Haha. Zo zijn Roderick en Floris steevast Spaanse geredde hondjes en wat knap dat ze niet bang zijn. Moet ik weer gaan zitten uitleggen dat ze gewoon uit Nederland komen en nee ze zijn ook geen familie zo ver ik weet.Nanna schreef: 30 aug 2026, 13:41 En vanmorgen de eerste conversatie gehad zoals er nog velen zullen volgen…
‘He, das toch een kruising tussen een Yorksterrier en een Maltese leeuw?’
Nee, het is een Biewer terrier.
‘Een Bieber terrier?’
Ik schijn nogal te mompelen want bij Charles zeiden ze steevast een Beerhound?
Justin
- Desiree
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Boomer+Whippets
Re: Justin
En ook al behoorlijk zindelijk, met wat hulp. Wel na het wakker worden steeds buiten zetten.
Maar zijn plasmat is al heel de dag kurkdroog.

Maar zijn plasmat is al heel de dag kurkdroog.

Knapperd op alle fronten dus 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Wat een knapperd!
Die blik ook. Daar ga je nog wel je handen vol aan krijgen
Hoeveel weegt hij? Volgens mij is ie nog veel kleiner dan dat ik nu in mn hoofd heb

Wat een ding en wat een kop zit erop! 

- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Wow, da's nog kleiner dan ik had gedacht. Co was precies twee kg toen ik 'm met 9,5 week ging halen en dat vond ik al super kwetsbaar.
Hij is klein genoeg om ook in holletjes die groter zijn dan een muizenholletje te kunnen
Hopelijk is de belangstelling niet al te groot.
Wat een ukkie zo naast een mens.
Hopelijk is de belangstelling niet al te groot.
Wat een ukkie zo naast een mens.

Puppybrok kan ik wel weggooien. Meneer heeft kvv ontdekt.
Dat slaat ie grommend en in een noodgang achterover. En daarna de grote bak uitlikken waarin ik het vlees van de Puli’s gemengd heb uitlikken. Dat geeft hem wat te doen want anders vreet ie de bakjes de mn dweiltjes ook nog leeg
Die laten dat nog gebeuren ook…

Dat slaat ie grommend en in een noodgang achterover. En daarna de grote bak uitlikken waarin ik het vlees van de Puli’s gemengd heb uitlikken. Dat geeft hem wat te doen want anders vreet ie de bakjes de mn dweiltjes ook nog leeg

Slimme Justin, tuurlijk moet je nee zeggen tegen die brokkenmeuk 
Dat wordt een mini slowfeeder aanschaffen
Dat wordt een mini slowfeeder aanschaffen
Gek hoe dat werkt he? Met vlees lijken honden veel feller over hun eten. Dapper en Cleo aten altijd brokken uit een enkele voerbak om en om. En net zoveel als ze nodig hadden wanneer ze wilden. Ze waren hartstikke mooi slank dus dat ging gewoon goed.
Vanaf dat ze vlees kregen kregen ze meteen baknijd of voernijd. Cleo brommend met een kippenpoot in de gang. Dapper heeft na een keer kotsen zelfs Eva in haar kop gebeten omdat die de uitgespuugde kvv wilde opeten.
Vroeger zeiden ze dat dat door vlees kwam. Maar het heeft imo meer te maken met dat het zo lekker voor ze is dat het het verdedigen waard is.
Vanaf dat ze vlees kregen kregen ze meteen baknijd of voernijd. Cleo brommend met een kippenpoot in de gang. Dapper heeft na een keer kotsen zelfs Eva in haar kop gebeten omdat die de uitgespuugde kvv wilde opeten.
Vroeger zeiden ze dat dat door vlees kwam. Maar het heeft imo meer te maken met dat het zo lekker voor ze is dat het het verdedigen waard is.
Het is natuurlijker. Hun oorspronkelijke voer. En dat maakt het wilde dier in ze wakker. Zo’n bak gruis doet dat niet.Marc schreef: 31 aug 2026, 08:47 Gek hoe dat werkt he? Met vlees lijken honden veel feller over hun eten. Dapper en Cleo aten altijd brokken uit een enkele voerbak om en om. En net zoveel als ze nodig hadden wanneer ze wilden. Ze waren hartstikke mooi slank dus dat ging gewoon goed.

-
Cooper
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Wat fijn dat de andere honden hem zo goed accepteren
.
Bertus zingt wel wat harder voor zijn KVV dan voor brokken maar verder merkte ik geen verschil
En je weet het hè ,als hij te druk is gewoon laten uithongeren
En je weet het hè ,als hij te druk is gewoon laten uithongeren

Achgut. De baby