Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Zamunda
Posts in topic: 402
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Re: Murphy ❤ En weer verhaaltje met foto's

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 31 okt 2021, 23:25 Heel herkenbaar die regen :LOL: Barrie heeft nu wel door dat hij gewoon snel zijn ding moet doen dat hij dan snel weer naar binnen mag. Van de week hadden we een soort strijd, hij moest poepen maar dat kon echt niet in de regen... Dus ik had een tijdje buiten gestaan met die kleine jankerd maar nee, hij smolt!! Hij moest echt zsm weer naar binnen, dus ik had hem terug gezet in de bench want een ongelukje vind ik geen probleem maar in huis poepen omdat het regent gaat niet gebeuren. Twee uur hebben we het volgehouden, even naar buiten, janken, binnen in de bench. Keihard was ik :pffff: maar toen was ie daar hoor! Een drol ín de regen ín het gras! :engel: Pffff :Q:

Op wandelingen doet hij trouwens helemaal niks nog qua poepen en plassen, het liefst inderdaad thuis of op het groenstrookje bij de trimsalon. Murphy dus ook het liefste in bekende omgeving begrijp ik.
Hahaha, jemig wat heb je een lange adem! Ik weet niet wie ik knapper vind, jij die twee uur lang van bench naar buiten en weer terug bent gegaan of de Barrie die uiteindelijk toch in de regen in het natte gras gepoept heeft :LOL: .

Jee bijzonder dat Barrie elders nog niks doet, dat had ik van hem niet verwacht! In het bos doet de smurf het wel gewoon, ook toen ik hem alleen mee had genomen. Als we de bewoonde wereld opzoeken houdt hij het denk ik meer op/voelt het niet maar hij heeft toch al een keer gepoept (bij de DA langs de weg) en ook wel geplast. Maar hij is altijd weer blij dat we thuis zijn en het is maar goed dat we met hem altijd via de zijtuin gaan want als we niet uit het bos komen doet ie daar vaak nog wat inderdaad :mrgreen: .

Izzie_Lot schreef: 31 okt 2021, 18:09 Als je em ooit kwijt wilt.... :I:
Ik lees het al, ik moet jou niet vertellen waar hij woont :tongue: .

jenn90 schreef: 31 okt 2021, 18:49Ik was er ook constant op bedacht en we hadden voor de katten extra hoge plankjes al aan de muur gemaakt zodat ze veilig konden slapen maar ja pups en een onbewaakt moment :schrik:
Ja zal je net zien, die rotbeesten weten altijd haarfijn wat de onbewaakte momenten zijn :') . En die Noor liep natuurlijk niet weg voordat hij haar in de bek pakte :roll: . Murphy pakt Mannes inmiddels ook bij z'n vel, maar echt alleen maar omdat Mannes dat tot zekere hoogte toestaat, in het begin mocht de smurf echt helemaal niets van hem :neenee: .

Barkley schreef: 01 nov 2021, 12:09 30 pagina's bijgelezen (niet allemaal, maar wel veel) en ik wil ook een Murphy :I:
Oh wauw, dat duurde wel even :E: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Vandaag weer lekker rondje in het bos gedaan met de meute. Daarna lekker met Lais in de keuken

Ik weet dat het hier vol ligt met stokken maar ik wil die van jou
Afbeelding

Oooooh, hier smelt ik toch enorm van :I: .
Afbeelding

Samen een leeg pak vla slopen
Afbeelding

Later was het weer tijd om de bewoonde wereld op te zoeken. Eerst met de auto naar de bouwmarkt. Ik had een lekker kussen voor hem mee om in de kar te leggen... Daar reed man net mee weg toen ik doorhad dat ik het vergeten was te pakken :nocheer: . Gelukkig was er een medewerker die er wel een stuk karton in wilde leggen voor hem.

Zit ie dan, worstjes te snoepen.
Afbeelding

En nog even aan de wandel in de bouwmarkt
Afbeelding

Daarna met de auto naar de hondenschool. Ik had les met Ravi en man is op een afstand met de smurf gaan zitten. Binnen een kwartier lag de smurf te slapen en werd pas weer wakker toen Ravi zowat bovenop hem stond :') .

Weer in de auto naar huis. Ik ben moe :slaap:
Afbeelding

Zo moe
Afbeelding

Zoooooooo moehoe
Afbeelding

Pok :slaap2:
Afbeelding

Even verliggen
Afbeelding

Wat een heerlijk gezicht :I:
Afbeelding
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Borderbende
Posts in topic: 31
Honden: 4
Welke: Border Collie

Re: Murphy ❤ fotoverhaaltje

Bericht door Borderbende »

:I: die opkrulslaapfoto met Lais :I:
Heerlijk verhaaltje zo.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Bericht door Smoushond »

Kijk eens aan gaat al beter in de auto dus. Niet meer verstoppen . En wat schattig de streepjes samen ik snap dat je daar van smelt 🥰
Afbeelding
Yvette
Posts in topic: 64
Honden: 2
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Zamunda schreef: 02 nov 2021, 00:27 Hahaha, jemig wat heb je een lange adem! Ik weet niet wie ik knapper vind, jij die twee uur lang van bench naar buiten en weer terug bent gegaan of de Barrie die uiteindelijk toch in de regen in het natte gras gepoept heeft :LOL: .
Ja af en toe ben ik wel geduldig :pffff:

Ik had ooit gelezen op het forum hier over rondjes lopen door je huis omdat je hond verlatingsangst had. Nu had Chupa dat niet maar hij was wel onrustig als we weg gingen in het begin. Dus toen gingen we dat doen, kijken of het hielp. Maar dat duurde ook zoooo lang, de eerste dag hebben we bijna 3 uur rondjes gelopen rond het blok huizen, achterdeur uit, voordeur in, met tas en sleutels in de hand en m'n man in tegenovergestelde richting. Pas toen hij totaal niet meer reageerde zijn we gestopt.
Volgende dag opnieuw begonnen met godzijdank dacht ie toen na een half uur al oh nee, daar gaan ze weer :piew: vanaf die dag is het alleen laten nooit meer een probleem geweest, was het toch ergens goed voor :LOL:

Wat een heerlijke foto's van je kleine manneje, dat slaapgezichtje is zo schattig! :I:
Wat train je met Ravi? Ga je met Murphy ook?
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
K@ren
Posts in topic: 30
Honden: 1

Bericht door K@ren »

Wat een superschattige plaatjes weer.
Dat vechten tegen de slaap, heerlijk :hartjes: En die foto’s met Lais :liefde: Ik zit hier mee te genieten :D

Zo te zien vindt Murphy autorijden nu wat minder spannend?
Afbeelding
*Esther
Posts in topic: 10
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

Wat ben jij een lieve baas! Stokken en een pak vla slopen op de bank! Sowieso zou elke fokker wel een pup bij jou willen plaatsen natuurlijk. Heerlijk die ruimte en aandacht!
Die foto waar ze samen liggen te dutten, daar word je zo blij van hè! Hazel en Polar zijn ook de dikste vriendinnen, dat was echt een geluksmoment.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Hahaha, ik probeer al een half uur een post met klein verhaaltje (en daaronder reacties) te plaatsen maar elke keer dat ik op verzenden klik zijn er weer nieuwe reacties :bakkie: . Dan post ik dat verhaaltje zo nog wel, eerst even een post met reacties :E: .

Borderbende schreef: 02 nov 2021, 06:39 :I: die opkrulslaapfoto met Lais :I:
Heerlijk verhaaltje zo.
Goh wat is dat intens genieten om te zien! Wel jammer dat hij meestal binnen een half uur toch weer gaat kloten (vindt Lais) :mrgreen: .

Smoushond schreef: 02 nov 2021, 07:26 Kijk eens aan gaat al beter in de auto dus. Niet meer verstoppen . En wat schattig de streepjes samen ik snap dat je daar van smelt 🥰
Jazeker! Hij vond het gisteren bij huis nog steeds stom om de auto in te gaan en zat eerst een minuutje te rillen maar daarna was het goed (en lekker want worstjes). En bij de rit van bouwmarkt naar hondenschool en later die naar huis was hij al zo moe dat hij het volgens mij wel fijn vond om van de onbekende omgevingen de auto in te gaan en daar 'veilig' te kunnen gaan slapen :slaap2: .
Door omstandigheden kon ik de eerste 2,5 week maar één keer de bewoonde wereld in (en met de auto) en toen ik dat vorige week weer ging oppakken zag je de stilstand=achteruitgang (qua auto maar ook qua verkeer meemaken - we wonen echt doodstil).
Zolang hij het trekt ga ik nu het weer kan dagelijks de bewoonde wereld in met hem (en dus ook met de auto want lopend komen we daar niet :mrgreen: ) en ik plan het nu ook beter qua voeren dus zorg dat hij dan trek heeft (ipv net een bak KVV opheeft :roll: ) en dan geniet hij lekker van de worstjes en brokjes.

Yvette schreef: 02 nov 2021, 07:40Ja af en toe ben ik wel geduldig :pffff:

Ik had ooit gelezen op het forum hier over rondjes lopen door je huis omdat je hond verlatingsangst had. Nu had Chupa dat niet maar hij was wel onrustig als we weg gingen in het begin. Dus toen gingen we dat doen, kijken of het hielp. Maar dat duurde ook zoooo lang, de eerste dag hebben we bijna 3 uur rondjes gelopen rond het blok huizen, achterdeur uit, voordeur in, met tas en sleutels in de hand en m'n man in tegenovergestelde richting. Pas toen hij totaal niet meer reageerde zijn we gestopt.
Volgende dag opnieuw begonnen met godzijdank dacht ie toen na een half uur al oh nee, daar gaan ze weer :piew: vanaf die dag is het alleen laten nooit meer een probleem geweest, was het toch ergens goed voor :LOL:
Oh ja, dat soort dingen kan ik ook! Man zit dan heel verwonderd en bewonderend te kijken dat ik dat soort dingen toch zo lang volhou (ja zit, want echt niet dat hij daaraan mee gaat doen :Q: ). Mooi hoe jullie dat gedaan hebben samen (en het werkt echt hè)! Ik kan zoiets wel op het erf doen (achterdeur uit, voordeur in) maar als ik via de weg (en het bos) de kortste route zou nemen ben ik een uur onderweg voor ik weer thuis ben :mrgreen: .

Yvette schreef: 02 nov 2021, 07:40Wat een heerlijke foto's van je kleine manneje, dat slaapgezichtje is zo schattig! :I:
Wat train je met Ravi? Ga je met Murphy ook?
Ik doe behendigheid :cheer: . Puur voor de lol samen; wedstrijden zou ik ook best af en toe gedaan hebben als die dingen niet zo achterlijk lang duren. Zo'n dag is echt he-le-maal niks voor mij :schrik: . Een uurtje zou voor mij lang zat zijn, maar dat bestaat niet dus dan hou ik het wel bij alleen les.
Ik was er bijna mee gestopt trouwens. Ravi vond de hondenschool zo spannend dat het heel lang duurde voor hij een beetje mee durfde te doen. En toen hij dat eenmaal deed moest ik echt alle zeilen bijzetten om hem te motiveren. En dat luisterde ontzettend nauw: ik moest enthousiast doen, maar ook weer niet té enthousiast want dan schrok hij weer. En het leukste: binnen dezelfde les was dan op het ene moment niveau 4 (qua enthousiasme) niet enthousiast genoeg en iets later was datzelfde niveau weer té enthousiast. Héél vermoeiend vond ik het.
Toen zei ik vorig jaar december aan het eind van een les dat mijn jaarkaart bijna afliep en ik die waarschijnlijk niet ging verlengen omdat hij het wel deed maar niet de echte lol van het spelletje voelde... en vanaf de les daarna hoef ik hem ineens veel minder te enthousiasmeren :80: . Hij ging het toen zelf steeds leuker vinden en meer tempo maken (daarvoor sukkelde mijn windhond vooral bij de sprongen door het parcours - en dan aanzetten voor de schut en kat natuurlijk - ).
Het gaat nu zo leuk, hij neemt meer ruimte en ik kom eindelijk meer aan de tactiek van het spelletje toe.
Maar goed, behendigheid dus :engel: . Met de smurf wil ik dat ook heeeeeeeel graag gaan doen, ik zie me al over anderhalf jaar (of weet ik het) met twee honden in de les zitten :I: .

Met Murphy ga ik morgen naar de eerste puples :cheer: . Dat is een introductieles met waarschijnlijk alleen hem (of max één andere), gewoon om even kennis te maken en een beginnetje te maken. Dan vanaf volgende week in de groep, zoveel zin in! Maar hij heeft dus gisteren lekker al kennisgemaakt met de ruimte (en lag dus te slapen tijdens het harde gepraat en geblaf van de behendigheidsles).
Wanneer ga jij met Barrie beginnen, of ben je al begonnen?

K@ren schreef: 02 nov 2021, 08:13 Wat een superschattige plaatjes weer.
Dat vechten tegen de slaap, heerlijk :hartjes: En die foto’s met Lais :liefde: Ik zit hier mee te genieten :D

Zo te zien vindt Murphy autorijden nu wat minder spannend?
Leuk om te lezen! En ja, autorijden gaat elke keer weer beter :ok: .

Dueros schreef: 02 nov 2021, 08:16 Wat zalig dat hij nu gewoon in de auto gaat slapen!
Ja heel fijn is dat.

*Esther schreef: 02 nov 2021, 08:23 Wat ben jij een lieve baas! Stokken en een pak vla slopen op de bank! Sowieso zou elke fokker wel een pup bij jou willen plaatsen natuurlijk. Heerlijk die ruimte en aandacht!
Hahaha. Tja ik ben nou eenmaal voor gemak, dus lekker overal dekens over die je kunt uitkloppen en wassen en als ze zich dan vermaken met stokken en pak vla slopen dan moeten ze dat lekker doen (en ondertussen geniet ik met volle teugen van het schouwspel :hartjes: ). Volgende week zuig ik wel weer een keer :engel: .
Dat die doos met stokken eigenlijk bedoeld is als aanmaakhout voor de kachel laten we verder maar even buiten beschouwing :') .
Kijk meubels slopen gaan we niet doen :neenee: , maar dit kan geen kwaad en schept ook niet per sé precedent. Als ik het niet meer wil is het heel makkelijk te voorkomen door geen hout binnen bereik te zetten in huis.

*Esther schreef: 02 nov 2021, 08:23Die foto waar ze samen liggen te dutten, daar word je zo blij van hè! Hazel en Polar zijn ook de dikste vriendinnen, dat was echt een geluksmoment.
Ja, je kunt het niet afdwingen dus dat maakt het des te mooier als zoiets gebeurt hè :I: ! Heel mooi van Hazel en Polar.
Ik hoop zó dat Lais er nog een hele tijd bij is, die twee gaan het zo leuk hebben samen.
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Nog over gisteren:
De medewerker achter de balie van de bouwmarkt vroeg me nog wat het voor hond was. Kelpie en naakte peruaan mevrouw. Oh gelukkig is hij niet kaal! Oh behalve hier *wijst naar z'n kale buikje*... Ik heb het maar zo gelaten :mrgreen: .
En iemand anders vroeg of het een Mechel was, dat zal vast de eerste van velen zijn :tongue: .

Toen we 'aan de wandel' waren in de bouwmarkt zag ik een kinderbezem hangen en ik weet dat hij gek is op bezems ( @Hylos het is een Xavi in de dop qua meehelpen in de tuin :') ) dus ik heb even gebezemd voor hem :tongue:

En eenmaal thuis rende Mannes als een bezetene op de ren af en erin toen hij doorhad dat de smurf er weer was en ik hem de ren in ging zetten, dat enthousiasme is echt bizar! Toen hebben ze gespeeld en daarna mocht die smurf dan eindelijk bijkomen van alle avonturen :slaap2: .

Nog een heerlijk filmpje van Lais en Murphy in de wei, met Murphy die (uiteraard) wil spelen:
Van Lais die eerst helemaal geen zin heeft, naar Lais die zegt dat ie wat moet dimmen, naar Lais en Smurf die samen de tango dansen (die bewegingen :hartjes: ). En Lais die het beeindigt door hard te blaffen... :hmmm:

Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 92
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Heerlijk dat ze zo spelen samen, en al helemaal dat hij ook bij haar mag slapen :I: . Misschien helpt haar timing qua schijndracht/lactatie ook wat mee om extra gunstig gestemd te zijn naar 'knuffelpupjes'?
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Zamunda schreef: 02 nov 2021, 08:42
Nog een heerlijk filmpje van Lais en Murphy in de wei, met Murphy die (uiteraard) wil spelen:
Van Lais die eerst helemaal geen zin heeft, naar Lais die zegt dat ie wat moet dimmen, naar Lais en Smurf die samen de tango dansen (die bewegingen :hartjes: ). En Lais die het beeindigt door hard te blaffen... :hmmm:

Zalig! Die kleine is wel volhardend in zijn speluitnodigingen he, zo leuk :hartjes:
Anne
Posts in topic: 2

Bericht door Anne »

Ontzettend leuk, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal :I:
Afbeelding
mijke
Posts in topic: 39

Bericht door mijke »

Haha Oor deed dat van die bezem als pup ook. Ik heb het één keer gefilmd en toen afgeleerd, maar jij moedigt het gewoon ff lekker aan :lol:
Sirene
Posts in topic: 23

Bericht door Sirene »

Hahaha, die bezem! Verpest had ik ze al :LOL:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 02 nov 2021, 09:20 Heerlijk dat ze zo spelen samen, en al helemaal dat hij ook bij haar mag slapen :I: . Misschien helpt haar timing qua schijndracht/lactatie ook wat mee om extra gunstig gestemd te zijn naar 'knuffelpupjes'?
Niet bij stilgestaan, misschien is het wel een factor maar eigenlijk ken ik haar niet anders dan zeer tolerant naar 'eigen'. Een pup had ik natuurlijk nog nooit bij haar gehad maar verder mocht op één hond na elke hond alles wel zo'n beetje. Wat dat betreft is het gewoon echt een ontzettend grote schat. Eentje van grote uitersten, en dit (zo ongeveer alles toestaan) is er één van.

Gudrun schreef: 02 nov 2021, 10:24Zalig! Die kleine is wel volhardend in zijn speluitnodigingen he, zo leuk :hartjes:
Gelukkig wel, anders viel er toch een stuk minder te spelen :mann: . En voor Lais is het een koekje van eigen deeg maar dat zal ze zelf niet beseffen.

Anne schreef: 02 nov 2021, 10:43 Ontzettend leuk, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal :I:
Het is echt ontzettend genieten! Die interactie ben ik altijd al zo dol op en dit gaat zo mooi :I: .

Hylos schreef: 02 nov 2021, 16:30 Haha, die bezem. Heel goed, zo leer je dat aan idd! En dan kun je straks noooooit meer een bezem gebruiken zonder dat er een monster aan hangt. :mrgreen:

Lais heeft het maar zwaar zie ik... het is wat, de hele tijd zo'n gremlin die in je nek hangt. Xavi voelt met haar mee. :vlinder:
Ja ik moet nog even nadenken over wat verstandig is op dat vlak :') .

Ja de schat moet elke keer weer aan de bak van die kleine gremlin. Haha, zit Vos ook altijd zo te klieren bij die lieve Xavi?!

mijke schreef: 02 nov 2021, 16:40 Haha Oor deed dat van die bezem als pup ook. Ik heb het één keer gefilmd en toen afgeleerd, maar jij moedigt het gewoon ff lekker aan :lol:
Dit was ook mijn eerste filmpje ervan :pffff: . En verder heeft Sirene hem al uitgebreid geleerd wat je met een bezem hoort te doen :lees: :
Sirene schreef: 02 nov 2021, 17:02 Hahaha, die bezem! Verpest had ik ze al :LOL:
De bladhark had ie ook al meteen te pakken :hmmm: . Ach ja, straks is het zo'n herder die me verafgoodt en alles per direct opvolgt wat ik hem opdraag. Dus dan leg ik hem gewoon af als ik ga vegen :pffff: .
Afbeelding
Inge O

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 02 nov 2021, 18:24
De bladhark had ie ook al meteen te pakken :hmmm: . Ach ja, straks is het zo'n herder die me verafgoodt en alles per direct opvolgt wat ik hem opdraag. Dus dan leg ik hem gewoon af als ik ga vegen :pffff: .
Hoef je zelfs niet eens een verafgodende herder voor te hebben, hier ook een aantal bezem- en harkadepten en dat vond ik altijd al zo leuk dat ik dat vanaf pup alleen maar aanmoedig, maar mét een uitknopje erop :ok: .
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Inge O schreef: 02 nov 2021, 18:34
Zamunda schreef: 02 nov 2021, 18:24
Hoef je zelfs niet eens een verafgodende herder voor te hebben, hier ook een aantal bezem- en harkadepten en dat vond ik altijd al zo leuk dat ik dat vanaf pup alleen maar aanmoedig, maar mét een uitknopje erop :ok: .
Oh ja tuurlijk! Gewoon net als met elk ander (trek)spelletje :idea: . En dat van die verafgodende herder was sarcactisch, dat mag ie niet worden hoor :mann: .
Afbeelding
Inge O

Bericht door Inge O »

Zamunda schreef: 02 nov 2021, 18:37 En dat van die verafgodende herder was sarcactisch, dat mag ie niet worden hoor :mann: .
Snapte ik :mann:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Weer weggeweest met de auto, bij het vertrek voelde ik nog een klein beetje spanning maar dat was snel weer over. Verder was het gewoon echt goed, de auto en het rijden (en de kaas :F: ). We zijn even wat kleding gaan passen en nu heeft hij een garderobe :') .
De eigenaresse vond hem zo leuk in zijn pyjama dat ze een foto van hem gemaakt heeft voor de nieuwsbrief. Ik kan het haar niet kwalijk nemen: er zal nooit een mooier hondje zitten in die pyjama :pffff: .

Hij was er ook lekker vrij en ging verdorie elke keer op pad zonder mij :hmmm: . Zomaar achter medewerkers aan en verdwijnen in de koffieruimte enzo :mep: . Hij vond het maar gezellig haha. Terug de auto in heb ik geen spanning meer gevoeld.
Echt genieten :I: .

Met z'n lichtgevend rode truitje :mrgreen:
Afbeelding

Past goed bij Lais haar lichtgevende jas :Q:
Afbeelding

Mijn knapperd :I: (en Lais die de smurfbui alweer ziet hangen :') )
Afbeelding

Inge O schreef: 02 nov 2021, 18:38Snapte ik :mann:
Gelukkig :mrgreen: .
Afbeelding
Tamara
Posts in topic: 28

Re: Murphy ❤ vandaag is rood...

Bericht door Tamara »

Dat staat hem prachtig!
Wat leuk dat hij model mocht staan voor de nieuwsbrief :E: Zijn eerste opdracht is in the pocket!

En Lais op de achtergrond op de onderste foto, hahaha, die blik!
Afbeelding
Vicky
Posts in topic: 14
Honden: 4
Welke: BC Markiesje Wocker

Bericht door Vicky »

Kek jakje voor de knappe man!
Afbeelding
Bo en de honden
Johnny Jones
Posts in topic: 3
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Dat filmpje met Lais! :I:
En je hebt een vijver in je wei, geweldig!
Afbeelding
glashelder
Posts in topic: 12

Bericht door glashelder »

Oh, dat rood staat hem echt wel.
Lynnepien

Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Stokjes.
Ik wil die. Toe, mag ik? Toe nouhou! Kijk daar liggen er nog veel meer, geef deze dan aan mij! IK wil die. Ik WIL die. Ik wil DIEHIEEEEE.
Wie zou er winnen :') ?

Zo zoet, samen stokjes kluiven - aka zo kan het ook

Tamara schreef: 02 nov 2021, 19:38 Dat staat hem prachtig!
Wat leuk dat hij model mocht staan voor de nieuwsbrief :E: Zijn eerste opdracht is in the pocket!

En Lais op de achtergrond op de onderste foto, hahaha, die blik!
Ik denk dat ik hem maar ga inschrijven bij een modellenbureau :mrgreen: .
Ja, Lais is zo lekker expressief, óók als ze ergens geen zin in heeft :') .

Vicky schreef: 02 nov 2021, 21:05 Kek jakje voor de knappe man!
glashelder schreef: 02 nov 2021, 22:38 Oh, dat rood staat hem echt wel.
Ja hè, lekker vrolijk en je kunt hem nu niet meer missen :cool2: .

Johnny Jones schreef: 02 nov 2021, 21:21 Dat filmpje met Lais! :I:
En je hebt een vijver in je wei, geweldig!
Ja! Ooit bij paardnatuurlijk gezien, zo'n poel met dan het uitgegraven zand eromheen als heuvel: als ik ooit een eigen wei zou hebben dan zou ik dat ook gaan doen! En toen vonden we dit huis en was het er gewoon al :80: :cheer: :I: . Alsof het zo moest zijn.
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 74

Re: Murphy ❤ vandaag is rood... en filmpje 'Ik wil die'

Bericht door Smoushond »

Mooie trui hoor ,onder ook voor de feestdagen. Zat me te bedenken of het helpt tegen vlooien want dan krijgt Bertus er ook eentje 🤣
Afbeelding
Plaats reactie