Ik zou de breederskit via Marjoleine bestellen. Die is t meest uitgebreid en via haar betaal je geen invoerrechten etc.Ineke A schreef:Welke test moet ik dan hebben? Ik wil ook weten wat er voor rassen achter zitten moet ik dan breed en health hebben?
Nieuwe Embark dekreu groep
- malinois
- Posts in topic: 14
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Re: Nieuwe Embark dekreu groep
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marjoleine moet mij niet denk niet dat dat gaat lukken
Ook als je zelf besteld betaal je geen invoerrechten (kan je ze terugkrijgen na een mailtje aan embark) van alle testen die ik besteld heb (altijd zelf rechtstreeks en inderdaad de breederkit) maar 1x invoerrechten in rekening gebracht en die dus netjes terug gekregen na 1 mailtje aan embarkmalinois schreef:Ik zou de breederskit via Marjoleine bestellen. Die is t meest uitgebreid en via haar betaal je geen invoerrechten etc.Ineke A schreef:Welke test moet ik dan hebben? Ik wil ook weten wat er voor rassen achter zitten moet ik dan breed en health hebben?
Kan prima zelf hoorIneke A schreef:Marjoleine moet mij niet denk niet dat dat gaat lukken
Ik ga es ff zoeken
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- malinois
- Posts in topic: 14
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ja natuurlijk kan dat zelf ook maar ik vind t makkelijker om hem via haar te doen en dus niet de kosten voor te schieten en morgen hem al in huis te kunnen hebben.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Denk het wel. Niet dat je nou directe familieleden in Nederland gaat vinden, maar er wordt ook getest op meer dan 200 genetische afwijkingen. Daar kan elke hond er wat van dragen, en dat is dan wel zo prettig om te weten.Ineke A schreef: ↑27 jan 2023, 22:11 Ik heb me ook aangemeld.. uit nieuwsgierigheid. Toch vraag ik me af als je zoals ik een mormel hebt uit oekraine of zon embarktest meerwaarde heeft. Het is een onbekende kruising en er is geen andere uit haar nest naar Nederland gekomen. De rest zit in duitsland en litouwen
Het COI van zo'n hondje zou ik ook interessant vinden, maar dat is puur nieuwsgierigheid. Kan heel laag zijn, maar ook hoger dan verwacht als het is ontstaan uit steeds dezelfde kruisingen in de regio.