Forum traag

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 3
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Forum traag

Bericht door Mo-yi »

Al een paar dagen is bij mij het forum heel traag ( op pc ), elke pagina die ik aanklik duurt even voor hij hem laad. Al mn andere tabbladen, fb, netflix, google werken wel normaal. Meer mensen dit?
Afbeelding

2011-2025
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 3
Berichten: 8126
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Forum traag

Bericht door thom »

Is inderdaad al enkele dagen zo.
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gebruikersavatar
Smoushond
Posts in topic: 1
Berichten: 6380
Lid geworden op: 12 sep 2021, 21:31

Re: Forum traag

Bericht door Smoushond »

Ja hier ook
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 3
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Forum traag

Bericht door Mo-yi »

Nou, vandaag zapt ie weer als een trein, hij zal last hebben gehad van de warmte zeker :mrgreen:
Afbeelding

2011-2025
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 2152
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Forum traag

Bericht door Mizzsylver »

Ik moest ook telkens opnieuw inloggen, maar vandaag lijkt het weer prima te gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annets
Posts in topic: 1
Berichten: 1106
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:17

Re: Forum traag

Bericht door Annets »

Sinds gisteravond hier ook erg traag.
groetjes van Annet en James Hond.
Afbeelding
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 3
Berichten: 8126
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Forum traag

Bericht door thom »

Vandaag is het weer extreem traag, komt gelukkig niet zo vaak voor. Is er misschien iets aan de hand ?
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 2
Berichten: 10278
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Forum traag

Bericht door Kells »

Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
EchoMira
Posts in topic: 2
Berichten: 20846
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Forum traag

Bericht door EchoMira »

Ik merk het niet.
Gebruikersavatar
thom
Posts in topic: 3
Berichten: 8126
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
Locatie: Bussum
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Re: Forum traag

Bericht door thom »

Kells schreef: 03 jun 2026, 20:10 Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.
Ik ben niet de enige die last heeft van traagheid. Ik heb Ziggo als provider.
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 2
Berichten: 10278
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Forum traag

Bericht door Kells »

EchoMira schreef: 03 jun 2026, 20:15 Ik merk het niet.
Ik dus ook niet, behalve de dagen dat we in Frankrijk op de camping zaten, maar daar had ik niet anders verwacht.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Nanna
Posts in topic: 1
Berichten: 9485
Lid geworden op: 05 feb 2024, 10:29

Re: Forum traag

Bericht door Nanna »

Ik heb soms moeite met foto’s uploaden. Dan doet ie dat gewoon niet. En de volgende keer weer wel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mo-yi
Posts in topic: 3
Berichten: 9310
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Forum traag

Bericht door Mo-yi »

Vanmorgen was hij bij mij weer heel traag, uren wel dan. Nu doet hij het weer soepeltjes. ( KPN provider hier )
Afbeelding

2011-2025
Mizzsylver
Posts in topic: 2
Berichten: 2152
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
Locatie: Maastricht
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Re: Forum traag

Bericht door Mizzsylver »

Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit

Afbeelding

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 2
Berichten: 20846
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet Lurcher Powder puff

Re: Forum traag

Bericht door EchoMira »

Mizzsylver schreef: 04 jun 2026, 16:32 Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit

Afbeelding

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum
Dat heb ik ook gehad en dat lag toen aan mijn telefoon. Cookies ofzo.
Gebruikersavatar
sabine
Site Admin
Posts in topic: 1
Berichten: 2311
Lid geworden op: 10 sep 2021, 13:56
Locatie: Made
Honden: 1
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Re: Forum traag

Bericht door sabine »

Iets langer wachten, tot ie helemaal is geladen, wil ook wel helpen soms. Weet niet of dat hier het geval is, meer algemeen
ranetje
Posts in topic: 1
Berichten: 8926
Lid geworden op: 16 sep 2021, 12:48

Re: Forum traag

Bericht door ranetje »

Hier wisselt het nogal, de laatste week.
Meestal snel, maar de laatste week inderdaad af en toe heel traag.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dirkje
Posts in topic: 1
Berichten: 3528
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
Honden: 2
Welke: Border Collies

Re: Forum traag

Bericht door Dirkje »

Het forum is zo traag dat er nauwelijks te lezen is. Als ie al laad en geen error geeft duurt het minstens een halve minuut voor de pagina zichtbaar is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mirri
Posts in topic: 1
Berichten: 858
Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:08

Re: Forum traag

Bericht door Mirri »

Tapatalk geen problemen

Verstuurd vanaf mijn SM-S948B met Tapatalk

Plaats reactie