senioren draadje
Re: senioren draadje
André moest naar huis om de fiets te halen want Rozi redde de wandeling niet meer.
Dus woensdag afspraak dierenarts om haar eens goed te laten bekijken en eventueel euthanasie want ik ga niet tot het gaatje.
Dus woensdag afspraak dierenarts om haar eens goed te laten bekijken en eventueel euthanasie want ik ga niet tot het gaatje.

Ach ,ging ze liggen?Nanna schreef: 04 mei 2026, 15:48 André moest naar huis om de fiets te halen want Rozi redde de wandeling niet meer.

Fred alweer 10Barkley schreef: 04 mei 2026, 14:48 Fred is 10 en kreeg al een tijdje Rimadyl voor artrose in z'n achterhand. De laatste paar weken hinkt hij soms rechts voor als hij gerend heeft of een misstap heeft gemaakt. Afgelopen week waren we op vakantie en daar begon zijn hink wat permanenter te worden bij wandelingen. Dus alle inspanning teruggeschroefd en rust. Morgen een afspraak om te kijken of Librela zou kunnen werken.

Nee ze liep te wankelen en kon ons toch al langzame tempo niet bijhoudenSmoushond schreef: 04 mei 2026, 16:02Ach ,ging ze liggen?Nanna schreef: 04 mei 2026, 15:48 André moest naar huis om de fiets te halen want Rozi redde de wandeling niet meer.

Ach Rozi, hou oud isRozi?
@Caat wat een prachtig senioren duo
Sterkte @Nanna je kent haar zelf het best.
Sterkte @Nanna je kent haar zelf het best.
Wat sneu. Sterkte!Nanna schreef: 04 mei 2026, 16:03Nee ze liep te wankelen en kon ons toch al langzame tempo niet bijhoudenSmoushond schreef: 04 mei 2026, 16:02Ach ,ging ze liggen?Nanna schreef: 04 mei 2026, 15:48 André moest naar huis om de fiets te halen want Rozi redde de wandeling niet meer.
- Budkes
- Posts in topic: 32
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Tsja, het blijven altijd honden van de dag die oudjes. Marco kan straks nog mooi even samen optrekken met puppy Patries. Maar ook hij, net zo oud als Rozi, wordt nu echt wel oud.
Sterkte Nanna, hopelijk is het een klein dipje.
Sterkte Nanna, hopelijk is het een klein dipje.

Nee, ze wordt steeds slechter. Ik bel zo de spoeddienst. Ga zo de nacht niet in.
Fraai hoor, op dodenherdenking

- thom
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
De arme schat en arme jullie. Vond die blik vanmiddag op je filmpje op fb eigenlijk al veelzeggend. Sterkte.Nanna schreef: 04 mei 2026, 19:58 Nee, ze wordt steeds slechter. Ik bel zo de spoeddienst. Ga zo de nacht niet in.

Ons Portugese meisje Farah.
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Jeetje, wat een verandering ineens.Nanna schreef: 04 mei 2026, 19:58 Nee, ze wordt steeds slechter. Ik bel zo de spoeddienst. Ga zo de nacht niet in.
Sterkte @Nanna

-
Rosanne
- Posts in topic: 10
- Welke: Oud Duitse herder
Heel veel sterkte.Nanna schreef: 04 mei 2026, 19:58 Nee, ze wordt steeds slechter. Ik bel zo de spoeddienst. Ga zo de nacht niet in.
-
EchoMira
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Whippet Lurcher Powder Puff
Eerst de waardigheid veiligstellen.
Ze heeft zelf helemaal niets aan nog een paar maanden oud zijn. En daarna is het ook kut.
Ze heeft zelf helemaal niets aan nog een paar maanden oud zijn. En daarna is het ook kut.
- CatnDog
- Posts in topic: 17
- Welke: Groenendaeler
Sterkte, Nanna.
- hakunamatata
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
- CatnDog
- Posts in topic: 17
- Welke: Groenendaeler
Ach, je lieve Rozi. Ze was echt oud aan het worden hè, de laatste tijd.
Heb het mooie meisje nog ontmoet.
Sterkte.
Gecondoleerd.
Hoe zijn de andere 2 dames eronder?
Sterkte.
Gecondoleerd.
Hoe zijn de andere 2 dames eronder?