@ellen en de birmanen Wat een extreem verschil zeg, ongelooflijk! Dan kan een ongunstige positie in de baarmoeder dus veel betekenen voor het geboortegewicht, zo te zien.
mijke schreef: 25 mar 2022, 20:45
Ik zat net bij mezelf te bedenken dat ik hele jonge pups eigenlijk altijd best lelijk vind en totaal niet schattig. Kom jij met deze foto's. SMELTTTTTT

Wat een aansprekende snoetjes hebben ze al zeg. Inderdaad een lange neus ook!
Die snoetjes hé
Smoushond schreef: 25 mar 2022, 16:37
Aaaah wat een mooie tevreden pups en die buikjes
Het is mooi om te zien als ze tijdens de slaap op hun rug gaan liggen, die bolle buikjes de lucht in, ja, het is echt uren kijkplezier hier.
Lothian schreef: 25 mar 2022, 15:43
Wat hebben ze al lange neuzen. Ik denk dat ze pappa's snoet gaan krijgen
Ze gaan van die steekneuzen krijgen, dat denk ik ook. Alhoewel Anna een ander type kopje lijkt te hebben, met een iets kortere neus. Maar wie weet is dit morgen weer anders
Mizzsylver schreef: 25 mar 2022, 15:35
Blijft het wit wit? Ik zie bij Feta wel wat ticking op de poten, wanneer kwam dat? Zie je dat als pup al of komt dat nog later.
Ticking komt inderdaad later, het ontwikkeld zich over een aantal jaren. Bij Feta zie ik nu bijvoorbeeld dat het zich ook in haar nek aan het ontwikkelen is. Ik zou het wel leuk vinden als het witje ticking krijgt later; ik ben benieuwd!
Anneke schreef: 25 mar 2022, 15:28
Die hele witte, mooi!
Ze springt er wel uit, de witte. Zelf hou ik meer van vlekken; toch valt mijn oog al snel op Jager want ze valt gewoon op tussen de rest, als kleinste en met haar witte vachtje.
Marlett schreef: 25 mar 2022, 15:01
Kinderen achter mijn scherm in koor "aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh".
Haha, wat leuk om te lezen!
Zinodo schreef: 25 mar 2022, 14:01
Aaaaah

Die met het halve gezichtje wit, half donker en dat donkere oortje

Ze zijn echt prachtig!
Elsa, ja, die vind ik zelf ook een van de schattigste

Ik ging net puppy knuffelen en ze viel op haar rug in mijn handen in slaap, nou, je kon me weg vegen hoor.