Mo-yi

Gebruikersavatar
SuzanneS
Posts in topic: 5
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:04

Re: Mo-yi

Bericht door SuzanneS »

Gefeliciteerd. Ik kan me goed voorstellen dat je dit mist. En op je verjaardag nog een tandje erger.
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Dank. Het hoort er ook wel bij denk ik, dat je opzich best in een stijgende lijn zit langzaam en dan ineens..ploep 5 stappen terug. Komt ook wel weer
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
Cendy
Posts in topic: 2
Berichten: 2351
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:24

Re: Mo-yi

Bericht door Cendy »

Ik snap het, op sommige dagen is het gewoon extra kut.
Toch gefeliciteerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yvette
Posts in topic: 1
Berichten: 1085
Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:09
Locatie: ZH
Honden: 1
Welke: Toy Poedel
Contacteer:

Re: Mo-yi

Bericht door Yvette »

:ugh: vreselijk is dat, ik heb dat ook zo lang gehad nadat Tobias overleed. En nog steeds mis ik hem, niet meer zo erg als eerst maar soms overvalt het je ineens...

Alsnog van harte gefeliciteerd, hopelijk wordt komend jaar weer wat vrolijker.
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Gebruikersavatar
Dirkje
Posts in topic: 3
Berichten: 3523
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Mo-yi

Bericht door Dirkje »

O bah, wat een rotverjaardag. Ik herken je verdriet.
Hopelijk heb je er volgend jaar weer zo een die in de top 3 van leukste verjaardagen komt.
Voor wat het waard is: gefeliciteerd en een knuffel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 11
Berichten: 10268
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Mo-yi

Bericht door Kells »

Gefeliciteerd en een knuffel voor jou. :knuffel1:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
ranetje
Posts in topic: 7
Berichten: 8917
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Mo-yi

Bericht door ranetje »

Er zijn van die speciale dagen die extra aantikken.
:knuffel1:

En toch....... gefeliciteerd met je verjaardag :flower:
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Posts in topic: 1
Berichten: 4150
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: Mo-yi

Bericht door malinois »

Gefeliciteerd... zulke dagen zijn dan gewoon kut
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
katerke
Posts in topic: 4
Berichten: 1843
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:02

Re: Mo-yi

Bericht door katerke »

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Dit heb ik met Sliske die mis ik ook heel erg
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 2
Berichten: 8117
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Mo-yi

Bericht door thom »

Sterkte. :roos:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Ineke A
Posts in topic: 2
Berichten: 550
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:00

Re: Mo-yi

Bericht door Ineke A »

Heel veel sterkte!!
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 11
Berichten: 10268
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Mo-yi

Bericht door Kells »

:knuffel1:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gebruikersavatar
Annets
Posts in topic: 2
Berichten: 1105
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:17

Re: Mo-yi

Bericht door Annets »

Sterkte vandaag. :roos:
groetjes van Annet en James Hond.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jetski
Posts in topic: 2
Berichten: 1064
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:12
Welke: Portugese waterhond

Re: Mo-yi

Bericht door Jetski »

Mo-yi schreef: 27 mei 2026, 10:59 Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
:roos:
Wat kun je ze toch missen hè !?
Het duurde bij mij een tijd voor ik de natte neus veeg van Ollie van het raam kon poetsen.
Afbeelding
Tineke
Posts in topic: 5
Berichten: 5522
Lid geworden op: 16 okt 2022, 22:43

Re: Mo-yi

Bericht door Tineke »

Een groot gemis blijft het.
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Gebruikersavatar
CatnDog
Posts in topic: 8
Berichten: 5606
Lid geworden op: 30 jul 2022, 12:12
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Re: Mo-yi

Bericht door CatnDog »

Sterkte. :roos:
Gebruikersavatar
Ybbihs
Posts in topic: 2
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:20

Re: Mo-yi

Bericht door Ybbihs »

Kut is het, gewoon echt heel kut.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hewi
Posts in topic: 6
Berichten: 4880
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:17

Re: Mo-yi

Bericht door Hewi »

Ik denk niet dat iemand van ons haar ooit zal vergeten. Dat prachtige hoofd ♡♡ . Knufff
Groetjes Heidi

Afbeelding
Gebruikersavatar
Budkes
Posts in topic: 2
Berichten: 1209
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:42
Honden: 5
Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke

Re: Mo-yi

Bericht door Budkes »

Een jaar is zo voorbij, het is niet lang genoeg om geen pijn meer te doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Tijd is gewoon een gek iets.
Ik krijg binnenkort een nieuwe kast ( dressoir ) en haar etensbak staat daar ook, ik twijfel of die hoek straks helemaal weggaat of niet. Ik wil haar etensbak misschien nog op de kast zetten met iets van een plantje erin ofzo ( is een lichtgroene emaille bak )
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 35
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Hewi schreef: 28 mei 2026, 07:21 Ik denk niet dat iemand van ons haar ooit zal vergeten. Dat prachtige hoofd ♡♡ . Knufff
Dat is zo lief!
Afbeelding

2011-2025
Sterre
Posts in topic: 7
Berichten: 2520
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:30

Re: Mo-yi

Bericht door Sterre »

Mo-yi schreef: 28 mei 2026, 09:42 Tijd is gewoon een gek iets.
Ik krijg binnenkort een nieuwe kast ( dressoir ) en haar etensbak staat daar ook, ik twijfel of die hoek straks helemaal weggaat of niet. Ik wil haar etensbak misschien nog op de kast zetten met iets van een plantje erin ofzo ( is een lichtgroene emaille bak )
Dat lijkt me echt een mooi idee. En door de kleur heel leuk met een plantje.
Plaats reactie