Van mensen die zich kunnen vermaken met het honderd keer achter elkaar veroorzaken van hetzelfde geluid verwacht ik niets, laat staan overzicht in wat anderen prettig zouden kunnen vinden.
Die aandachtsspanne gaat niet verder dan de eigen hand en het rotje.
In feite is het hetzelfde als met carnaval maar weer hossen op exact 11 biertjes en nog maar weer een keer dezelfde carnavalskraker. Dit zijn geen intelligente mensen. Of ze kiezen er op dat moment niet voor om die intelligentie aan te wenden. Dat is eigenlijk nog erger.
Dus mocht je je afvragen waarom ze zich zo raar gedragen dan is dat denk ik de meest voor de hand liggende verklaring. Ze zijn dom of dom aan het doen.
Overigens maak ik protest dat een paardenweide om aangepast gedrag vraagt. We hebben de boel zo ingericht dat wat van jou, van jou is en de rest dus niet. Claimen doen we niet. Dan koop je maar meer grond als je per se een zone rust om je shetlander heen wil hebben.
Ik heb een buurman en die merkte vrij snel dat ik niet open stond voor verhalen over de benauwde pony en dat ik nu niet meer mocht bbq-en. Nee hoor. malligheid.
Neem je pony maar mee naar binnen als je ziet dat ik de tafel dek.
Ging die nagelnieuwe buurvrouw huilen en schreeuwen dat het haar "nooit ergens lukt om gelukkig te zijn" en dan zo dat ik het kon horen.
Want dat was de reden dat ze niet gelukkig kan zijn...dat ik in mijn heerlijke tuin in juli een broodje hamburger smeer. Echt, ik haat mensen.
Gelukkig zijn ze uit elkaar. Nu is hij veel leuker.
Mar goed, ik heb momenteel 10 kraaiende hanen en daar zegt ie niets over. Haha.