Forum traag
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Berichten: 9310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Forum traag
Al een paar dagen is bij mij het forum heel traag ( op pc ), elke pagina die ik aanklik duurt even voor hij hem laad. Al mn andere tabbladen, fb, netflix, google werken wel normaal. Meer mensen dit?
2011-2025
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Berichten: 9310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Forum traag
Nou, vandaag zapt ie weer als een trein, hij zal last hebben gehad van de warmte zeker 
2011-2025
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2152
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
- Locatie: Maastricht
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- thom
- Posts in topic: 3
- Berichten: 8126
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
- Locatie: Bussum
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Re: Forum traag
Vandaag is het weer extreem traag, komt gelukkig niet zo vaak voor. Is er misschien iets aan de hand ?

Ons Portugese meisje Farah.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Berichten: 10278
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
- Locatie: Westerkwartier
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Forum traag
Ik zou het niet weten. Wellicht ligt het aan je provider? Gisteren zaten we in Luxemburg en hadden een prima verbinding en nu vanuit de Achterhoek ook.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Berichten: 20846
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
- Honden: 2
- Welke: Whippet Lurcher Powder puff
Re: Forum traag
Ik merk het niet.
- thom
- Posts in topic: 3
- Berichten: 8126
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 19:03
- Locatie: Bussum
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Re: Forum traag
Ik ben niet de enige die last heeft van traagheid. Ik heb Ziggo als provider.

Ons Portugese meisje Farah.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Berichten: 10278
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
- Locatie: Westerkwartier
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Forum traag
Ik dus ook niet, behalve de dagen dat we in Frankrijk op de camping zaten, maar daar had ik niet anders verwacht.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Re: Forum traag
Ik heb soms moeite met foto’s uploaden. Dan doet ie dat gewoon niet. En de volgende keer weer wel.

- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Berichten: 9310
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Forum traag
Vanmorgen was hij bij mij weer heel traag, uren wel dan. Nu doet hij het weer soepeltjes. ( KPN provider hier )
2011-2025
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2152
- Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:18
- Locatie: Maastricht
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Re: Forum traag
Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum

Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum

-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Berichten: 20846
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
- Honden: 2
- Welke: Whippet Lurcher Powder puff
Re: Forum traag
Dat heb ik ook gehad en dat lag toen aan mijn telefoon. Cookies ofzo.Mizzsylver schreef: ↑04 jun 2026, 16:32 Ik wordt er steeds vaker af gegooid en als ik weer wil inloggen krijg ik dit
Na een keer of 5-6 pakt ie em wel en kan ik weer op het forum
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 1
- Berichten: 2311
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 13:56
- Locatie: Made
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Re: Forum traag
Iets langer wachten, tot ie helemaal is geladen, wil ook wel helpen soms. Weet niet of dat hier het geval is, meer algemeen
Re: Forum traag
Hier wisselt het nogal, de laatste week.
Meestal snel, maar de laatste week inderdaad af en toe heel traag.
Meestal snel, maar de laatste week inderdaad af en toe heel traag.

- Dirkje
- Posts in topic: 1
- Berichten: 3528
- Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:51
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Re: Forum traag
Het forum is zo traag dat er nauwelijks te lezen is. Als ie al laad en geen error geeft duurt het minstens een halve minuut voor de pagina zichtbaar is.
Re: Forum traag
Tapatalk geen problemen
Verstuurd vanaf mijn SM-S948B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S948B met Tapatalk










