Duimpjes graag.
- Barnsley
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Re: Duimpjes graag.
Jeetje wat een schrik! Misschien dat er nog iets anders sluimert? Alle ogen zijn nu natuurlijk op de bmo en operatie gericht maar wie weet is er meer aan de hand?
Je mocht uitwijken naar Steenwijk zie ik, dat is onze vaste praktijk.
Je mocht uitwijken naar Steenwijk zie ik, dat is onze vaste praktijk.
Nou ja, er is natuurlijk meer bekeken tijdens de operatie en op de echo, maar ik kan niet in haar kijken natuurlijk.
Ze heeft net 10 kleine koekjes op...stelt niks voor, maar toch. Verder is ze best goed te pas nu, ja wil veel slapen, maar kwispelt en loopt toch ook best vlot mee. Piest en poept normaal ( voorzover ze nog poep heeft)
Ik weet ook niet zo goed wat te bedenken, moet het nog maar even tijd geven.
We moesten naar de woldberg, dat is feitelijk tuk geloof ik, dus niet aan het ravelijn ( daar heb ik zeer plotseling megan in moeten laten slapen, dus ik was ergens wel blij dat ik daar zondag niet stond)
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Ik doelde op de Woldberg indd. Herkende de praktijk op je foto's.
Hopelijk gaat het snel de goede kant op met Mirre!
Hopelijk gaat het snel de goede kant op met Mirre!
Voor een knar op leeftijd is zo’n zware operatie best een aanslag.
Fijn dat ze wee kwispelt en koekjes wil
Fijn dat ze wee kwispelt en koekjes wil
Mirre is nogal vocaal, veel tegen je kletsen , dat heeft ze dus al dagen niet gedaan ( logisch) maar nu net, stond ze te blaffen om mee naar buiten te gaan. Ik vind het een goed teken. Ook leverworst wil ze wel graag eten.
Dus een voorzichtig positief gevoel
Dus een voorzichtig positief gevoel
Laatst gewijzigd door Noor op 09 feb 2022, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- annnie
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Fijn dat ze weer wat te zeggen heeft. Hopelijk het begin van een stijgende lijn
- Dirkje
- Posts in topic: 15
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Wat heerlijk! Ik word helemaal blij van dit bericht.
Dat buikje…
Als de pleister eraf is kusjes erop.
Mijn DA heeft voor hondjes die niet willen eten na een operatie nog wel eens succes met de speciale blikjes voer van Hill's
Als ze dan eenmaal weer eten komt de rest ook wel weer.
Claire heeft dat vorig jaar na een hevige misselijkheid (met uitdroging en 3 dagen infuus) ook gehad.
Dat wilde ze wel.
Eerst maar een klein beetje maar de dag daarna ging de rest zo naar vinnen
Claire heeft dat vorig jaar na een hevige misselijkheid (met uitdroging en 3 dagen infuus) ook gehad.
Dat wilde ze wel.
- Dirkje
Dat schreef ik hierboven ook ergens. A/d van Hill’s is dat. Makkelijk een papje van te maken en zelfs met een spuitje te voeren. In geval van nood.ranetje schreef: ↑09 feb 2022, 21:35 Mijn DA heeft voor hondjes die niet willen eten na een operatie nog wel eens succes met de speciale blikjes voer van Hill's
Dat wilde ze wel.
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Mooi zo!
Zag ik jaDirkje schreef: ↑09 feb 2022, 21:46Dat schreef ik hierboven ook ergens. A/d van Hill’s is dat. Makkelijk een papje van te maken en zelfs met een spuitje te voeren. In geval van nood.ranetje schreef: ↑09 feb 2022, 21:35 Mijn DA heeft voor hondjes die niet willen eten na een operatie nog wel eens succes met de speciale blikjes voer van Hill's
Dat wilde ze wel.
Oh maar die blikjes heb ik ook hoor! Maar dat wilde ze echt niet, ja met een spuitje zou dat erin gaan, maar in overleg met de da de afgelopen dagen, wel vocht toedienen indien nodig, maar geen dwangspuitvoer, zolang ze nog af en toe een hapje kipfilet nam, nog even aan kijken.
Ik ben nog voorzichtig positief, maar er lijkt een knopje om te gaan qua eten. Net een klein spoortje van brokjes neergelegd en er een zoek maar spelletje van gemaakt en ze at het vrolijk op.
Nog steeds minimaal, maar ze is ook niet vel over been.
Ze blafte net keihard op de brievenbus ( schrok me de pleuris) en sprinte de bank af.... ja er lijkt vooruitgang.
Ik ben nog voorzichtig positief, maar er lijkt een knopje om te gaan qua eten. Net een klein spoortje van brokjes neergelegd en er een zoek maar spelletje van gemaakt en ze at het vrolijk op.
Ze blafte net keihard op de brievenbus ( schrok me de pleuris) en sprinte de bank af.... ja er lijkt vooruitgang.
Ja dat is zo , maar daarom soms ook lastig in te schatten hoe ziek ze zijn.
Ik heb al een eeuw terriers en de ene keer is ziek en niet eten ook echt einde verhaal of ineens slaat het om en zijn ze er weer. Ik ga nu voor het laatste bij mirre.
Ik heb ook gewoon wat nare ervaringen gehad met ineens ziek zijn , in korte tijd 3 honden moeten laten gaan , dus ben wat angstiger geworden
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Dapper was ziek tot op het bot.Noor schreef: ↑09 feb 2022, 22:42Ja dat is zo , maar daarom soms ook lastig in te schatten hoe ziek ze zijn.
Ik heb al een eeuw terriers en de ene keer is ziek en niet eten ook echt einde verhaal of ineens slaat het om en zijn ze er weer. Ik ga nu voor het laatste bij mirre.
Ik heb ook gewoon wat nare ervaringen gehad met ineens ziek zijn , in korte tijd 3 honden moeten laten gaan , dus ben wat angstiger geworden
Echt een lijdende patiënt.
Hein minder. Behalve natuurlijk als het echt loos is.
Ik vind die blik op de foto op haar rug heel veelzeggend. Dat komt wel goed.
- Dirkje
Het nieuws wordt steeds beter.Noor schreef: ↑09 feb 2022, 21:59 Oh maar die blikjes heb ik ook hoor! Maar dat wilde ze echt niet, ja met een spuitje zou dat erin gaan, maar in overleg met de da de afgelopen dagen, wel vocht toedienen indien nodig, maar geen dwangspuitvoer, zolang ze nog af en toe een hapje kipfilet nam, nog even aan kijken.
-
- Posts in topic: 1
Heel veel beterschap met Mirre
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Klinkt goed hoor, fijn!
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
het is niks leuks als ze zich niet lekker voelen. je kan niks terwijl je veel wilt doen om te helpen. gelukkig gaat het de goede kant op.
- Kruimel
- Posts in topic: 5
- Welke: IJslandse honden
Ooooh, dat klinkt al beter! Wat fijn!
Toen Brimi niet wilde eten heb ik de zakjes en blikken kattenvoer te hulp geroepen. Daar zitten zoveel geur en smaakstoffen in dat hij daar wel wat van bliefde.
Toen Brimi niet wilde eten heb ik de zakjes en blikken kattenvoer te hulp geroepen. Daar zitten zoveel geur en smaakstoffen in dat hij daar wel wat van bliefde.
Het duo Olie en Bol
Gelukkig gaat het weer beter