Puppy Vie - 1,5 jaar update
- Hondenpoot
- Posts in topic: 141
Re: Puppy Vie - spelen met Vik
Vanmorgen lekker naar het bos geweest. Ik hoopte op een mooi zonnetje tussen de mist door, maar die bleef helaas uit. Maar het bos blijft prachtig in deze tijd!
Blijven zitten doet ze natuurlijk nog niet, maar met hulp van een boomstronk lukte het toch om wat plaatjes te schieten.
Gisteren gewogen, 3,9kg. Veruit te grootste uit het nest
Blijven zitten doet ze natuurlijk nog niet, maar met hulp van een boomstronk lukte het toch om wat plaatjes te schieten.
Gisteren gewogen, 3,9kg. Veruit te grootste uit het nest
- Pemba
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Tibetaanse terriër
Wat een koppie
Re: Puppy Vie - rondje bos
Ach wat lief
- Zamunda
- Posts in topic: 35
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh wat zoet die foto in de auto . En was is het een plaatje met die kleuren!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Het is nog steeds grappig dat Vie een kruising is van de volwassen rashonden die je hebt (niet letterlijk natuurlijk ).
- Hondenpoot
Kan er naar blijven kijken
Dat is ze zeker (meestal dan )
Dat mag, want ik geloof niet dat ik haar ooit zat ben
Ze hoort er helemaal bij
- Hondenpoot
Vandaag wezen wandelen in zuid Limburg. Alleen onze jongste was thuis dus dan kunnen we ook wat verder. Wandeling van kleine 10 km want Jip was ook mee, hoewel ze dit eigenlijk probleemloos liep (en 13 kilo op mijn rug)
Prachtige wandeling en heerlijk weer. Kwamen onderweg nog een kudde paarden tegen die ons gingen achtervolgen. Vonden ze allemaal niet cool.
Vie stukjes meegelopen maar grootste deel in de draagzak. Wat ze overigens maar stom vond. Toen mijn man haar uiteindelijk in zijn armen nam sliep ze meteen.
Stom
Zo moest het!
Heerlijk dagje dus.
Prachtige wandeling en heerlijk weer. Kwamen onderweg nog een kudde paarden tegen die ons gingen achtervolgen. Vonden ze allemaal niet cool.
Vie stukjes meegelopen maar grootste deel in de draagzak. Wat ze overigens maar stom vond. Toen mijn man haar uiteindelijk in zijn armen nam sliep ze meteen.
Stom
Zo moest het!
Heerlijk dagje dus.
Wat een lief koppie
Heerlijk zo wandelen.. ze is echt leuk.. Jip blijft voor mij ook nog steeds heel leuk.. echt een voorbeeld voor poedelmodelletje toen ik Levi kreeg hihi
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat is ze toch ontzettend grappig om te zien! Ik ben zo benieuwd hoe ze uit gaat groeien! Ze is echt leuk
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
- Hondenpoot
Dat vind ik ook zo leukTamara schreef:
Het is nog steeds grappig dat Vie een kruising is van de volwassen rashonden die je hebt (niet letterlijk natuurlijk ).
- Hondenpoot
Jip is geweldig als Vie half zo leuk wordt als Jip heb ik al een top hondje!KarinW schreef:Heerlijk zo wandelen.. ze is echt leuk.. Jip blijft voor mij ook nog steeds heel leuk.. echt een voorbeeld voor poedelmodelletje toen ik Levi kreeg hihi
- Hondenpoot
Echt hè. Ben ook heel benieuwd. Tot nu toe is ze alles wat ik gehoopt hadYvette schreef:Wat is ze toch ontzettend grappig om te zien! Ik ben zo benieuwd hoe ze uit gaat groeien! Ze is echt leuk
- Borderbende
- Posts in topic: 9
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Wat zoet zo slapen in de armen. Mooie wandeling zo. Lekker mee draaien in jullie routine.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Zamunda
Hahaha, de prinses moest in de armen gedragen !
- Hondenpoot
Dat vindt ze heerlijk. We laten haar maar gewoon meedraaien inderdaad. Met puppyaanpassingen danBorderbende schreef:Wat zoet zo slapen in de armen. Mooie wandeling zo. Lekker mee draaien in jullie routine.
- Hondenpoot
Blijft een halve poedel hèZamunda schreef:Hahaha, de prinses moest in de armen gedragen !
- Hondenpoot
Vanochtend was weer een leuke ochtend. Vik gaat iedere zondagochtend schapendrijven. Soms gaan we met zijn allen, zo ook vandaag. Hoop honden, mensen en schapen. Hoop opwinding ook natuurlijk dus ze heeft veel bij me gezeten maar ook kennis gemaakt met een aantal hondjes. Ze is daarin voorzichtig en wat onzeker soms maar gelukkig niet echt bang meer.
Er was ook een pup en daar heeft ze op het laatst nog heerlijk mee gespeeld. Ze waren allebei heel voorzichtig maar uiteindelijk gingen ze helemaal los.
Ik merk sowieso dat ze vrijer wordt. Gisteren moest Jip voor controle naar de dierenarts en die zit in het tuincentrum en ze mocht mee. Pokke weer en zaterdag dus knetterdruk. Met karretjes en alles. Eerst vond ze dat (logisch) best eng. Nu liep ze daar vrolijk naar binnen.
Ook meteen weer kunnen wegen, 4,3 kg.
Vik in actie
Er was ook een pup en daar heeft ze op het laatst nog heerlijk mee gespeeld. Ze waren allebei heel voorzichtig maar uiteindelijk gingen ze helemaal los.
Ik merk sowieso dat ze vrijer wordt. Gisteren moest Jip voor controle naar de dierenarts en die zit in het tuincentrum en ze mocht mee. Pokke weer en zaterdag dus knetterdruk. Met karretjes en alles. Eerst vond ze dat (logisch) best eng. Nu liep ze daar vrolijk naar binnen.
Ook meteen weer kunnen wegen, 4,3 kg.
Vik in actie
- Hondenpoot
Hmmm had nog meer foto’s maar lukt me niet ze te uploaden. Vanavond nog eens proberen.
- Zamunda
Re: Puppy Vie - kijken bij de schapen
Die heeft weer leuke dingen gedaan!
- Hondenpoot
Re: Puppy Vie - kijken bij de schapen
- Yvette
- Posts in topic: 20
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat een fantastische foto is dit
Groetjes Yvette