem hij heeft het super gedaan
Ow wat leuk eerste keer puppycursus.. boel indrukken weer opgedaan
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
- HillieS
- Posts in topic: 11
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Leuk!
En die Appenzeller, van boerin Annemiek? Zo ja dan heb ik dat hondje als pup gezien (vanaf de weg, pup in de tuin, dat wel)
En die Appenzeller, van boerin Annemiek? Zo ja dan heb ik dat hondje als pup gezien (vanaf de weg, pup in de tuin, dat wel)
- Hondenpoot
- Posts in topic: 9
Leuk zo’n divers groepje. En fijn dat hij het zo goed deed!
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Het is echt een droppie zeg.
- Zamunda
Leuk die puppyles en goed dat je duidelijk zelf een grens trok bij wat je verstandig vond qua combinatie om mee te spelen .
- Zamunda
Dat is alvast fijn, maar ik vind het heel verstandig dat je het formaat ook mee laat tellen.
Leek me echt niet verstandig. De boxerpup was al een week of 15. En die Appenzeller ook . Er was ook een labrador van 9 weken dat is dan weer heel wat anders.