Mo-yi
- Yvette
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 22:09
- Locatie: ZH
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Re: Mo-yi
Alsnog van harte gefeliciteerd, hopelijk wordt komend jaar weer wat vrolijker.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Dirkje
- Posts in topic: 3
- Berichten: 3523
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Re: Mo-yi
O bah, wat een rotverjaardag. Ik herken je verdriet.
Hopelijk heb je er volgend jaar weer zo een die in de top 3 van leukste verjaardagen komt.
Voor wat het waard is: gefeliciteerd en een knuffel.
Hopelijk heb je er volgend jaar weer zo een die in de top 3 van leukste verjaardagen komt.
Voor wat het waard is: gefeliciteerd en een knuffel.
- malinois
- Posts in topic: 1
- Berichten: 4150
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:10
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: Mo-yi
Gefeliciteerd... zulke dagen zijn dan gewoon kut

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Mo-yi
- Posts in topic: 35
- Berichten: 9310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Mo-yi
Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
2011-2025
- Jetski
- Posts in topic: 2
- Berichten: 1064
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:12
- Welke: Portugese waterhond
Re: Mo-yi
Mo-yi schreef: ↑27 mei 2026, 10:59 Een jaar verder...dat klinkt zo gek..vandaag een jaar geleden.
Ik mis mn prulleke. Het altijd samen zijn is niet meer altijd.
Ik bedacht me laatst pas dat er in de gang nog een streep op de muur zit, waar ze snachts graag lag..dat nu maar schoongemaakt..voelt toch rot. Ik probeer er dan nu maar tegenover te zetten dat het wel relaxter is met dit weer, ik stond dan normaal om 05:30 op om nog iig 1 lange koele wandeling te kunnen doen. Maar ik mis mn troela enorm, t blije ei
Wat kun je ze toch missen hè !?
Het duurde bij mij een tijd voor ik de natte neus veeg van Ollie van het raam kon poetsen.

- Mo-yi
- Posts in topic: 35
- Berichten: 9310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Mo-yi
Tijd is gewoon een gek iets.
Ik krijg binnenkort een nieuwe kast ( dressoir ) en haar etensbak staat daar ook, ik twijfel of die hoek straks helemaal weggaat of niet. Ik wil haar etensbak misschien nog op de kast zetten met iets van een plantje erin ofzo ( is een lichtgroene emaille bak )
Ik krijg binnenkort een nieuwe kast ( dressoir ) en haar etensbak staat daar ook, ik twijfel of die hoek straks helemaal weggaat of niet. Ik wil haar etensbak misschien nog op de kast zetten met iets van een plantje erin ofzo ( is een lichtgroene emaille bak )
2011-2025
Re: Mo-yi
Dat lijkt me echt een mooi idee. En door de kleur heel leuk met een plantje.Mo-yi schreef: ↑28 mei 2026, 09:42 Tijd is gewoon een gek iets.
Ik krijg binnenkort een nieuwe kast ( dressoir ) en haar etensbak staat daar ook, ik twijfel of die hoek straks helemaal weggaat of niet. Ik wil haar etensbak misschien nog op de kast zetten met iets van een plantje erin ofzo ( is een lichtgroene emaille bak )























